Of iemand van de Oost Europese landen op die plek.quote:
Dit was vorig jaar al de meest ongemakkelijke interval ooit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
This didn't age well
Sietse is wel net klaar met Amsterdam 750 dus wat dat betreft kan de timing niet beter voor hemquote:
Dit blijkt ook geweldig kut als je niet nog actief baalt dat Joost er zonder goede reden uit is gegooidquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
This didn't age well
Dat hoeft nou ook weer niet. Ik denk dat we meer kunnen hebben aan wat nieuw bloed.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:45 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Jon Ola Sand tegenwoordig eigenlijk? Kan hij niet terugkomen?
[ afbeelding ]
Toch knap, dat hij drie veranderingen weet te noemen, en ik van geen van de drie het gevoel heb dat ze goed zijn voor het festival.quote:From day one, I was inspired by the Contest’s unique potential and power to unite people through music—never more so than in 2021, when we brought Eurovision back live to millions around the world amid a global pandemic, demonstrating the resilience and spirit at the heart of our community. I am immensely proud of the changes we made to modernize and strengthen the Eurovision Song Contest. These include establishing the permanent “United By Music” slogan for the event, attracting long term sponsors and brand extension partnerships, and growing engagement and reach on our digital platforms that have brought millions of new fans to the Contest.
Dan stap ik hoogstpersoonlijk op het vliegtuig naar Genève naar het hoofdkantoor van het EBU en zorg ik ervoor dat Zwitserland niet meer zo neutraal is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het die Edward af Sillen wordt ga ik met dingen gooien
Leuk dat ie vertelt hoe het allemaal goed was voor ‘the brand’ maar ondertussen holt de deelnemerslijst verder uit met weinig perspectief op ‘nieuwe’ landen die volgend jaar mee gaan doen/terugkeren na afwezigheid.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:45 schreef Sableheart het volgende:
Toch knap, dat hij drie veranderingen weet te noemen, en ik van geen van de drie het gevoel heb dat ze goed zijn voor het festival.quote:From day one, I was inspired by the Contest’s unique potential and power to unite people through music—never more so than in 2021, when we brought Eurovision back live to millions around the world amid a global pandemic, demonstrating the resilience and spirit at the heart of our community. I am immensely proud of the changes we made to modernize and strengthen the Eurovision Song Contest. These include establishing the permanent “United By Music” slogan for the event, attracting long term sponsors and brand extension partnerships, and growing engagement and reach on our digital platforms that have brought millions of new fans to the Contest.
Ik vind het ook wel bijzonder hoe de usual suspects die vuistdiep in de EBU zitten op de sociale media niet kunnen stoppen te benadrukken in wat voor moeilijke omstandigheden Martin Ö moest werken, maar niemand er in slaagt om iets te noemen waar hij voor gezorgd heeft dat het ESF echt beter gemaakt heeft.quote:Leuk dat ie vertelt hoe het allemaal goed was voor ‘the brand’ maar ondertussen holt de deelnemerslijst verder uit met weinig perspectief op ‘nieuwe’ landen die volgend jaar mee gaan doen/terugkeren na afwezigheid.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch knap, dat hij drie veranderingen weet te noemen, en ik van geen van de drie het gevoel heb dat ze goed zijn voor het festival.
Ah piss off, je hebt een nieuwe slogan ingevoerd! Fantastisch! De "millions of new fans" (als die er al zijn) zijn vooral ondanks jouw beleid gekomen, dat hadden er veel meer kunnen zijn als je de spirit van het songfestival intact had gelaten ipv er zo'n zielloos gebeuren van te maken. Vergelijkbaar met dat Infantino roept dat hij het voetbal groter maakt... ja hoor kerel, dat komt door jou.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:45 schreef Sableheart het volgende:
Vooropgesteld denk ik sowieso dat het eerder één van die twee Zwitsers (Stadler en Peritz) die dit jaar de show produceerden zal zijn. Of anders een Brit uit het netwerk van Martin Green ofzo. En ook dat het na vorig jaar hoogstwaarschijnlijk geen Nederlander wordt.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:54 schreef NailQueen het volgende:
Om nog een naam te droppen: Doet Twan van de Nieuwenhuijzen eigenlijk nog iets in het ESF wereldje? Zou hij het aankunnen?
Ik stel voor dat we toch even een balletje opgooien bij de EBU, elke kans om Fonsie te laten vertrekken moeten we met twee handen aangrijpen!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooropgesteld denk ik sowieso dat het eerder één van die twee Zwitsers (Stadler en Peritz) die dit jaar de show produceerden zal zijn. Of anders een Brit uit het netwerk van Martin Green ofzo. En ook dat het na vorig jaar hoogstwaarschijnlijk geen Nederlander wordt.
Of Twan geschikt is vind ik lastig inschatten. Het voelt als de vraag of Ronald Koeman een toptrainer is. Zowel het antwoord Ja als Nee op die vraag is lastig te bewijzen. Ik denk overigens wel dat Sietze een betere keuze zou zijn. Die heeft ook wel wat dingetjes gehad die niet helemaal lekker gingen, maar wel een zekere Mark Rutte-uitstraling in de zin dat hij een positieve sfeer uitstraalt. Even los van zijn nuttige ervaring.
Als het gaat om de ideale kandidaat, zou ik overigens zoeken naar iemand met ruime ervaring in een leidinggevende functie, iemand die goed kan inschatten wat mensen leuk vinden, iemand die te maken heeft met politieke vraagstukken en iemand die toch bij het enigszins kneuterige van het ESF past. In Nederland zou je dan bijvoorbeeld uitkomen op de directeur van de Efteling Fons Jurgens. Dat gaat uiteraard niet gebeuren (helaas voor @:hamlapjes ). Maar zo’n type van buiten de TV-wereld, die dagelijks wordt geconfronteerd met hoe de echte wereld in elkaar zit, zou je eigenlijk wel moeten hebben.
Ik zal niet de enige zijn die bij deze namen aan de Muppets denkt.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooropgesteld denk ik sowieso dat het eerder één van die twee Zwitsers (Stadler en Peritz) die dit jaar de show produceerden zal zijn. Of anders een Brit uit het netwerk van Martin Green ofzo. En ook dat het na vorig jaar hoogstwaarschijnlijk geen Nederlander wordt.
Of Twan geschikt is vind ik lastig inschatten. Het voelt als de vraag of Ronald Koeman een toptrainer is. Zowel het antwoord Ja als Nee op die vraag is lastig te bewijzen. Ik denk overigens wel dat Sietze een betere keuze zou zijn. Die heeft ook wel wat dingetjes gehad die niet helemaal lekker gingen, maar wel een zekere Mark Rutte-uitstraling in de zin dat hij een positieve sfeer uitstraalt. Even los van zijn nuttige ervaring.
Als het gaat om de ideale kandidaat, zou ik overigens zoeken naar iemand met ruime ervaring in een leidinggevende functie, iemand die goed kan inschatten wat mensen leuk vinden, iemand die te maken heeft met politieke vraagstukken en iemand die toch bij het enigszins kneuterige van het ESF past. In Nederland zou je dan bijvoorbeeld uitkomen op de directeur van de Efteling Fons Jurgens. Dat gaat uiteraard niet gebeuren (helaas voor @:hamlapjes ). Maar zo’n type van buiten de TV-wereld, die dagelijks wordt geconfronteerd met hoe de echte wereld in elkaar zit, zou je eigenlijk wel moeten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |