Moet dat niet 1 bolletje knof zijn? Hoe meer hoe beterquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 19:36 schreef sigme het volgende:
1 ui, 1 teentje knoflook, 3 blikken tomaat, halve pot gegrilde paprika (inclusief vocht), halve pot zwarte olijven (inclusief vocht), halve komkommer, 3 boterhammen, zout, olijfolie. Pureren, verdunnen met water totdat consistentie naar wens is. Koelen (ik begon met gekoelde blikken tomaat/paprika/olijf).
Ah, ik was niet de enige die er een beetjequote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is.. uhh.. een onverwacht recept
Ja, zeer onverwacht. Eerste keer dat ik het at dacht ik “wat is dit nou” en dat was zaterdag (en 2 jaar geleden) ook de reactie. Maar het proberen waardquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:02 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dit is.. uhh.. een onverwacht recept
Waarom?quote:Op dinsdag 12 augustus 2025 21:30 schreef fietsie het volgende:
Ok, ok, volgende keer maak ik een kleinere portie.
Ik heb vannacht na de yoghurt de laatste punt kruimel opgegeten. Kersen, ook hemelsquote:Op dinsdag 12 augustus 2025 20:11 schreef Blues het volgende:
En we zitten weer aan een een stukje heerlijke kersenvlaai![]()
Je moet ook rekening houden met al het andere eten. Als je alleen stokbrood met dips hebt, dan was dat waarschijnlijk een prima aantal. Maar niet als er ook heel erg veel ander eten is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 09:35 schreef borisz het volgende:
Qua stokbroden enzo dacht ik ook. We zijn met +-16. Wat zouden we dan nodig hebben. 1 stokbrood en 1 ciabatta is heel gebleven. We hadden ook brood van Kaatje. 4 van ieder was veel te veel. Drie van ieder was al genoeg.
Meestal neem je teveel mee maar (met wat afstemming) zou ik zeggen wanneer iedereen iets meeneemt voor 4 personen heb je nog teveel maar niet veel te veel. Maar het is altijd lastig. Net als verjaardagen, het ene jaar drinkt iedereen cola, jaar erop sla je heel veel cola in, wil iedereen bierquote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met al het andere eten. Als je alleen stokbrood met dips hebt, dan was dat waarschijnlijk een prima aantal. Maar niet als er ook heel erg veel ander eten is.
Ik had 2 weken geleden een erg leuk feestje waarbij iedereen eten meenam en er was ook veel te veel stokbrood, terwijl er ook heel veel ander eten was. Er bleef ook heel veel stokbrood over.
We waren met 18 man en iemand riep in whatsapp dat iedereen eten moest maken/meenemen voor 10 man. Dan heb je voor 180 man eten? Of reken ik nu heel raar (18 mensen die eten voor 10 man meenemen) Er was dan ook gewoon heel veel over.
Ja dat had ik in mijn hoofd.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet ook rekening houden met al het andere eten. Als je alleen stokbrood met dips hebt, dan was dat waarschijnlijk een prima aantal. Maar niet als er ook heel erg veel ander eten is.
Ik had 2 weken geleden een erg leuk feestje waarbij iedereen eten meenam en er was ook veel te veel stokbrood, terwijl er ook heel veel ander eten was. Er bleef ook heel veel stokbrood over.
We waren met 18 man en iemand riep in whatsapp dat iedereen eten moest maken/meenemen voor 10 man. Dan heb je voor 180 man eten? Of reken ik nu heel raar (18 mensen die eten voor 10 man meenemen) Er was dan ook gewoon heel veel over.
Kan je daar een meet regelen? Krijgt iedereen lekker brood en een glas wijn en dan dippen maarquote:Op woensdag 13 augustus 2025 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat had ik in mijn hoofd.
Ik had wel bij Kaartje gecheckt of we niet in elkaars vaarwater zouden zitten qua dips en smeersels. Anders had ik heel Mabrouk leeggekocht.
Mabrouk is een vrij kleine Marokkaanse (??) supermarkt met prachtig fruit en (halal)vlees, maar geen plek voor een meeting. Dat zou wel kunnen op de botermarkt waaraan Mabrouk gevestigd is.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Kan je daar een meet regelen? Krijgt iedereen lekker brood en een glas wijn en dan dippen maar
Bij Melgers wijn halen. Kleedje op het plein. Weet alleen niet of ze bij De Roemer dat nu leuk zullen vindenquote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Mabrouk is een vrij kleine Marokkaanse (??) supermarkt met prachtig fruit en (halal)vlees, maar geen plek voor een meeting. Dat zou wel kunne n op de botermarkt waaraan Mabrouk gevestigd is.
De aan het plein gevestigde horeca zal daar nooit akkoord mee gaan.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Zie het helemaal voor me. Wij allemaal op een plein, met eigen stoeltjes en tafeltjes, hapjes en drankjes
Snap ik, maar het zou wel geinig zijn.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 12:38 schreef golfer het volgende:
[..]
De aan het plein gevestigde horeca zal daar nooit akkoord mee gaan.
Dat Foodtruck-festival is er weer van 22 t/m 24 augustus in het Kenaupark.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:12 schreef AnneX het volgende:
I.p.v. het plein dan op een kleedje in het park of langs de Spaarne dan?
Wij waren met golfer en Blues eens in een klein park met food trucks.
Toen het nog betaalbaar was. Zijn wij onze eigen food truck. 😇
Helaasch …vier dagen regen voorspeld.quote:Op woensdag 13 augustus 2025 13:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat Foodtruck-festival is er weer van 22 t/m 24 augustus in het Kenaupark.
Zo ver vooruit vertrouw ik de weervoorspellingen nooit. Zie het tegen die tijd wel. Wij gaan sowieso met zwager en schoonzus (uit Houten) op zaterdag er naartoe.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |