Denk altijd dat die picknick auto bij de eerste bocht gelijk omvalt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:11 schreef halfway het volgende:
1. Chauffeur van picknick auto
2. Boa
3.
4.
5.
Vul de rest maar in.
Klacht. Mod zijn is geen lullig beroep.
Racistische comment.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:14 schreef Viesdik het volgende:
dhl bezorger
taxichauffeur/uber chauffeur
verkeersregelaars
schoonmakers
thuisbezorgers van thuisbezorgd of ubereats
slaven
triangelspeler
Moet je in België eens zo'n toilet op een parking langs de snelweg proberen, dan is een toiletjuffrouw ineens een heilige.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:27 schreef Helenattenek het volgende:
Wat in 1947 gedaan werdt:
[ afbeelding ]
Wordt nogsteeds door idioten met de hand gedaan:
[ afbeelding ]
https://haagsallerlei.nl/(...)en-verkeerd-geverfd/
Zag het laatst in Utrecht live gebeuren was met stomheid verbaast. Worden die palen niet geverfd als de de band door komen?
Hahaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:45 schreef Jahr00n het volgende:
alles met ict
die mensen voegen geen flikker toe met hun vieze puntschoenen
wat we nodig hebben is dikke stucadoors en stratenmakers loodgieters echte werkers
Wat staat hier?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:27 schreef Helenattenek het volgende:
Worden die palen niet geverfd als de de band door komen?
Gek, babies kunnen dit al in de baarmoeder. Wat lul je nou?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:48 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Haha
Professioneel schermkijken en F toetsen drukken kan lang niet elke zolderkamerautist
Die puntschoenen hebben ze omdat ze 500+ euros kunnen rekenen voor 5 minuten werk.
Grts een icter
werdtquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:27 schreef Helenattenek het volgende:
Wat in 1947 gedaan werdt:
[ afbeelding ]
Wordt nogsteeds door idioten met de hand gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag het laatst in Utrecht live gebeuren was met stomheid verbaast. Worden die palen niet geverfd als de de band door komen?
Tuurlijk. Maar jij begrijpt mij dus duidelijk niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:53 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Woah je begreep precies wat ik bedoel
Bijna alsof het geen flikker uitmaakt
Niks mis met DHL.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:14 schreef Viesdik het volgende:
dhl bezorger
taxichauffeur/uber chauffeur
verkeersregelaars
schoonmakers
thuisbezorgers van thuisbezorgd of ubereats
slaven
triangelspeler
Heerlijk om zo'n taalnazi als jij op de tenen te trappenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar jij begrijpt mij dus duidelijk niet.
Vooral doorgaan met het cultiveren van je stompzinnigheid.
En alweer een mooi inkijkje in je zielige lege vat. Geen wonder dat je betekenisloze echo's zo hard klinken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:52 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Worden die palen niet geverfd als d-d.. ze de kut van je mam uit rollen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Buschauffeur. Lijkt me verschrikkelijk saai.
Sprekende over betekenisloze echo's..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:57 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
En alweer een mooi inkijkje in je zielige lege vat. Geen wonder dat je betekenisloze echo's zo hard klinken.
Redje pakketje is inmiddels faillietquote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks mis met DHL.
DPD is pas echt kut, en een tijd geleden had je "Red je pakketje". Ik heb een bezorger gehad die doodvrolijk met alles instemde wat ik over zijn werkgever zei, waarna hij half lachend naar de auto liep en riep: "Ik heb een grafhekel aan dit kutbbedrijf!"
Politie agent en militair heb ik tonnen respect voor. Maar deurwaarders, parkeerwachters en zo…..quote:
Ik ga hier geen like voor klikken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 17:52 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Worden die palen niet geverfd als d-d.. ze de kut van je mam uit rollen
Hiddendoe... Hoe... Hoe...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:03 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Sprekende over betekenisloze echo's..
Nou... de politie hier in Rotterdam staat in grote getalen heel de dag op de hoek van de scholen om scholieren met een kapot fietslicht te bekeuren.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Politie agent en militair heb ik tonnen respect voor. Maar deurwaarders, parkeerwachters en zo…..
Wel een hele belangrijke taak.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:11 schreef tesssssssss het volgende:
Stratenmaker.
Niet om lullig te doen, maar die mensen zitten de hele dag krom, en nu ook in de brandende zon.
Alsof die agenten daar iets aan kunnen doen.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:45 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nou... de politie hier in Rotterdam staat in grote getalen heel de dag op de hoek van de scholen om scholieren met een kapot fietslicht te bekeuren.
En ondertussen krijgen 55% (!) van de aangiftes in Nederland geen behandeling omdat er geen politiecapaciteit is... ze mogen van mijn lijstje af zodra ze hun prioriteiten weer op orde hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 juni 2025 07:11 schreef tesssssssss het volgende:
Stratenmaker.
Niet om lullig te doen, maar die mensen zitten de hele dag krom, en nu ook in de brandende zon.
Een BOA kan zijn taken vast ook niet zelf bepalen. Maakt het nog geen niet-lullig beroep.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:50 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Alsof die agenten daar iets aan kunnen doen.
Eigenlijk gewoon professioneel leugenaar.quote:
En wat voor werk doe jij?quote:Op zondag 29 juni 2025 07:58 schreef Seeburg54 het volgende:
Ik zal nooit de baan afzeiken van mensen die weinig verdienen en er hard en zwaar voor moeten werken. Stratenmakers, schoonmakers, zorgmedewerkers. Daar heb ik respect voor, want in mijn ogen doen die veel belangrijker werk dan die piefjes achter het bureau die neerkijken op mensen die hard werken zodat het baantje van die neerbuigende eikels kan bestaan.
En lieden die nog nooit een slag werk hebben willen doen hebben sowieso geen recht van spreken.
Door een Wajonger? Das wel heel fictiefquote:Op zondag 29 juni 2025 08:59 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon professioneel leugenaar.
Maar meest lullige beroep is toch wel om als man zijnde ergens je dagen te slijten op kantoor in je grijze maatpak, terwijl je vreemdgaande vrouw thuis uit elkaar getrokken wordt door een wajonger.
ja alsof zulke vrouwen op eoa nietsnut zitten te wachtenquote:Op zondag 29 juni 2025 09:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Door een Wajonger? Das wel heel fictief
wow @GGMMquote:
Je kunt die agenten niets kwalijk nemen. Reken maar dat ze er voor je zijn als je hulp nodig hebt.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Een BOA kan zijn taken vast ook niet zelf bepalen. Maakt het nog geen niet-lullig beroep.
hahaha ja, ik wacht nog op de chauffeur die de bocht iets te enthousiast neemt met zo'n dingquote:Op zaterdag 28 juni 2025 16:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk altijd dat die picknick auto bij de eerste bocht gelijk omvalt.
En iedereen die aan een bureau werkt is waardeloos wil je zeggen?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:17 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ik werk in een verzorgingsflat voor ouderen.
Oh nee, alleen degene die op anderen neerkijken.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:29 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
En iedereen die aan een bureau werkt is waardeloos wil je zeggen?
Helaas niet. Tot 2 keer toe aangifte geweigerd vanwege capaciteitsproblemen.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:59 schreef Mubassie het volgende:
Reken maar dat ze er voor je zijn als je hulp nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |