Tja, ze moeten wat om het Priemiejum-abonnement enige waarde te geven..quote:Op zondag 29 juni 2025 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik lees dat je officieel maar 1 stream kan openen bij Pro abonnement
Dat was echt nooit zo
Ik ben serieus..quote:
In zijn helmquote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef LTVDK het volgende:
George gaat straks zeker ook weer vragen of er regen is voorspeld
Nee is account van mijn moeder..misschien probeert die te kijken via F1TV ipv Viaplayquote:
nee, 1 up zie je bij matchplay waar het gaat om het aantal gewonnen holesquote:Op zondag 29 juni 2025 15:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja dat is 1 boven Par
Heb liever 1 of 2 onder Par ...
nee dit keer zijn de mechanics de oorzaakquote:
Walgelijk geslijm.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Russell denkt aan de monteurs. Echt fantastisch.
Dat kan....sowieso.....Pro en Premium.........quote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tja, ze moeten wat om het Priemiejum-abonnement enige waarde te geven..
En als max zegt “don’t forget to drink” is het zeker helemaal mooiquote:Op zondag 29 juni 2025 15:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Walgelijk geslijm.
Alsof ze anders dachten, "kut, helemaal vergeten de monteurs water te geven!"
Nu lijken het wel planten nu ik zo opschrijf
Die hebben gewoon zo'n modern stop/go systeemquote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
hebben de autos nog genoeg benzine nu ze een kwartier stationair draaien?
Dat deden ze nietquote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
Volgens mij staan ze uit op de grid, tot vlak voor het wegrijden.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
Die kunnen geen 15 minuten stationair blijven draaien zonder te oververhitten hoor.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef butz0rs het volgende:
Kan je niet alle devices in je account verwijderen, (eventueel wachtwoord wijzigen) en dan 1 toevoegen?quote:
Contact opnemen met hun chat (Dan mag je je modem resetten, pc opnieuw opstarten, cookies verwijderen etcquote:
eentje komt traag op gangquote:
Met MultiViewer ook? Die lijkt wat makkelijk om te gaan met deze bullshit. Althans, een paar weken geleden kon ik zo kijken terwijl m'n ouders via de app keken.quote:
Detailsquote:
Ja het wordt vandaag geen race, maar een afvalrace met 20 formation laps waarbij er telkens eentje niet meer kan rijdenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dacht even dat er nog 1 niet wilde
Nu ff niet......ik kijk er later wel naar....quote:Op zondag 29 juni 2025 15:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan je niet alle devices in je account verwijderen, (eventueel wachtwoord wijzigen) en dan 1 toevoegen?
Stoelendansquote:Op zondag 29 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het wordt vandaag geen race, maar een afvalrace met 20 formation laps waarbij er telkens eentje niet meer kan rijden
We hadden ooit zo'n kwalificatiesysteem, geen succes.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het wordt vandaag geen race, maar een afvalrace met 20 formation laps waarbij er telkens eentje niet meer kan rijden
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mooi kunnen we wat anders gaan doenquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Daar ga je dan helemaal voor naar Oostenrijk.
Hoeveel fans vertrekken er al @Nattekat ?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dit nou weer voor een dommigheid?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef bedachtzaam het volgende:
Er was toch weinig te winnen voor hem, lekker aan het bier inderdaad.
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Zorro het volgende:
Kan Max geen strafpunt halen, hoeft ie niet een race toe te kijken!
Oh wacht
Collega van mij is ook naar Oostenrijk. Max fan, niet gezien deze racequote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
doe is rustigquote:
If you go for a gap that doesn't exist, you're no longer racing, driver.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Mano_ het volgende:
"If you go for a gap that doesn't exist, you're no longer a racing driver"
Of hoe ging die quote ookalweer?
is nattekat naar die race???quote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:21 schreef PirE het volgende:
Lijkt me duidelijk Verstappen liet geen ruimte voor Antonelli. Penaltypunten voor Verstappen lijken mij dan ook terecht.
Kampioenschap was toch al uit beeld. Daar verandert dit allemaal niks aan.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:21 schreef PzKpfw het volgende:
Je merkt gewoon aan alles dat Verstappen helemaal klaar is met de F1. Hij is niet eens boos meer om een uitvalbeurt.
Kimi deed een Bottas?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef Faraday01 het volgende:
Dat had ook gewoon een carambole met 6 auto's kunnen zijn
Tja dat kan gebeuren. Ik heb het in Barcelona gehadquote:Op zondag 29 juni 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met de 2 Mercedesen?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja dat kan gebeuren. Ik heb het in Barcelona gehad
Rosberg-fan?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja dat kan gebeuren. Ik heb het in Barcelona gehad
Grosjean kreeg toen een racebanquote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef Faraday01 het volgende:
Dat had ook gewoon een carambole met 6 auto's kunnen zijn
quote:
Gewoon 3 penaltypunten geven, minimaal 2. Idiote kansloze move.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef Zorro het volgende:
Dit sloeg echt helemaal nergens op van Antonelli.
Hij reed alsof hij de remmen van Sainz had
De McLarens kunnen er altijd samen nog een keer af gaan.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kampioenschap was toch al uit beeld. Daar verandert dit allemaal niks aan.
Geeft Kimi duidelijk geen ruimte!quote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef franklop het volgende:
Lijkt mij 2 penalty points voor verstappen!
Die slaat nergens op.quote:
1st Lap incident. Niets aan het handje.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef Evenstar het volgende:
Ben benieuwd hoeveel strafpunten hij krijgt ....
4 denk ikquote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Neem aan dat hij daar wel een straf voor krijgt inclusief wat penalty points.
Kimi jaquote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
5 plaatsen gridstraf lijkt mequote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan @Nattekat dat beamen?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef Peterselieman het volgende:
Voor het eind van de race zijn de tribunes half leeg
Mwah, sluit niet uit dat Verstappen en Ocon hier ook straf voor krijgen.quote:
Een Jos actiequote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, probeerde Antonelli gelijk 4 man in te halen ofzo
Remmen blijkt moeilijk schijnbaarquote:
Ze zijn daartoe nu een verhaal aan het fabrieken.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef franklop het volgende:
Lijkt mij 2 penalty points voor verstappen!
Nou zegquote:
Maar wel mét Britse hoffelijkheid hè.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Russell weer ah proberen iemand een straf aan te naaien
Dan neem je wat geduld ipv doldwaze inhaalactie.quote:
Hij weet dat hij nul kans maakt op WK, dus vandaar denk ik. Hij denkt vast ook "mooi" sta straks nog verder naar onderen dus kan weg bij RBR"quote:
Die krijgt zijn salaris evengoed welquote:
Kan nog steeds een mooie race wordenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:25 schreef Stoorzendert het volgende:
Je zou maar een kaartje hebbenMoet je juichen voor Yuki
Als er ergens een circuit is waar het kan, dan is het hier.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De McLarens kunnen er altijd samen nog een keer af gaan.
Britse jank elite.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef Evenstar het volgende:
Wat is Russell toch een jankerd zeg, man man man.
Wat doe jij hier nog?quote:
Kun je Liam niet laten winnen? Alvast bedankt!quote:Op zondag 29 juni 2025 15:28 schreef Evenstar het volgende:
Piastri en Norris knallen elkaar er af
Lewis en Russell knallen elkaar er af
Leclerc ploft motor
Albon haalt Gasly in en wint
Dat is een motorplofquote:
Wat deed hij dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:26 schreef Evenstar het volgende:
Wat is Russell toch een jankerd zeg, man man man.
zonder punt werkt beterquote:
Janken, zoals altijd.quote:
Mod beledigen wordt genoteerdquote:
Hij had wel een punt en Hamilton krijgt toch nooit straf.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Russell weer ah proberen iemand een straf aan te naaien
user bedreigen is notedquote:
Flashbacks pre-2021.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
Die McLarens zijn al volledig los van de rest van het veld
Klaas Neweyquote:Op zondag 29 juni 2025 15:29 schreef klaasweetalles het volgende:
die 2 maclarsns gaan elkaar van de baan rijden en dan heeft ham zo vrij spel
En dan moet het bandenmanagement voordeel nog beginnen richting het einde van de stint.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:31 schreef LTVDK het volgende:
Die McLarens zijn al volledig los van de rest van het veld
Tis geen Ferrari of Red Bull Racingquote:Op zondag 29 juni 2025 15:34 schreef Mothzor het volgende:
Hoop niet dat McLaren gaat ingrijpen, dan kan de tv namelijk net zo goed uit. Leuk gevecht dit!
Not gonna happenquote:
kwestie van tijd als dit zo doorgaatquote:
Albon P6quote:
Detailsquote:
Blijkbaar vorig jaar niet vaak genoeg, zodat Norris geen WDC werd.quote:
Ze zijn pas halverwege het seizoen en staan ruim bovenaan, en ze weten dat Max sowieso 0 punten heeft, die kunnen zich wel wat risico's veroorloven vandaagquote:
“Laat Oscar voor, denk aan het teamquote:Op zondag 29 juni 2025 15:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Blijkbaar vorig jaar niet vaak genoeg, zodat Norris geen WDC werd.
wat zijn die nu weer aan het doen?quote:
quote:
Moet ie welquote:Op zondag 29 juni 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
Norris rijdt wel erg verdedigende lijnen
Hier loopt alles prima, dus geen ideequote:
Viaplay premium nemen.quote:
ah reclame.... ja.... waarom ben je dan niet ingelogd op F1TV dat je gratis bij VP krijgt?quote:
Niet een de gratis F1TV gebruikenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Een prijzig abonnement en dan nog reclames krijgen ook.
Waarom doe je dat jezelf aan?
Die zenden toch niet live uit?quote:
Niet.quote:
Alboffquote:
Alleen Zandvoort denk ik.quote:
Hah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |