Kleine stapjes zijn nog steeds het meest effectief geblekenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet te warm voor tuinieren
De sorry en pleasen is mijn grootste uitdaging en werk er al jaren hard aan... alleen het gaat heel traag
Eruit met wortel en al!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Het is een vrij diepgeworteld iets... wordt aan gewerkt
Wij helpen je wel herinnerenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...
Het is een vrij diepgeworteld iets... wordt aan gewerkt
Kloptquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kleine stapjes zijn nog steeds het meest effectief gebleken
Grote passen snel thuis geeft over het algemeen eerder grote passen terug
quote:
Compleet met graafmachine ipv schoffelquote:
Hey, officer Crabtree!quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 18:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt
Past niet helemaal bij mijn ongeduldige aardmaar zo werkt het wel
[..]
[..]
Compleet met graafmachine ipv schoffel
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vannacht goed geslapen gelukkig
Vandaag wel een sloom dagje. Legpuzzelen en twee dutjes. Nu lekker met een boek op de bank
Merk wel dat er zaken zijn waar ik veel over pieker en die ik moeilijk/niet los kan laten.
Tot vrijdag lekker vrij en ik hoop lekker bezig.
Heel goed dat je nu alleen gaat.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vorig weekend zou ik naar een vriendin gaan
Ze zei af
Dus komend weekend
Zegt ze weer af
Waarom mij telkens uitnodigen (niet de eerste keer) om vervolgens af te zeggenje bent niet verplicht om met mij om te gaan. Alleen zo teleurstellen keer op keer op keer is gewoon niet cool
Het maakt me verdrietig en eenzaam. Het is zeker de zesde keer op rij. Maak gewoon voorlopig niet weer zo'n afspraak, want dit is niet cool
Ben de hele dag bezig geweest met omschakelen en alternatieve plannen maken. We zouden gaan shoppen, maar ik ga zaterdag nu gewoon alleen de stad in.
Ik heb ervoor gespaard. Dus ik ga zaterdag even naar de Pipoos en Xenos en Hema...quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:21 schreef maily het volgende:
[..]
Heel goed dat je nu alleen gaat.
En haar telefoonnummer maar ff op "dempen" zetten ... wat denk ze wel niet?!
Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gespaard. Dus ik ga zaterdag even naar de Pipoos en Xenos en Hema...
En als het weer lekker is koop ik een ijsje, maak er wat leuks van
Ik vind het lastig om mijn emoties te uiten... Heb haar wel gezegd dat het me verdrietig maakt, alleen ze speelt zo op mijn gevoel in. Misschien moet ik d'r even in d'r sop gaar laten koken
Zelf nodig ik me niet uit... ze vraagt me telkens. Weet alleen niet waarom?
Ja... denk het ookquote:
Heel goed dat je alsnog gaat. Maak er gewoon een leuke dag van en koop dat ijsje..quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gespaard. Dus ik ga zaterdag even naar de Pipoos en Xenos en Hema...
En als het weer lekker is koop ik een ijsje, maak er wat leuks van
Ja! Officieel zouden we bij haar naar een hobbyzaak gaan (ze woont in de Twente) en ik ga nu gewoon naar het centrum van Groningen, maar dat is echt al heel lang geleden. Dus gewoon leukquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:55 schreef qltel het volgende:
[..]
Heel goed dat je alsnog gaat. Maak er gewoon een leuke dag van en koop dat ijsje..
En dankzij jou heb ik nu zin in ijs..quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Officieel zouden we bij haar naar een hobbyzaak gaan (ze woont in de Twente) en ik ga nu gewoon naar het centrum van Groningen, maar dat is echt al heel lang geleden. Dus gewoon leuk
En jepkomt goed met dat ijsje
Haha excuus!quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:01 schreef qltel het volgende:
[..]
En dankzij jou heb ik nu zin in ijs..
*trakteert op ijs*quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha excuus!
Zelf ook ineens heel veel zin in
Ja daar heb je ‘t al ….quote:
Nijntje uit de vriezer op een stokje?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
En een nijntje:
[ afbeelding ]
Nou zegquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:56 schreef r_one het volgende:
[..]
Nijntje uit de vriezer op een stokje?
Ingezoomdquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:05 schreef Armani XL het volgende:
Flappie komt wel heel erg dichtbij zo.
Nieuwe smaak zomer 2025: konijnenijsquote:
quote:
In navolging van konijnenkaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |