Ik ga niet verder mee in deze schaduwdiscussie maar wens je veel plezier.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Het racisme en xenofobie spat van het scherm door deze reactie.
[..]
"What if...."
Heb jij enig idee hoeveel homoseksuelen in Istanboel wonen?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ga anders gewoon je homofeestje ergens anders vieren. Turken willen het niet.
De Balkan was een onderdeel van het Ottomaanse Rijk waarvan Istanboel de hoofdstad was.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Turkije is nu een onderdeel van de Balkan? Bijzonder.
Niet veel.quote:Op zondag 29 juni 2025 23:04 schreef Horzula het volgende:
[..]
Heb jij enig idee hoeveel homoseksuelen in Istanboel wonen?
quote:Op zondag 29 juni 2025 23:05 schreef Richestorags het volgende:
Snel Halsema.
Oh nee wacht. Verkeerde geloof en verkeerde huidskleur. Doen we niks mee.
Ik denk dat je nog nooit in Istanbul geweest bent.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:04 schreef HSG het volgende:
Zou Halsema hier ook naartoe zijn gegaan?
[..]
Turkije is een islamitisch land, niet westers, wonen amper witte mensen dus zij mogen pride verbieden en homo's veroordelen.
Dat mag jij denken.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog nooit in Istanbul geweest bent.
Ook je uitspraken als: Moslimland kloppen niet, mensen zijn er nauwelijks met religie bezig.quote:
In het westen ook niet maar toch zijn westerlingen slecht en intolerant naar homo's hoor.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ook je uitspraken als: Moslimland kloppen niet, mensen zijn er nauwelijks met religie bezig.
Hoe kom je daarbij, je verzint het gewoon ter plekke.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:34 schreef HSG het volgende:
[..]
In het westen ook niet maar toch zijn westerlingen slecht en intolerant naar homo's hoor.
En die zogenaamde liberale regimes, zeg maar de Femkes lossen niks op, ik voel me in Istanbul meer op me gemak dan in Amsterdam.quote:
Nee ik ben gewoon ontzettend links en jouw post ruikt naar "ik kom op voor witte mensen". Heel racistisch.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij, je verzint het gewoon ter plekke.
Maar wat verwacht je nu precies dat Femke gaat concreet voor besluit maakt in Amsterdam zodat bepaalde mensen homo's aardig gaan vinden? Daar hebben al meerdere mensen niet op geantwoord.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:40 schreef raptorix het volgende:
[..]
En die zogenaamde liberale regimes, zeg maar de Femkes lossen niks op, ik voel me in Istanbul meer op me gemak dan in Amsterdam.
Ik hoef niet aardig gevonden te worden, ze moet zorgen dat mensen veilig over straat kunnen.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je nu precies dat Femke gaat concreet voor besluit maakt in Amsterdam zodat bepaalde mensen homo's aardig gaan vinden? Daar hebben al meerdere mensen niet op geantwoord.
Of je kijkt even op wikipediaquote:Op zondag 29 juni 2025 21:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Turkije is nu een onderdeel van de Balkan? Bijzonder.
Ze is verantwoordelijk voor openbare orde en veiligheid. Ze moet dus zorgen voor handhaving.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wat verwacht je nu precies dat Femke gaat concreet voor besluit maakt in Amsterdam zodat bepaalde mensen homo's aardig gaan vinden? Daar hebben al meerdere mensen niet op geantwoord.
Uiteraard, maar waar in het beleid zou dat precies anders moeten? Gezien op iedere hoek van de straat een agent neerzetten niet echt een haalbare kaart is.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze is verantwoordelijk voor openbare orde en veiligheid. Ze moet dus zorgen voor handhaving.
Dat zou jij toch moeten weten.
Turkije is simpelweg geen onderdeel van de Balkan.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:51 schreef Knip het volgende:
[..]
Of je kijkt even op wikipedia
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkan_(schiereiland)
Dat is inderdaad niet echt haalbaar; meer een maatschappelijk probleem.quote:Op maandag 30 juni 2025 08:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteraard, maar waar in het beleid zou dat precies anders moeten? Gezien op iedere hoek van de straat een agent neerzetten niet echt een haalbare kaart is.
Het is raar dat men een wet die openbare homosexualiteit strafbaar maakt en een, in strijd met Europese regelgeving, ernstige beperking van mensenrechten gelijk trekt met individuele homofoben debielen in Amsterdam.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet echt haalbaar; meer een maatschappelijk probleem.
Maar dan nog is het wel raar dat je (letterlijk in dit geval) de vlag gaat uithangen in Boedapest terwijl in jouw eigen stad de homo's/lesbienne's met samengeknepen billetjes (no pun intended) door de stad moeten lopen.
Dat klopt simpelweg niet, openlijk homo zijn is niet strafbaar in Hongarije.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is raar dat men een wet die openbare homosexualiteit strafbaar maakt en een, in strijd met Europese regelgeving, ernstige beperking van mensenrechten gelijk trekt met individuele homofoben debielen in Amsterdam.
Of nou, het zou raar moeten zijn maar we kennen ondertussen het groepje dat zich weer selectief enorme zorgen maakt om vrijheden of mensenrechten.
Dat is het natuurlijk je moet kijken wie de daders zijn om deze tegenstrijdigheid te begrijpen.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:04 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet echt haalbaar; meer een maatschappelijk probleem.
Maar dan nog is het wel raar dat je (letterlijk in dit geval) de vlag gaat uithangen in Boedapest terwijl in jouw eigen stad de homo's/lesbienne's met samengeknepen billetjes (no pun intended) door de stad moeten lopen.
Binnen bepaalde andere contreien is het enkel erg als er anti LHBT activiteiten zijn wanneer de dader islamitisch is, omdat ze daar toevallig een nog grotere hekel aan hebben.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk je moet kijken wie de daders zijn om deze tegenstrijdigheid te begrijpen.
Aan de ene kant heb je een Christelijke conservatief en blank land als Hongarije. Maar in Amsterdam zijn het juist voornamelijk Islamitische jongeren met een migratieachtergrond, wat recent eens te meer bleek uit de reportage van 'Nieuws van de Dag'.
Binnen bepaalde contreien vindt men dan dat de eerste groep keihard veroordeeld moet worden waar het veroordelen wat de tweede groep als 'ongemakkelijk' wordt gezien omdat men dit als onderdrukte minderheden ziet. Daardoor ligt al snel verdere stigmatisering, racisme of 'Islamofobie' op de loer.
En jij dan? Heel boos over Halsema in Hongarije en in dit topic enkel een beetje trollen over dat je hoofdspookjes niet heel demonstreren in Istanboel.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:44 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk je moet kijken wie de daders zijn om deze tegenstrijdigheid te begrijpen.
Aan de ene kant heb je een Christelijke conservatief en blank land als Hongarije. Maar in Amsterdam zijn het juist voornamelijk Islamitische jongeren met een migratieachtergrond, wat recent eens te meer bleek uit de reportage van 'Nieuws van de Dag'.
Binnen bepaalde contreien vindt men dan dat de eerste groep keihard veroordeeld moet worden waar het veroordelen wat de tweede groep als 'ongemakkelijk' wordt gezien omdat men dit als onderdrukte minderheden ziet. Daardoor ligt al snel verdere stigmatisering, racisme of 'Islamofobie' op de loer.
Zo klopt het.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Binnen bepaalde andere contreien is het enkel erg als er anti LHBT activiteiten zijn wanneer de dader niet-islamitisch en Westers is, omdat ze daar toevallig een nog grotere hekel aan hebben.
En je mag ook aantonen dat lhbt-ers in uit de openbare ruimte zijn verbannen in Hongarije. Daar is namelijk geen sprake van.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:25 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wanneer er in een niet-islamitisch land via staatsrepressie LHBT'ers uit de openbare ruimte worden verbannen dan moeten we ons er vooral niet mee bemoeien en worden er allerlei leugens, rookgordijnen en andere discussietruukjes bijgehaald om het er vooral niet over te hebben. Die vieze flikkers moeten immers gewoon normaal doen en hooguit een iets te scherpe vouw in hun broek strijken.
Nee zo klopt dat niet. Dat zijn gewoon weer jouw bekende truukjes om de waarheid te ontwijken.quote:
Dat is vrij simpel. Daar is gewoon wetgeving voor aangenomenquote:En je mag ook aantonen dat lhbt-ers in uit de openbare ruimte zijn verbannen in Hongarije. Daar is namelijk geen sprake van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |