abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218321682
Zware dag vandaag

Gesprek met de psych was pittig en complex. Zij wist ook niet zo snel advies, behalve dat ik het op gevoel niet fout kan doen

(Trauma en familie)

En dat ik vanuit mezelf moet denken en voelen en niet voor de ander.

En over vergeven. Dat doe ik misschien te gemakkelijk.

Daarnaast maar drie uur slaap gehad. Dus niet echt een succesnummer

Ik moet leren minder schuld bij mezelf neer te leggen en leren dat een ander het ook fout kan hebben. Ingewikkeld

Naja... nu chillen. Vroeg naar bed (en lekker lang lezen). Morgen om tien uur de deur uit om de stad in te gaan
  vrijdag 25 juli 2025 @ 18:58:30 #212
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218321826
quote:
Ja, arme knientjes! :'(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218322098
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zware dag vandaag

Gesprek met de psych was pittig en complex. Zij wist ook niet zo snel advies, behalve dat ik het op gevoel niet fout kan doen

(Trauma en familie)

En dat ik vanuit mezelf moet denken en voelen en niet voor de ander.

En over vergeven. Dat doe ik misschien te gemakkelijk.

Daarnaast maar drie uur slaap gehad. Dus niet echt een succesnummer

Ik moet leren minder schuld bij mezelf neer te leggen en leren dat een ander het ook fout kan hebben. Ingewikkeld

Naja... nu chillen. Vroeg naar bed (en lekker lang lezen). Morgen om tien uur de deur uit om de stad in te gaan
Ik heb dezelfde neiging door de foutje bij mezelf te zoeken, mijn therapeute is me dat aan het afleren

Succes , is best moeilijk
pi_218323971
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 18:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet leren minder schuld bij mezelf neer te leggen en leren dat een ander het ook fout kan hebben.
So true :Y

(misschien eerst tot 10 tellen voordat je 'sorry' zegt of typt; en in die 10 tellen goed overdenken of werkelijk jij de schuld bent)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218325853
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 22:51 schreef r_one het volgende:

[..]
So true :Y

(misschien eerst tot 10 tellen voordat je 'sorry' zegt of typt; en in die 10 tellen goed overdenken of werkelijk jij de schuld bent)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm... al tel ik tot duizend, dat schuldgevoel zit er erg in gebakken.
Ze psych denkt dat het met (nog meer) traumatherapie aangepakt moet worden.
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben ;)
pi_218325866
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Anyways, ik doe mijn best en de waslijst waaraan ik werk wordt langer en langer. Vraag me af wanneer ik een keer goed genoeg ben ;)
Ooit lieverd, ooit! :Y

Hoewel, je bent al een goed mens.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218325871
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:38 schreef r_one het volgende:

[..]
Ooit lieverd, ooit! :Y

Hoewel, je bent al een goed mens.
Dank je wel O+

Het is gewoon even doorbikkelen, mijn best doen en maar eens zien waar het schip strandt.
  Spellchecker zaterdag 26 juli 2025 @ 10:45:37 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218326371
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goed genoeg voor wie? Wtf.
pi_218326834
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:45 schreef maily het volgende:

[..]
Denk dat ze met 'goed' bedoelt: vrij van onterechte schuldgevoelens (en andere psychische drempels/obstakels).
.
pi_218327866
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 10:45 schreef maily het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 11:43 schreef r_one het volgende:

[..]
Denk dat ze met 'goed' bedoelt: vrij van onterechte schuldgevoelens (en andere psychische drempels/obstakels).
Ik bedoel dat ik zoveel werk te verrichten heb, ik bedoel niet dat ik "voor iemand" beter moet worden, maar er wordt zo vaak gezegd dat er iets op de enorme bult met leerpunten gevoegd wordt. Soms word ik daar onzeker van, beetje hopeloos. Natuurlijk stapje voor stapje doorwerken. Schouders eronder. Alleen soms word ik een beetje dwars ervan.

Al zegt de psych dat ze het mooi vindt dat ze ziet dat ik veel stappen zet. Zelf zie ik dat niet, maar zij wel. En haar goedkeuring is super belangrijk voor mij.
pi_218327880
De stad was trouwens leuk. Twee leesboeken, een boek over aquarel en een boek over het haken van een kerststal. Ook nog een map om tekeningen in te bewaren en twee tubes lijm.

Ben nu moe en knallende koppijn van de drukte, maar wel een overwinning. De stad is nog een stuk heftiger dan de supermarkt. Die laatste ging gisteren trouwens ook wel oké

Nu paracetamol, thee, koffie en een serie
  Spellchecker zaterdag 26 juli 2025 @ 13:41:30 #222
197773 crew  maily
pi_218328019
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Ik bedoel dat ik zoveel werk te verrichten heb, ik bedoel niet dat ik "voor iemand" beter moet worden, maar er wordt zo vaak gezegd dat er iets op de enorme bult met leerpunten gevoegd wordt. Soms word ik daar onzeker van, beetje hopeloos. Natuurlijk stapje voor stapje doorwerken. Schouders eronder. Alleen soms word ik een beetje dwars ervan.

Al zegt de psych dat ze het mooi vindt dat ze ziet dat ik veel stappen zet. Zelf zie ik dat niet, maar zij wel. En haar goedkeuring is super belangrijk voor mij.
Wij zien ook dat je veel stappen zet hoor ^O^ _O_
  Moderator / Redactie FP zaterdag 26 juli 2025 @ 13:44:10 #223
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218328037
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 13:41 schreef maily het volgende:

[..]
Wij zien ook dat je veel stappen zet hoor ^O^ _O_
Dit ja *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 26 juli 2025 @ 13:45:09 #224
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_218328044
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
en een boek over het haken van een kerststal.
Hier moet je toch eens meer over vertellen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_218351666
Poeh... net gehoord dat de casemanager weggaat -O- ken hem nu vijf jaar en vertrouw hem. Hopelijk komt er een goede voor terug. Ben bang...
pi_218359192
Oké... ik heb vakantie en een vol hoofd. De boodschappen laat ik eens bezorgen. Even mezelf verwennen en gemakkelijk doen

En vandaag rustig knutselen en wasjes draaien en veel lezen (mijn boekenkasten uitgezocht en opgeruimd. Binnenkort komt er een vierde kast bij).

Merk dat er nu meer rust is en dat ik echt even rustig aan wil doen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 29 juli 2025 @ 09:17:01 #227
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218359465
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... ik heb vakantie en een vol hoofd. De boodschappen laat ik eens bezorgen. Even mezelf verwennen en gemakkelijk doen

En vandaag rustig knutselen en wasjes draaien en veel lezen (mijn boekenkasten uitgezocht en opgeruimd. Binnenkort komt er een vierde kast bij).

Merk dat er nu meer rust is en dat ik echt even rustig aan wil doen.
Neem overal uitgebreid de tijd voor. Jij bepaalt hoe lang iets duurt :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218368895
Vandaag een goede dag. Het is raar. Schiet van extreem suïcidaal naar oke. En ik denk dat ik oke ben doordat ik zo suïcidaal ben. En ja... ik ga mijn psych of begeleider contacteren erover

Het is gewoon moeilijk en ik ben bang. En eenzaam. Fok is mijn voornaamste contact. App ook wel wat met vrienden. Alleen tja... iedereen woont ver weg

Ben even helemaal klaar met alles...
pi_218368934
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2025 17:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vorig weekend zou ik naar een vriendin gaan
Ze zei af
Dus komend weekend
Zegt ze weer af

Waarom mij telkens uitnodigen (niet de eerste keer) om vervolgens af te zeggen je bent niet verplicht om met mij om te gaan. Alleen zo teleurstellen keer op keer op keer is gewoon niet cool

Het maakt me verdrietig en eenzaam. Het is zeker de zesde keer op rij. Maak gewoon voorlopig niet weer zo'n afspraak, want dit is niet cool
Heb je het uitgesproken naar haar dat dit je dwarszit?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_218369010
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2025 11:49 schreef nostra het volgende:

[..]
Heb je het uitgesproken naar haar dat dit je dwarszit?
Nee
  woensdag 30 juli 2025 @ 12:12:46 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218369070
Ik lees dat je zin hebt in de Deventer boekenmarkt, a.s. zondag. Heb je al een verlanglijstje?
The love you take is equal to the love you make.
pi_218369080
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik lees dat je zin hebt in de Deventer boekenmarkt, a.s. zondag. Heb je al een verlanglijstje?
Nee... gewoon lekker rondlopen en snuffelen. Weet wel dat ik bepaald genres leuk vind. Fantasy, YA, horror... geschiedenis en kunst. Weet mijn budget en dat ik het thuis moet krijgen. Verder komt het wel goed
pi_218369145
Op dit moment is de rapid cycling van de bipolairheid echt flink aanwezig. Zit in een achtbaan van diep depressief naar overmatig blij en energiek en dat put me behoorlijk uit.
  woensdag 30 juli 2025 @ 12:28:14 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218369162
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment is de rapid cycling van de bipolairheid echt flink aanwezig. Zit in een achtbaan van diep depressief naar overmatig blij en energiek en dat put me behoorlijk uit.
Eindje wandelen? Zou dat helpen?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker woensdag 30 juli 2025 @ 12:51:48 #235
197773 crew  maily
pi_218369381
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 11:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een goede dag. Het is raar. Schiet van extreem suïcidaal naar oke. En ik denk dat ik oke ben doordat ik zo suïcidaal ben. En ja... ik ga mijn psych of begeleider contacteren erover

Het is gewoon moeilijk en ik ben bang. En eenzaam. Fok is mijn voornaamste contact. App ook wel wat met vrienden. Alleen tja... iedereen woont ver weg

Ben even helemaal klaar met alles...
Heb je iemand in de buurt die NU even bij je kan zijn?

En anders iemand bellen. Niet alleen bang en ellendig zitten zijn.
pi_218371190
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:51 schreef maily het volgende:

[..]
Heb je iemand in de buurt die NU even bij je kan zijn?

En anders iemand bellen. Niet alleen bang en ellendig zitten zijn.
Nee helaas niet

Maar net wel gevideobelt
En straks nog een keer met een ander
En even met mijn ma geappt.

Dit soort dagen horen er helaas bij (of dagen. Duurt al twee weken)
pi_218371191
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:28 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eindje wandelen? Zou dat helpen?
Had ik geen tijd voor, maar even kletsen en knutselen (videobellen) hielp

Straks puzzelen en kletsen
Ben wel aan de bodem geraakt van mijn energie
  Spellchecker woensdag 30 juli 2025 @ 16:32:52 #238
197773 crew  maily
pi_218371255
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee helaas niet

Maar net wel gevideobelt
En straks nog een keer met een ander
En even met mijn ma geappt.

Dit soort dagen horen er helaas bij (of dagen. Duurt al twee weken)
Helpt appen/bellen wel een beetje?
pi_218371298
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juli 2025 16:32 schreef maily het volgende:

[..]
Helpt appen/bellen wel een beetje?
Jawel... denk ik
Het is alleen even druk in mijn hoofd. Dus ik doe maar wat

Sowieso even mijn psych een berichtje doen
pi_218375382
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2025 12:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ja dat is slopend, hou je sterk en zoek ontspanning zoals puzzelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')