*trakteert op ijs*quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha excuus!
Zelf ook ineens heel veel zin in
Ja daar heb je ‘t al ….quote:
Nijntje uit de vriezer op een stokje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En een nijntje:
[ afbeelding ]
Nou zegquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Nijntje uit de vriezer op een stokje?
Ingezoomdquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:05 schreef Armani XL het volgende:
Flappie komt wel heel erg dichtbij zo.
Nieuwe smaak zomer 2025: konijnenijsquote:
quote:
In navolging van konijnenkaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ja, arme knientjes!quote:
Ik heb dezelfde neiging door de foutje bij mezelf te zoeken, mijn therapeute is me dat aan het aflerenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zware dag vandaag
Gesprek met de psych was pittig en complex. Zij wist ook niet zo snel advies, behalve dat ik het op gevoel niet fout kan doen
(Trauma en familie)
En dat ik vanuit mezelf moet denken en voelen en niet voor de ander.
En over vergeven. Dat doe ik misschien te gemakkelijk.
Daarnaast maar drie uur slaap gehad. Dus niet echt een succesnummer
Ik moet leren minder schuld bij mezelf neer te leggen en leren dat een ander het ook fout kan hebben. Ingewikkeld
Naja... nu chillen. Vroeg naar bed (en lekker lang lezen). Morgen om tien uur de deur uit om de stad in te gaan
So truequote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet leren minder schuld bij mezelf neer te leggen en leren dat een ander het ook fout kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:51 schreef r_one het volgende:
[..]
So true![]()
(misschien eerst tot 10 tellen voordat je 'sorry' zegt of typt; en in die 10 tellen goed overdenken of werkelijk jij de schuld bent)Uhm... al tel ik tot duizend, dat schuldgevoel zit er erg in gebakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze psych denkt dat het met (nog meer) traumatherapie aangepakt moet worden.
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben![]()
Ooit lieverd, ooit!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... al tel ik tot duizend, dat schuldgevoel zit er erg in gebakken.
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben
Dank je welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Ooit lieverd, ooit!
Hoewel, je bent nú al een goed mens.
Goed genoeg voor wie? Wtf.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... al tel ik tot duizend, dat schuldgevoel zit er erg in gebakken.
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben
Denk dat ze met 'goed' bedoelt: vrij van onterechte schuldgevoelens (en andere psychische drempels/obstakels).quote:
quote:
Ik bedoel dat ik zoveel werk te verrichten heb, ik bedoel niet dat ik "voor iemand" beter moet worden, maar er wordt zo vaak gezegd dat er iets op de enorme bult met leerpunten gevoegd wordt. Soms word ik daar onzeker van, beetje hopeloos. Natuurlijk stapje voor stapje doorwerken. Schouders eronder. Alleen soms word ik een beetje dwars ervan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Denk dat ze met 'goed' bedoelt: vrij van onterechte schuldgevoelens (en andere psychische drempels/obstakels).
Wij zien ook dat je veel stappen zet hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dat ik zoveel werk te verrichten heb, ik bedoel niet dat ik "voor iemand" beter moet worden, maar er wordt zo vaak gezegd dat er iets op de enorme bult met leerpunten gevoegd wordt. Soms word ik daar onzeker van, beetje hopeloos. Natuurlijk stapje voor stapje doorwerken. Schouders eronder. Alleen soms word ik een beetje dwars ervan.
Al zegt de psych dat ze het mooi vindt dat ze ziet dat ik veel stappen zet. Zelf zie ik dat niet, maar zij wel. En haar goedkeuring is super belangrijk voor mij.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zien ook dat je veel stappen zet hoor![]()
Hier moet je toch eens meer over vertellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
en een boek over het haken van een kerststal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |