Wij doen ook alvast gekookte maiskolven op spiezen.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lijkt me prima. TempehTip: niet te veel suiker in de marinade, dat bakt snel aan.
Als je twijfelt of dat lukt, kan ik voor de zekerheid ook wel een kleine portie maken van mijn tofuspiezen, dan weet jij in elk geval zeker dat je te eten hebt. Laat maar weten
Misschien snap ik het schema niet, maar staat er niet al in het schema dat je champignons en tofu en feta gaat maken?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lijkt me prima. TempehTip: niet te veel suiker in de marinade, dat bakt snel aan.
Als je twijfelt of dat lukt, kan ik voor de zekerheid ook wel een kleine portie maken van mijn tofuspiezen, dan weet jij in elk geval zeker dat je te eten hebt. Laat maar weten
Ik zie dat ik het niet goed had opgeschreven. Ik bedoelde dat jij iets met een vleesvervanger maakt in plaats van dat ik dat doe.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:29 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Misschien snap ik het schema niet, maar staat er niet al in het schema dat je champignons en tofu en feta gaat maken?
Misschien zoiets:quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:29 schreef Tele6 het volgende:
Sowieso maak ik me geen zorgen over of er genoeg te eten gaat zijn hoor
Eergisteren gaven ze aan dat het droog zou zijn, gisteren veel regen en vandaag weer droogquote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:25 schreef fietsie het volgende:
Oow. De weermeneren beweren nu ineens dat het niet bloedverziekend heet gaat zijn zaterdag
Is "het bordenprobleem" al opgelost eigenlijk?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als je geen PM van mij hebt ontvangen, geef dan even een gil.
Ik heb 4 kartonnen gevonden, de rest heeft volgens mij de benen genomenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is "het bordenprobleem" al opgelost eigenlijk?
En ‘wij’ hebben een overkappingquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eergisteren gaven ze aan dat het droog zou zijn, gisteren veel regen en vandaag weer droog
Eerder gekeken en niet gevonden.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is het helaas niet. Ik snap er niets van. Maar dat leek me handiger om hier te bespreken. Het lastige is dat er ook altijd een hoop borden op gaan aan voorbereiding. En wat jullie doen maakt me niet uit maar ik verdom het echt om van een plastic of papieren bord te etenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serveerschalen liggen klaar. Op de papieren borden kan brood, dat lekt nietquote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik heb ook 6 fondueborden!
Misschien wil Cat die serveerschalen wel voor de koude schotel. Die ging vorige keer op borden maar ja
Zal ik gewoon mijn eigen serveergerei meenemen? Houd jij meer overzicht over wat je beschikbaar hebt voor de rest.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, ik heb ook 6 fondueborden!
Misschien wil Cat die serveerschalen wel voor de koude schotel. Die ging vorige keer op borden maar ja
Hoeveel heb jij er?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
De borden staan op het aanrecht, even afwassen straks
Dat zijn dan al 12 fondueborden totaal. Voor 14 personen. En @Lucky_Strike had ook nog gewone borden. Dus "het bordenprobleem" lijkt me opgelostquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal ik gewoon mijn eigen serveergerei meenemen? Houd jij meer overzicht over wat je beschikbaar hebt voor de rest.
Mag koude schotel evt wel op plastic schalen? #durftevragen
Yesquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn dan al 12 fondueborden totaal. Voor 14 personen. En @:Lucky_Strike had ook nog gewone borden. Dus "het bordenprobleem" lijkt me opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |