Mwa door alles in dollars om te rekenen maak je miz juist een onnodige extra tussenstap. Alles wat binnenkomt, je moet betalen en al je andere bezittingen vertegenwoordigen een waarde in euro's.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:11 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is niet alleen relevant voor Amerikanen het is relevant voor de hele wereld want sinds 1944 is de Amerikaanse dollar gewoon de wereld reserve valuta. Door alles naar euro om te rekenen maak je eigenlijk een extra tussenstap.
Ja niet voor boodschappen of salaris maar wel qua investeringen en alle online informatie die je daarover binnenkrijgt is allemaal in dollar dus dan vind ik naar euro rekenen gewoon onhandig of zo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa door alles in dollars om te rekenen maak je miz juist een onnodige extra tussenstap. Alles wat binnenkomt, je moet betalen en al je andere bezittingen vertegenwoordigen een waarde in euro's.
Wat kan mij die dollar nou schelen.
Nieuwe screenprint, nu gelukt. Kreeg melding dat ik met dit adres meer dan 1000¤ aan btc kan storten. Oftewel, blijf onder de ¤1000 :’)quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:19 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
telefonisch zijn ze niet bereikbaar, via mail krijg je vaak wel snel antwoord is mijn ervaring
succes,
Pas wel op voor scammers er zijn er nog al wat actief die zich voor doen als Bitvavo, Google en wat al niet:quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nieuwe screenprint, nu gelukt. Kreeg melding dat ik met dit adres meer dan 1000¤ aan btc kan storten. Oftewel, blijf onder de ¤1000 :’)
Dit was n.a.v. een storting van mij, via de app zelfquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Pas wel op voor scammers er zijn er nog al wat actief die zich voor doen als Bitvavo, Google en wat al niet:
https://www.reddit.com/r/(...)ogle_sms_for_google/
Je moest een screenprint inleveren?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nieuwe screenprint, nu gelukt. Kreeg melding dat ik met dit adres meer dan 1000¤ aan btc kan storten. Oftewel, blijf onder de ¤1000 :’)
Ja, bewijs dat de ledger van mij is. Eerste konden ze niet goed lezen, moet echt hele scherm zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Je moest een screenprint inleveren?
Bizar joh.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ja, bewijs dat de ledger van mij is. Eerste konden ze niet goed lezen, moet echt hele scherm zijn
Is onderdeel van hernieuwde Europese wetgeving die eind 2024 in werking is getreden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 20:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar joh.
Ik ken dit niet.
Zal wel nieuw zijn of zo.
Hoe bewijs je zoiets? Je kunt het gewoon ook op een stuk papier geschreven hebben.
quote:- Voor crypto-transacties van én naar een zelf-gehoste (non-custodial) wallet boven de ¤ 1.000 is het verplicht om eenmalig te verifiëren dat jij de eigenaar van dat walletadres bent. Dit kan via:
-- Message signing (ondertekenen van een bericht met je wallet),
-- Screenshot/foto uploaden waarop het adres zichtbaar is
Na deze verificatie hoeft dezelfde wallet niet opnieuw geverifieerd te worden
- Voor transacties van en naar andere exchanges (custodial wallets) kunnen providers aanvullende informatie vragen, zelfs bij bedragen onder de ¤ 1.000, om te voldoen aan de Travel Rule.
Mag ADA ook wel weer eens wat doenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
Eindelijk doet de XRP weer eens iets, man man man...
The sky is the limit.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 20:07 schreef Cockwhale het volgende:
Eindelijk doet de XRP weer eens iets, man man man...
lol BTC.D hangt gewoon net boven de 60% hoorquote:
Haha, na al die jaren nog steeds buy high sell low?quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:51 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij sta ik nu voor het eerst sinds ik weer crypto heb in het groen.
Oh, toch niet.
Btc is stabiel @onlogischquote:Op donderdag 24 juli 2025 09:53 schreef SuperNeger het volgende:
Op dit soort dagen kan je beter maar even je portfolio niet openen
Ja BTC blijft wel aardig hangen maar mijn alts namen even een 10% duik. Lijkt nu wel even een beetje klaar. Denk dat ze even wat longs moesten liquideren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |