Hoe zit de scam in elkaar? Ik moet eerst zelf geld sturen en daarna kan ik het geld in ontvangst nemen, iets in die richting?quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie dat ook regelmatig voorbij komen. Volgens mij gewoon scam.
Vertelquote:
Zoiets zal het zijn ja, dat je zelf de gas fees even moet voldoen voordat je het hele bedrag krijgt. Of dat ze eerst je wallet moeten verifiëren en daar je private key voor nodig hebben. Of ze sturen een link naar een nep-site zodat je kan inloggen op je MetaMask of Ledger, of wat dan ook.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:20 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoe zit de scam in elkaar? Ik moet eerst zelf geld sturen en daarna kan ik het geld in ontvangst nemen, iets in die richting?
Moest mijn wallet verifiëren door een klein bedrag te storten. Maar heeft nooit gevraagd dat ik dat bedrag naar hem moest sturen. Hetzelfde geldt voor de private keys . Ook geen links naar vage websites of wat dan ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:28 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Zoiets zal het zijn ja, dat je zelf de gas fees even moet voldoen voordat je het hele bedrag krijgt. Of dat ze eerst je wallet moeten verifiëren en daar je private key voor nodig hebben. Of ze sturen een link naar een nep-site zodat je kan inloggen op je MetaMask of Ledger, of wat dan ook.
Opties genoeg, maar dat het een scam is, is 100% zeker.
Het enige waar die vroeg was om mijn wallet te verifiëren. Heeft verder niets verdachts gedaan of gezegdquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:24 schreef RotatoR het volgende:
Weggeef acties in crypto zijn altijd scams.
nou dan doe je het toch, krijg je 15kquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het enige waar die vroeg was om mijn wallet te verifiëren. Heeft verder niets verdachts gedaan of gezegd
https://www.reddit.com/r/(...)it_to_get_funds_out/quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nou dan doe je het toch, krijg je 15k
Zozo nu al?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:13 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)it_to_get_funds_out/
Nah, im good
Geen replica van mijn situatie, maar ik zie voldoende overlap om flink achterdochtig te worden
Gratis geld kan en mag niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:50 schreef onlogisch het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)-bij-belastingdienst
Daar gaan we boys.
NOG MEER CONTROLE CONTORLE EN CONTROLE
Als je even je (begrijpelijke en misschien zelfs wel terechte) achterdocht tegenover de overheid laat varen is het natuurlijk ook ergens wel logisch.quote:
Nee ik vind ook dat het belast moet zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 01:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als je even je (begrijpelijke en misschien zelfs wel terechte) achterdocht tegenover de overheid laat varen is het natuurlijk ook ergens wel logisch.
In die zin - als financiële rijkdom belast wordt, dan is het in beginsel logisch dat dit niet enkel opgaat voor traditionele valuta maar voor alle middelen die hier gemakkelijk rechtstreeks in kunnen worden omgezet.
Dan maar weer allemaal een blokje goud in de schuilkelder begraven als appeltje voor de dorst...
Maar het gaat hier niet over vermogen maar over transacties, de belastingdienst krijgt ook niet jouw banktransacties te zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik vind ook dat het belast moet zijn.
Betaal als ondernemer ook flink over elke euro winst.
Kan niet zo zijn dat er steeds meer crypto miljonairs een beetje met Porsche rondrijden en toch gratis zorg krijgen in Nl
Patience young grasshopper.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:39 schreef Elan het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat we niet moon gaan gezien alle positieve ontwikkelingen.
Bedrijven blijven ook maar kopen met honderden miljoenen.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:39 schreef Elan het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat we niet moon gaan gezien alle positieve ontwikkelingen.
Bedrijven blijven ook maar kopen met honderden miljoenen.
3x (posten) is scheepsrecht (?)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:49 schreef D. het volgende:
BTC weer over de $110K en op weg naar een nieuwe ATH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |