Ja, arme knientjes!quote:
Ik heb dezelfde neiging door de foutje bij mezelf te zoeken, mijn therapeute is me dat aan het aflerenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zware dag vandaag
Gesprek met de psych was pittig en complex. Zij wist ook niet zo snel advies, behalve dat ik het op gevoel niet fout kan doen
(Trauma en familie)
En dat ik vanuit mezelf moet denken en voelen en niet voor de ander.
En over vergeven. Dat doe ik misschien te gemakkelijk.
Daarnaast maar drie uur slaap gehad. Dus niet echt een succesnummer
Ik moet leren minder schuld bij mezelf neer te leggen en leren dat een ander het ook fout kan hebben. Ingewikkeld
Naja... nu chillen. Vroeg naar bed (en lekker lang lezen). Morgen om tien uur de deur uit om de stad in te gaan
So truequote:Op vrijdag 25 juli 2025 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet leren minder schuld bij mezelf neer te leggen en leren dat een ander het ook fout kan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:51 schreef r_one het volgende:
[..]
So true![]()
(misschien eerst tot 10 tellen voordat je 'sorry' zegt of typt; en in die 10 tellen goed overdenken of werkelijk jij de schuld bent)Uhm... al tel ik tot duizend, dat schuldgevoel zit er erg in gebakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze psych denkt dat het met (nog meer) traumatherapie aangepakt moet worden.
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben![]()
Ooit lieverd, ooit!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... al tel ik tot duizend, dat schuldgevoel zit er erg in gebakken.
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben
Dank je welquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Ooit lieverd, ooit!
Hoewel, je bent nú al een goed mens.
Goed genoeg voor wie? Wtf.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... al tel ik tot duizend, dat schuldgevoel zit er erg in gebakken.
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben
Denk dat ze met 'goed' bedoelt: vrij van onterechte schuldgevoelens (en andere psychische drempels/obstakels).quote:
quote:
Ik bedoel dat ik zoveel werk te verrichten heb, ik bedoel niet dat ik "voor iemand" beter moet worden, maar er wordt zo vaak gezegd dat er iets op de enorme bult met leerpunten gevoegd wordt. Soms word ik daar onzeker van, beetje hopeloos. Natuurlijk stapje voor stapje doorwerken. Schouders eronder. Alleen soms word ik een beetje dwars ervan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:43 schreef r_one het volgende:
[..]
Denk dat ze met 'goed' bedoelt: vrij van onterechte schuldgevoelens (en andere psychische drempels/obstakels).
Wij zien ook dat je veel stappen zet hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dat ik zoveel werk te verrichten heb, ik bedoel niet dat ik "voor iemand" beter moet worden, maar er wordt zo vaak gezegd dat er iets op de enorme bult met leerpunten gevoegd wordt. Soms word ik daar onzeker van, beetje hopeloos. Natuurlijk stapje voor stapje doorwerken. Schouders eronder. Alleen soms word ik een beetje dwars ervan.
Al zegt de psych dat ze het mooi vindt dat ze ziet dat ik veel stappen zet. Zelf zie ik dat niet, maar zij wel. En haar goedkeuring is super belangrijk voor mij.
Dit jaquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:41 schreef maily het volgende:
[..]
Wij zien ook dat je veel stappen zet hoor![]()
Hier moet je toch eens meer over vertellen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
en een boek over het haken van een kerststal.
Neem overal uitgebreid de tijd voor. Jij bepaalt hoe lang iets duurtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... ik heb vakantie en een vol hoofd. De boodschappen laat ik eens bezorgen. Even mezelf verwennen en gemakkelijk doen
En vandaag rustig knutselen en wasjes draaien en veel lezen (mijn boekenkasten uitgezocht en opgeruimd. Binnenkort komt er een vierde kast bij).
Merk dat er nu meer rust is en dat ik echt even rustig aan wil doen.
Heb je het uitgesproken naar haar dat dit je dwarszit?quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vorig weekend zou ik naar een vriendin gaan
Ze zei af
Dus komend weekend
Zegt ze weer af
Waarom mij telkens uitnodigen (niet de eerste keer) om vervolgens af te zeggen je bent niet verplicht om met mij om te gaan. Alleen zo teleurstellen keer op keer op keer is gewoon niet cool
Het maakt me verdrietig en eenzaam. Het is zeker de zesde keer op rij. Maak gewoon voorlopig niet weer zo'n afspraak, want dit is niet cool
Neequote:Op woensdag 30 juli 2025 11:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Heb je het uitgesproken naar haar dat dit je dwarszit?
Nee... gewoon lekker rondlopen en snuffelen. Weet wel dat ik bepaald genres leuk vind. Fantasy, YA, horror... geschiedenis en kunst. Weet mijn budget en dat ik het thuis moet krijgen. Verder komt het wel goedquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees dat je zin hebt in de Deventer boekenmarkt, a.s. zondag. Heb je al een verlanglijstje?
Eindje wandelen? Zou dat helpen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment is de rapid cycling van de bipolairheid echt flink aanwezig. Zit in een achtbaan van diep depressief naar overmatig blij en energiek en dat put me behoorlijk uit.
Heb je iemand in de buurt die NU even bij je kan zijn?quote:Op woensdag 30 juli 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een goede dag. Het is raar. Schiet van extreem suïcidaal naar oke. En ik denk dat ik oke ben doordat ik zo suïcidaal ben. En ja... ik ga mijn psych of begeleider contacteren erover
Het is gewoon moeilijk en ik ben bang. En eenzaam. Fok is mijn voornaamste contact. App ook wel wat met vrienden. Alleen tja... iedereen woont ver weg
Ben even helemaal klaar met alles...
Nee helaas nietquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:51 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je iemand in de buurt die NU even bij je kan zijn?
En anders iemand bellen. Niet alleen bang en ellendig zitten zijn.
Had ik geen tijd voor, maar even kletsen en knutselen (videobellen) hielpquote:
Helpt appen/bellen wel een beetje?quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Maar net wel gevideobelt
En straks nog een keer met een ander
En even met mijn ma geappt.
Dit soort dagen horen er helaas bij (of dagen. Duurt al twee weken)
Jawel... denk ikquote:
Oh ja dat is slopend, hou je sterk en zoek ontspanning zoals puzzelenquote:Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment is de rapid cycling van de bipolairheid echt flink aanwezig. Zit in een achtbaan van diep depressief naar overmatig blij en energiek en dat put me behoorlijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |