Niet nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me een beetje zorgen
Ja joh, op de knieën en schrobben maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet me dit keer wel wat beter voorbereiden op een schoon en opgeruimd huis (unicum) en dat om 16.10 er ineens 25 koelboxen, tassen, jassen en god weet wat nog meer overal liggen.
Oops.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:40 schreef fietsie het volgende:
Ik moest iets warm in een pot doen, en het daar laten koelen.
De pot was het daar niet mee eens. **pats**
Dus morgen een nieuwe pot kopen en een nieuwe poging doen.
Dat had een vriendin ooit met het verwarmen van kaas voor kaasfondue. Gesmolten kaas sijpelt overal door. Nog maanden blauwe walmen wanneer de oven aangingquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:40 schreef fietsie het volgende:
Mijn hele aanrecht liep onder, dus dat is nu volledig gesoptquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had een vriendin ooit met het verwarmen van kaas voor kaasfondue. Gesmolten kaas sijpelt overal door. Nog maanden blauwe walmen wanneer de oven aanging
Nee toch, dat ga je toch niet doen? Nergens voor nodigquote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik moet me dit keer wel wat beter voorbereiden op een schoon en opgeruimd huis (unicum) en dat om 16.10 er ineens 25 koelboxen, tassen, jassen en god weet wat nog meer overal liggen.
Ai, dat is matig!quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:40 schreef fietsie het volgende:
De pot was voorgespoeld met kokend water....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ai, dat is matig!
Bij wecken of inmaken geldt over het algemeen dat je koude producten in koude glazen doet en warme producten in warme glazen. Waarom dat is, heb je nu dus uitgevonden.
Doorgaans doe je dat alleen als je het pas over lange tijd pas gaat eten, anders heeft het geen toegevoegde waarde. Ik zou het gewoon in een plastic bak doen
Het is momenteel best schoon dus extra werk is niet nodig. Opruimen voor er bezoek komt vind ik wel prettig. Alleen al zodat jullie je spullen ergens kunnen laten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee toch, dat ga je toch niet doen? Nergens voor nodig
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
De pot was voorgespoeld met kokend water....
Ik verdenk hem er van al een beschadiging gehad te hebben
Ik zou meloen mee kunnen nemen, is dat een aanvulling?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
LS & JFlip: feta, vegan champignonspiezen en vegan tofu met couscous, pulled pork
Kaatje1: dipsaus, borrelbrood, salade
Borisz: Pesto, stokbrood/ciabatta en (kruiden)boter
Fietsie: iets met vlees en groente
Whiskers & Starflyer: drinken
Tele6:
Golfer & Blues: kipsaté, satésaus en maïskolven
AnneX & MrX: iets met tomaat, dessert
Z80: gerookte bockworst
Cat-astrophe: koude schotel, gevuld ei, vlaai op bestelling
We hebben alleen nog niets van @:tele6 gehoord
Prio’squote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, nou komt de aap uit de mouw![]()
Ik doe trouwens mijn best om de koelkast leeg te eten om voor zo veel mogelijk koelruimte te zorgen. Maar dat is relevanter voor golfer's kip dan voor de koude schotel.
Fruit is altijd lekkerquote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zou meloen mee kunnen nemen, is dat een aanvulling?
Heerlijk, sowieso fruit is altijd lekker bij bbqquote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Mjam sappigquote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker!quote:Op donderdag 7 augustus 2025 06:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker dat aangezien jij ook een educated guess kan doen dat dat evt erg goed zou kunnen aansluiten op wat ik meesleep.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook helemaal prima als @:tele6 iets met tofu of een andere vleesvervanger maakt.
Voor op de barbecue?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het ook helemaal prima als @:tele6 iets met tofu of een andere vleesvervanger maakt.
Lijkt me prima. Tempehquote:Op donderdag 7 augustus 2025 10:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Voor op de barbecue?
Ik heb nog nooit vleesvervanger voor op de barbecue gemaakt maar ik geloof dat B nog wel een recept voor gekruide tempeh spiezen heeft liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |