SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik hou van likes
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Wauw k had een liedje in mijn hoofd
Ik pak mijn wandelplaylist
Ik zeg shuffle play
HIJ SPEELT DAT LIEDJEHey there sunshine lift my heart
Ff mijn goede anecdote naar over het slotje heen tillen hoorquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja daar is hij nooit vrienden meer mee geworden
Gegeven moment kon ik in Duitsland spelen werdtie #woestboos
Toen ik zo oud was als jou jongen, vielen de moffen aan parachutes naar beneden!!!
EN JIJ LEKKER LEUK DOEN DAAR NU !?!?!?!?!?@
ok opaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
De synchroniteiten zijn insane op dit moment. Volgens mij staan alle planeten op een lijn of zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wauw k had een liedje in mijn hoofd
Ik pak mijn wandelplaylist
Ik zeg shuffle play
HIJ SPEELT DAT LIEDJE![]()
niemand hoeft te klikken ook he. maar ff over de vraag wat er nou aan de hand was in katwijk ging dat over
Do what you love, love what you do!![]()
Nieuwe maan is net geweest hequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De synchroniteiten zijn insane op dit moment. Volgens mij staan alle planeten op een lijn of zo.
Heeft alles geresetHey there sunshine lift my heart
Dat zal het zijn geweest denk ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nieuwe maan is net geweest he
Heeft alles gereset![]()
Alles flex hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gaat wel weer oke, was beetje uitgeput van de afgelopen tijd.
En daar? Alles flexibel?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik vraag me altijd af he, hoe denken jullie daar dan over? en weet mss niet t goeie topic om hele discussie over te voeren. maar denk in t kort kan t wel?Do what you love, love what you do!![]()
Geen meningHey there sunshine lift my heart
Nekschot. Voor iedereen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:04 schreef kree het volgende:
ik vraag me altijd af he, hoe denken jullie daar dan over? en weet mss niet t goeie topic om hele discussie over te voeren. maar denk in t kort kan t wel?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb er wel een mening over maar die staat in het goeie topicOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zin van het leven topic?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:05 schreef sp3c het volgende:
Ik heb er wel een mening over maar die staat in het goeie topicHey there sunshine lift my heart
wijs antwoord. ok ik denk er beetje over dat we mss als katwijkers dan, want regering deed niks. er wel wat over mogen vinden. En goed het is niet dat we met de Katwijkse knokploeg wilde dat die mensen daar gewoon weg gingen omdat ze een dienst verstoorden. die veel vaker werd gehouden. niet alleen daar maar ook elders,.quote:
Katwijk wil dit gewoon niet. en goed er zullen vast wat klappen uitgedeeld zijn hier en daar. maar over het algemeen viel het wel mee. maarja dat krijg je dus als je dit soort dingen in katwijk wil verstoren. 10000 jongeren enzo. tegen je gelijk.Do what you love, love what you do!![]()
Echt kerel krijg jij een uitkering per woord?Hey there sunshine lift my heart
nee hoor maar probeer ff te verklaren enzo hoe en wat voor iedereen denkt katwijk was zo schuldig.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt kerel krijg jij een uitkering per woord?Do what you love, love what you do!![]()
Flikker op met je Katwijk dit Katwijk dat. Zo waren en zijn er ook buurten waar ze mensen van een bepaalde afkomst niet willen. Die zeggen ook “wij willen dit gewoon niet”.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
wijs antwoord. ok ik denk er beetje over dat we mss als katwijkers dan, want regering deed niks. er wel wat over mogen vinden. En goed het is niet dat we met de Katwijkse knokploeg wilde dat die mensen daar gewoon weg gingen omdat ze een dienst verstoorden. die veel vaker werd gehouden. niet alleen daar maar ook elders,.
Katwijk wil dit gewoon niet. en goed er zullen vast wat klappen uitgedeeld zijn hier en daar. maar over het algemeen viel het wel mee. maarja dat krijg je dus als je dit soort dingen in katwijk wil verstoren. 10000 jongeren enzo. tegen je gelijk.
Ik heb geen idee waar Katwijk van verschuldigd wordt
Hebben ze te veel katten?Hey there sunshine lift my heart
tja ik weet ik krijg altijd gezeik hierop en dat ik het weer niet goed uitleg.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef marc0871 het volgende:
Zo veel lettertjes en ik snap nog niet wat er staat
OKE dan jullie kunnen ook hele avond bolkje met elkaar spelen want dan ga ik ff in die andere kletsen.Do what you love, love what you do!![]()
niks?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebben ze te veel katten?Do what you love, love what you do!![]()
Neem anders gewoon een YouTube videotje op en post dat hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik weet ik krijg altijd gezeik hierop en dat ik het weer niet goed uitleg.
OKE dan jullie kunnen ook hele avond bolkje met elkaar spelen want dan ga ik ff in die andere kletsen.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
tja ik weet ik krijg altijd gezeik hierop en dat ik het weer niet goed uitleg.
OKE dan jullie kunnen ook hele avond bolkje met elkaar spelen want dan ga ik ff in die andere kletsen.
We zijn hier voor de bolkHey there sunshine lift my heart
https://nos.nl/artikel/25(...)palestijnse-betogersquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hebben ze te veel katten?🐙![]()
hmmmms was er in staat toe, maar oke denk dat het over het algemeen geen goed idee is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Neem anders gewoon een YouTube videotje op en post dat hier.
hou het maar bij tekst hier.Do what you love, love what you do!![]()
Lafquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms was er in staat toe, maar oke denk dat het over het algemeen geen goed idee is.
hou het maar bij tekst hier.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik denk ook want voel me beetje aangevallen?
sommige van jullie snappen dit toch ook wel? of denk ik heel raar?Do what you love, love what you do!![]()
Is zijn sterke kantquote:Hey there sunshine lift my heart
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt kerel krijg jij een uitkering per woord?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is ook wel de kat op het spek bindenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)palestijnse-betogersHey there sunshine lift my heart
Dat hele kut dorp inclusief inwoners gewoon met de grond gelijk maken. Komt er ook meteen een eind aan de Katwijkse ziekte.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:13 schreef kree het volgende:
ik denk ook want voel me beetje aangevallen?
sommige van jullie snappen dit toch ook wel? of denk ik heel raar?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
nouja precies dat is er dus dan weer niet in katwijk voor zover ik weet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Flikker op met je Katwijk dit Katwijk dat. Zo waren en zijn er ook buurten waar ze mensen van een bepaalde afkomst niet willen. Die zeggen ook “wij willen dit gewoon niet”.
zo verkeerd denk je dus, we zijn denk en meerendeel oke mee vluchtelingen. naja asielzoekers centrum hebben we al.
we willen alleen geen gezeik en protesten, want dan ben ik ook hard en denk. dan moet je iig niet hier willen wonen.
doe t lekker ergens anders. en ja ik heb een buurman uit Somalië. prima gast niks mis meeDo what you love, love what you do!![]()
Bijna thuis
Niemand wil gezeik, vriend.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
nouja precies dat is er dus dan weer niet in katwijk voor zover ik weet?
zo verkeerd denk je dus, we zijn denk en meerendeel oke mee vluchtelingen. naja asielzoekers centrum hebben we al.
we willen alleen geen gezeik en protesten, want dan ben ik ook hard en denk. dan moet je iig niet hier willen wonen.
doe t lekker ergens anders. en ja ik heb een buurman uit Somalië. prima gast niks mis meeProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Meer bolkHey there sunshine lift my heart
Het is toch fijn om er af en toe aan herinnerd te worden waarom ik steeds meer m'n bek houd over politiek op deze site.🐙![]()
Op 15 mei. En of ik daar vandaag nog wou aansluiten. @kreequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)palestijnse-betogers
![]()
![]()
neuh hoor maar wil wel ff duidelijk zijn hoe en wat. voor jullie denken die is antie vluchtelingen etc etc.quote:
en katwijk dus met mij, want vertegenwoordig dat nu.,
Dat is t niet, denk niemand heeft problemen. maar ze moeten niet dingen gaan verstoren die hier echt al 100 jaar gaan etc. enne daar ben ik beetje boos over. en rest blijkt. want daarom dus.Do what you love, love what you do!![]()
Zo gaat echt niet alleen in Katwijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:19 schreef kree het volgende:
[..]
neuh hoor maar wil wel ff duidelijk zijn hoe en wat. voor jullie denken die is antie vluchtelingen etc etc.
en katwijk dus met mij, want vertegenwoordig dat nu.,
Dat is t niet, denk niemand heeft problemen. maar ze moeten niet dingen gaan verstoren die hier echt al 100 jaar gaan etc. enne daar ben ik beetje boos over. en rest blijkt. want daarom dus.![]()
Eerst je teen in het water steken voor je los gaatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:19 schreef DeZwabber het volgende:
Het is toch fijn om er af en toe aan herinnerd te worden waarom ik steeds meer m'n bek houd over politiek op deze site.Hey there sunshine lift my heart
Niemand denkt datquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor maar probeer ff te verklaren enzo hoe en wat voor iedereen denkt katwijk was zo schuldig.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niemand denkt ooit iets over KatwijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wedden dat ik er over ga dromen vannacht?quote:Hey there sunshine lift my heart
Dat kan. Maar misschien kwam hij van een afterparty, of hij ging naar festival, of hij had gewoon zin in bier om.11 uur. Of hij hij hij.....quote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
nouja hele punt dus en kan niet over andere dorpen praten.quote:
maar wat ik wil zeggen, over het algemeen he (afgezien dat ik nog steeds oneerlijk vind dat ze voorrang krijgen in woningbouw). is er ook niet onwijze haat ofzo. ik zie het echt nooit?
iedereen vind t wel oke en mogen ze wonen en wss net zo goeie buren.
maar het zijn dus ook niet de asiel zoekers die dit veroorzaakten.
maar een stel relschoppers net zoals met sinterklaas en zwarte piet, dat idee
en daar was katwijk het niet mee eens en massaal hebben ze opgekomen ineens toen bleek dienst verstoren en gezegd fuck it niet hier. En daar ben ik helemaal oke mee.Do what you love, love what you do!![]()
Sta je vredig te demonstreren staat er 1 vent woest met een lege fles wodka boven zijn hoofd zwaaiend wartaal uit te kramen en liedjes te zingenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wedden dat ik er over ga dromen vannacht?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
Geen zin om terug te lezen. Wat is er met Katwijk?![]()
![]()
Katwijf?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Thuis![]()
Broek uitHey there sunshine lift my heart
ik weet niet he, denk niet dat ik racistisch ben toch als ik dat zo zeg. want ben ik echt niet. maar hoop mss beetje duidelijk het waarom enzo dan.Do what you love, love what you do!![]()
...Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
hmmms zijn er meerdere van hierquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:26 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb nog met een Katwijker gewerkt.
Varkevisser heette die.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:26 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb nog met een Katwijker gewerkt.
Varkevisser heette die.leuke naam
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ik wil er eigenlijk ook verder geen discussie over maken, denk heb wel beetje gezegd of iig uitgelegd hoe dit ging.
Dus tja kan er weinig verder over zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Nee, ben thuisquote:
Ga binnen toch geen Broek dragenHey there sunshine lift my heart
Ok doen wij het ook nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je zus man, lees de post eens terug wat ik net qoute van jequote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:25 schreef kree het volgende:
ik weet niet he, denk niet dat ik racistisch ben toch als ik dat zo zeg. want ben ik echt niet. maar hoop mss beetje duidelijk het waarom enzo dan.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ergens geloof ik dat jij er heel veel over kan zeggen. En toch ook weer heel weinig
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Niet? Maat wel een shirtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, ben thuis
Ga binnen toch geen Broek dragen
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Je bent naakt?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, ben thuis
Ga binnen toch geen Broek dragenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je hebt een man met weinig woordenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ergens geloof ik dat jij er heel veel over kan zeggen. En toch ook weer heel weinig
Maar dat is Kree niet
Is dit de reactie opquote:quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, ben thuis
Ga binnen toch geen Broek dragen
Gewoon witte string en verder niks ja t0gquote:
Naakt...
Ik heb korte broek en topje aan.
Airco aan maar wel onder dekentje.
Ja ik ben raarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Men kan iig niet klagen dat hij nooit wat zegtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je hebt een man met weinig woorden
Maar dat is Kree niet
Wel lekker luchtig..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon witte string en verder niks ja t0g
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:30 schreef Vino_Tinto het volgende:
Naakt...
Ik heb korte broek en topje aan.
Airco aan maar wel onder dekentje.
Ja ik ben raar
Volgens mij eet iemand hier een zalmsalade met ui, ik krijg er honger van.
Misschien had ik vandaag meer moeten eten dan watermeloen
oke bij deze we houden erover op. ,maar weet katwijk accepteert dit soort dingen niet
In Nederland accepteren wij Katwijk niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:32 schreef kree het volgende:
oke bij deze we houden erover op. ,maar weet katwijk accepteert dit soort dingen nietProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja maar ook vooral omdat dino er isquote:Hey there sunshine lift my heart
Wat voor dingenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:32 schreef kree het volgende:
oke bij deze we houden erover op. ,maar weet katwijk accepteert dit soort dingen niet
Graag uitleg, geen zin om terug te lezenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]Deze vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel maar die heeft het te druk voor onsquote:Hey there sunshine lift my heart
True thatquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Men kan iig niet klagen dat hij nooit wat zegt
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]De man op tv heeft oortjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow jee. Dat is jammerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Vast wel maar die heeft het te druk voor onsIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ah ik snapquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar ook vooral omdat dino er is
In Zandvoort!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:36 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:hemarookworst ? Ik moet schijten.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
In de trein..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:36 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:hemarookworst ? Ik moet schijten.
Moet hij je broek los maken?
Ik wil snackHey there sunshine lift my heart
Ja zie wel.eens stukjes voorbij komen. Lijkt mij op zich wel leuk. Maar heb het nooit gevolgdquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:35 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Vorige week keek iemand iets dat de bondgenoten heette.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:36 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:hemarookworst ? Ik moet schijten.![]()
Ach, Oepsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oegstgeest was denk ik het dichtsbijzijnd.
En daar wil ik ook niet naar terug.![]()
![]()
ik heb snackHey there sunshine lift my heart
Nou ja, ik weet het ook niet. Sowieso geen tv.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zie wel.eens stukjes voorbij komen. Lijkt mij op zich wel leuk. Maar heb het nooit gevolgd
Maar jij de verraders, die ander de bondgenoten.
Vond ik wel grappig.![]()
En jachtseizoen, love island, Aussie shore, ex on the beachquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:40 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet het ook niet. Sowieso geen tv.
Maar jij de verraders, die ander de bondgenoten.
Vond ik wel grappig.
Ik kijk bijna alles op videolandIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
tijd voor dexter en borduren
ouwequote:
ben al bij met nieuweHey there sunshine lift my heart
quote:![]()
Snap ik wel, Usher vibes![]()
KW is leukHey there sunshine lift my heart
Nee, maar hema praat altijd (over) poep. Dacht dat hij m’n mededeling wel interessant zou vindenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
In de trein..
Moet hij je broek los maken?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
protest voeren en dienst verstoren. rest zul je toch terug moeten lezen ben ik bang. want krijg hier altijd alleen gezeik mee anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wat voor dingen
Graag uitleg, geen zin om terug te lezenDo what you love, love what you do!![]()
Ow.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:44 schreef kree het volgende:
[..]
protest voeren en dienst verstoren. rest zul je toch terug moeten lezen ben ik bang. want krijg hier altijd alleen gezeik mee anders.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben alweer bij seizoen 6 van Dr Who, met Matt Smith als de DoctorSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
katwijk had eens een kerk
daar waren ze pro israel
er waren mensen pro paletina
die kwamen bij elkaar
grote boemHey there sunshine lift my heart
vandaar de uiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben alweer bij seizoen 6 van Dr Who, met Matt Smith als de Doctor
Pineapple pen!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
daar waren ze pro israel
die kwamen bij elkaar
grote boem🐙![]()
Amy!quote:
Ja, die gozer was daarnaartoe verhuisd, en we gingen met een paar jongens van het werk even een kijkje nemen.quote:
Knap appartementje maar verder niks om erg lang voor te blijven.![]()
Brrr bijna in de grote stad, op zoek naar trams. De stress kan beginnen
heel simpel in paar woorden was dat t ja. katwijk liet even weten er niet van gediend te zijn dat soort protesten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
daar waren ze pro israel
die kwamen bij elkaar
grote boemDo what you love, love what you do!![]()
hou die lekkere cocktail voor ogen!!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Brrr bijna in de grote stad, op zoek naar trams. De stress kan beginnen![]()
![]()
Grote boem in de trein, iemand was erg enthousiast met het prullenbakje dicht doen
tram heeft voorrangquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Brrr bijna in de grote stad, op zoek naar trams. De stress kan beginnenHey there sunshine lift my heart
Jaaaahhhquote:![]()
Die gaat er zeker komen!
Die lifeguard om m te serveren denk ik niet, maar ja je kan niet alles hebben
Toch niet op voetganger ik? Dacht dat voetgangers de baas zijn in het verkeerquote:
als avondeten?Hey there sunshine lift my heart
Zou kunnen!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik wacht af wat er gemaakt wordtHey there sunshine lift my heart
Ah zoquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, maar hema praat altijd (over) poep. Dacht dat hij m’n mededeling wel interessant zou vinden![]()
Dan zou ik toch honger krijgen, hebben en houden.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik wacht af wat er gemaakt wordt![]()
hou wel van een goede rijsttafelHey there sunshine lift my heart
ja en?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
niksmaarja hoor ik hier weer wie van wat maakt enzo.
je kunt toch ook zelf koken?
stamppotje is zo gemaakt hoor.![]()
opzich is er nog genoeg LOLquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
hou wel van een goede rijsttafelDo what you love, love what you do!![]()
weet ik en kan ook. LOL had er al eens filmpje over gemaakt, maar nu moet ik ff opmaken wat er is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
ja en?
je kunt toch ook zelf koken?
stamppotje is zo gemaakt hoor.Do what you love, love what you do!![]()
heel goedquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik en kan ook. LOL had er al eens filmpje over gemaakt, maar nu moet ik ff opmaken wat er is.
deed ik ook![]()
![]()
Al was het een boterham met pindakaas, jonguhquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
niksmaarja hoor ik hier weer wie van wat maakt enzo.
![]()
van de week nog gemaaktquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:58 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Al was het een boterham met pindakaas, jonguh
kreeg ik nog commentaar want blijkbaar is 50 gram pindakaas op 2 sneetjes 'absurd veel'Hey there sunshine lift my heart
lekker toch? als vrijgezel koken is kut sowieso. want maak altijd dan portie voor 4 ofzo. en vries de rest maar in.quote:
maarre geen geklaag over mijn kookkunsten he? kan t wel, alleen nooit zin in.Do what you love, love what you do!![]()
ik kook meestal porties van 2Hey there sunshine lift my heart
Ik denk dat ik dan elke avond vlamtosti eetquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
lekker toch? als vrijgezel koken is kut sowieso.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
niet keertje afhaalchinees?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan elke avond vlamtosti eetHey there sunshine lift my heart
het is wat eenzijdiger geef ik toe, maar soms doe ik nog wel eens mijn best.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan elke avond vlamtosti eetDo what you love, love what you do!![]()
Dan ben je snel de baas onder het verkeer.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Toch niet op voetganger ik? Dacht dat voetgangers de baas zijn in het verkeer🐙![]()
Gisteren een portie chili con carne om te eten en één voor in de vriezer.
Van de week deed ik dat ook met kipkerrie.![]()
menu B met kroepoekquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee daar kan ik dan 4 avonden van eten
En extra extra extra pittige sambal natuurlijk!quote:
hoelang eten jullie die chinees trouwens? ik durf t nog beetje aan zeg maar dag of 4 in koelkast.
oke als ik t invries tel ik niet meer ga uit van oneindig.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn laatste keer bij de afhaalchinees, is toen we mijn vaders begrafenis hebben afgesloten, 6 jaar geleden.quote:![]()
Als ik alleen ben 4 dagenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:04 schreef kree het volgende:
hoelang eten jullie die chinees trouwens? ik durf t nog beetje aan zeg maar dag of 4 in koelkast.
oke als ik t invries tel ik niet meer ga uit van oneindig.
Als ik met muis ben 0,000000001 seconden
gehehehe ik doe wel mijn best als er iemand komt eten hier moet ik zeggen en wil ik nog wel eens lekker koken. voor mezelf boeit t me geen reet eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik alleen ben 4 dagen
Als ik met muis ben 0,000000001 secondenDo what you love, love what you do!![]()
Na 2 dagen koelkast moet het maar eens op gaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:04 schreef kree het volgende:
Daarna gooide ik het weg.
In de vriezer ging het na een half jaar ook maar eens weg.![]()
ja die vriezer bij mij staat wel beetje vol met dingen die ik eigenlijk wss beter weg kan gooien hequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Na 2 dagen koelkast moet het maar eens op gaan.
Daarna gooide ik het weg.
In de vriezer ging het na een half jaar ook maar eens weg.
maargoed er is nog ruimte
LOL ik doe nog wel een keertje video koken met kree.
maar oke moet ff moment ervoor hebben. tis meer gedoe als lijkt om te filmen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
gaan we weerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:04 schreef kree het volgende:
één keer op de dag van afhalen
dan meteen in porties verdelen.
een portie voor de volgende dag in de koelkast.
de rest in de vriezer.![]()
kun je mijn leven ook even organiseren?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
gaan we weer
de rest in de vriezer.Hey there sunshine lift my heart
doe maar eens "kliekjes met kree"quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja die vriezer bij mij staat wel beetje vol met dingen die ik eigenlijk wss beter weg kan gooien he
maargoed er is nog ruimte
LOL ik doe nog wel een keertje video koken met kree.
maar oke moet ff moment ervoor hebben. tis meer gedoe als lijkt om te filmen enzo.
over je diepvrieseten.
en dan de data laten zien![]()
![]()
![]()
\weet maar ik heb ander systeem.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
gaan we weer
de rest in de vriezer.Do what you love, love what you do!![]()
chaos?quote:Hey there sunshine lift my heart
Ohhh, de rest in de vriezer. Kijk daar doe ik het dus fout.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:08 schreef maily het volgende:
[..]
gaan we weer
de rest in de vriezer.🐙![]()
gehehe idee hou ervan.... zal eens kijken of dat lukt...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
doe maar eens "kliekjes met kree"
over je diepvrieseten.
en dan de data laten zien![]()
]
doen jullie dan wel ff video liken enzo>? want tot nu toe krijg ik geen cent van YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Iedere dg kratje bier koud zettenquote:
eerst zien en dan geloven likenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe idee hou ervan.... zal eens kijken of dat lukt...
]
doen jullie dan wel ff video liken enzo>? want tot nu toe krijg ik geen cent van YouTube.![]()
die ligt al vol met ijsjesquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohhh, de rest in de vriezer. Kijk daar doe ik het dus fout.Hey there sunshine lift my heart
Ik heb nog geen ijsjes in huis.quote:Alleen bevroren fruit. Maar vandaag vind ik het warm genoeg voor froyo maken.
🐙![]()
en terecht maar had er al 2 gemaakt he enzo met koken. LOLquote:
het is bij lange na nog niet genoeg dat ik een cent krijg van YouTube die wel geld vangt. maar oke elke like is er eentje
even in de blender met wat melk en je hebt een koude smoothiequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ijsjes in huis.Alleen bevroren fruit. Maar vandaag vind ik het warm genoeg voor froyo maken.
prioriteitenquote:
oke wacht. we sluiten ff deal
heb nu 98 abo. als het 120 is maak ik nieuwe kook video.
Ik verwijs je naar @mario390quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:36 schreef KillemWieft het volgende:
Waar is @:hemarookworst ? Ik moet schijten.Uw ADH vitamine Worst
Mijn vriendin is voor het eerst mee gaan sporten met mij...
Legday
Die kan morgen niet lopen denk ik
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
dag niet gescheten is een dag niet geleefdHey there sunshine lift my heart
Beetje rum erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
even in de blender met wat melk en je hebt een koude smoothieIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat is je kanaal?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:16 schreef kree het volgende:
oke wacht. we sluiten ff deal
heb nu 98 abo. als het 120 is maak ik nieuwe kook video.![]()
+1quote:Hey there sunshine lift my heart
Jeetje kreequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
oja mss is dat wel handig om te zeggen ja. hahahahaIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
https://www.youtube.com/channel/UC_dpzI5h5xv3TNXcjaAqqhwquote:
nu moet ik zeggen tis vooral muziek dingen enzo en kijk maar.
die kook filmpjes stonden nog op prive, maar speciaal voor jullie zal ik ze ff open zetten.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, ik bedoel, je kan hem wel spammen, maar zonder een naam kunnen we nog niksquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
oja mss is dat wel handig om te zeggen ja. hahahaha![]()
Ow die ken ik alquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:20 schreef kree het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC_dpzI5h5xv3TNXcjaAqqhw
nu moet ik zeggen tis vooral muziek dingen enzo en kijk maar.
die kook filmpjes stonden nog op prive, maar speciaal voor jullie zal ik ze ff open zetten.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Normaal hoor ik muziek van ver al, nu niet. Zeker strengere geluidsnormenUw ADH vitamine Worst
Waar ga je heen? Defqon?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:22 schreef hemarookworst het volgende:
Normaal hoor ik muziek van ver al, nu niet. Zeker strengere geluidsnormenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
e-m op YouTubequote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel, je kan hem wel spammen, maar zonder een naam kunnen we nog niksDo what you love, love what you do!![]()
content bereikquote:![]()
lol voor jullie info. moet 1000 abo hebben en aantal uur onwijs view tijd voor ik een cent krijg.
zo jammer dit vroeger kreeg je gelijk iig iets.
80 dollar aan verdiend denk.Do what you love, love what you do!![]()
dus dat wordt morgen kokenHey there sunshine lift my heart
Beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:24 schreef kree het volgende:
[..]
content bereik![]()
lol voor jullie info. moet 1000 abo hebben en aantal uur onwijs view tijd voor ik een cent krijg.
zo jammer dit vroeger kreeg je gelijk iig iets.
80 dollar aan verdiend denk.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
nouja nu verdienen ze aan mij? want aantal wordt nog best veel bekeken.quote:
en ik krijg er niks voor.Do what you love, love what you do!![]()
deze deed t nog het beste enzo
Bekijk deze YouTube-video
samen met zelfde soort van jurrasic para piano. covers
naja toen tijd niet meer bezig mee geweest.
video heel pro opgenomen trouwens voor die met een oude camera standaard en rol ducktape enzo om telefoon aan te plakken.![]()
![]()
Ze hebben terrein best profiteur proof gemaakt dit jaar, kut
Uw ADH vitamine Worst
geen zorgen ik volg t niet en maakt me ook niet uit, maar moet iedereen zelf weten natuurlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik doe alleen niet abonneren. Ik wil anoniem blijven
trouwens omdat er om gevraagd werd heb wel bladmuziek of althans leadsheet gemaakt van een paar. maar is allemaal wel te vinden in de omschrijving of reacties.
het was btw zwaar kut toen om die audio synchroon te krijgen, want had dat via midi keyboard van 8 euro opgenomen toen. oke met software oke piano geluid.
En had geen idee hoe of wat hoe dat te doen, dus tis vrij amateur enzo.Do what you love, love what you do!![]()
super de boerHey there sunshine lift my heart
nettoramaHey there sunshine lift my heart
164 meter aardbeienslof
nou niet eerste, maar weet nog niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
Wat gaat je eerste kook video worden?
mss doe ik wel tips volgen van hier.Do what you love, love what you do!![]()
makkelijk format iig dat ja. hahaha
maar zal iets meer mijn best doen.Do what you love, love what you do!![]()
Wijn. Proost.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
welke wijn gaat er goed bij chinees?Hey there sunshine lift my heart
Rijstwijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
welke wijn gaat er goed bij chinees?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewürztraminerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
welke wijn gaat er goed bij chinees?![]()
![]()
sake?quote:Hey there sunshine lift my heart
Dit klinkt als een ziekte.quote:I'm surrounded by morons!
Nee, maar lijkt er op zich wel een beetje op.quote:I'm surrounded by morons!
denk trouwens die 120 gaan we niet halen ondanks over het algeheel weet ik hoeveel 100k vieuws. als t niet meer is.
weet nu al t moet ff de USA markt aanspreken en dan kan t heel snel heel veel zijn.
maargoed YouTube filmpjes maken is niet mijn beroep en hang er niet van af, als ik zo 120 subs krijg zou ik al verbaasd zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Mhh, de Kuaijishan Shaoxing Rice Wine staat wel onder sake in het assortiment.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb al moeite genoeg met één sub regelen.
I'm surrounded by morons!
Rode.quote:
19 crimes. Uit Australie.I'm surrounded by morons!
Kwartet?I'm surrounded by morons!
Dat voelt licht racistisch.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:48 schreef Fogel het volgende:
Mhh, de Kuaijishan Shaoxing Rice Wine staat wel onder sake in het assortiment.🐙![]()
Post ik door een slot??!I'm surrounded by morons!
Ik heb uit zeer betrouwbare bron dat er zo weer uitzending is op Radio 49MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
met muziek lukte het wel voor mij. met name film die net uit was van jurassic park.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:48 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb al moeite genoeg met één sub regelen.
maar oke doe me dm en ik subscribe. heb je er 2.
Is zo'n eind lopen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
waarom niet uit Nederland?
staat ook gewoon bij de Appie ...🐙![]()
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:50 schreef kree het volgende:
[..]
met muziek lukte het wel voor mij. met name film die net uit was van jurassic park.
maar oke doe me dm en ik subscribe. heb je er 2.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb hier nog geen Nederlandse wijn gezien.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:50 schreef maily het volgende:
[..]
waarom niet uit Nederland?
staat ook gewoon bij de Appie ...I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: