abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2025 @ 13:17:30 #1
478909 molloot200
alles muziek.
pi_218057091
Dit verdient een eigen topic.

twitter

https://www.ebu.ch/news/2(...)-contest-this-summer

*danst in het rond* *O*
pi_218057108
SIETSE BAKKER GRIJP JE KANS!!
pi_218057153
Hell yes.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 13:25:35 #4
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218057205
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 13:28:45 #5
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218057223
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 13:18 schreef NailQueen het volgende:
Of iemand van de Oost Europese landen op die plek.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218057264
EUROPA-PA
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 13:36:04 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218057308
Vorig jaar om gevraagd, dit jaar gekregen :)

ESF / [2024] Nederland: Joost Klein - Europapa #91 #OsterdahlWEG
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218057323
Toetertjes en in polonaise door de straten *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  roze vrijdag 27 juni 2025 @ 13:42:30 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218057374
Wat een goed begin van het weekend zo.
Your beauty never ever scared me.
pi_218057409
Wat doet Jon Ola Sand tegenwoordig eigenlijk? Kan hij niet terugkomen?

Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 13:57:05 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218057517
Bekijk deze YouTube-video

This didn't age well
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218057564
Yay *O*
Werewolf
pi_218057723
Mooi. En zet er alsjeblieft iemand neer wiens doel het niet is om alleen maar goede televisie te maken. Iemand met een ziel a.u.b.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Redactie Sport vrijdag 27 juni 2025 @ 14:31:45 #14
109131 crew  sportfreak
pi_218057800
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

This didn't age well
Dit was vorig jaar al de meest ongemakkelijke interval ooit. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 27 juni 2025 @ 15:17:46 #15
163650 Greys
pi_218058134
Hahaha ja goed idee, het verdient inderdaad een eigen topic. Er is al gejubeld in twee andere topics maar HIERVOOR doe ik het met liefde nog een keer.

Dahagggg Martin.
Tot nooit!

w/ *O* w/ *O* w/ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 27 juni 2025 @ 15:20:07 #16
478909 molloot200
alles muziek.
pi_218058144
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 13:18 schreef NailQueen het volgende:
Sietse is wel net klaar met Amsterdam 750 dus wat dat betreft kan de timing niet beter voor hem :P
pi_218058202
Ik zou Sietse daar ook graag zijn. Hij heeft zijn sporen wel verdiend en heeft bewezen dat het ESF diep in zijn hart zit. Hoe kunnen we aanmoedigen dat hij bij de EBU in het vizier komt?
pi_218058318
Dikke doei.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_218058381
Niet te vroeg juichen, het is een systemisch probleem dat bepaalde landen onaantastbaar zijn en het hele songfestival gijzelen. Dat is niet opgelost met het vertrek van één man. Maar goed, alle beetjes helpen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 27 juni 2025 @ 17:07:36 #20
39237 crew  H_T
2733
pi_218058886
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 13:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

This didn't age well
Dit blijkt ook geweldig kut als je niet nog actief baalt dat Joost er zonder goede reden uit is gegooid
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 18:08:55 #21
375570 crew  Cyan9
pi_218059394
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 13:45 schreef NailQueen het volgende:
Wat doet Jon Ola Sand tegenwoordig eigenlijk? Kan hij niet terugkomen?

[ afbeelding ]
Dat hoeft nou ook weer niet. Ik denk dat we meer kunnen hebben aan wat nieuw bloed.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 18:09:37 #22
375570 crew  Cyan9
pi_218059397
Verder lag dit wel een beetje in de lijn der verwachting, goed nieuws! ^O^
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 21:16:16 #23
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_218060480
Fijn. Nu graag een niet-zweed.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_218061023
quote:
From day one, I was inspired by the Contest’s unique potential and power to unite people through music—never more so than in 2021, when we brought Eurovision back live to millions around the world amid a global pandemic, demonstrating the resilience and spirit at the heart of our community. I am immensely proud of the changes we made to modernize and strengthen the Eurovision Song Contest. These include establishing the permanent “United By Music” slogan for the event, attracting long term sponsors and brand extension partnerships, and growing engagement and reach on our digital platforms that have brought millions of new fans to the Contest.
Toch knap, dat hij drie veranderingen weet te noemen, en ik van geen van de drie het gevoel heb dat ze goed zijn voor het festival.
pi_218061043
Afijn. Dit voelt aan alsof de EBU in ieder geval probeert de verbeteringen die ze nav vorig jaar beloofd hebben, door te zetten. Het is een jaartje later dan ik verwacht zou hebben, maar alsnog een goed moment om schoon schip te maken, ook met de recente wijzigingen in de stuurgroep.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 22:57:01 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218061079
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:16 schreef ijs_beer het volgende:
Fijn. Nu graag een niet-zweed.
Als het die Edward af Sillen wordt ga ik met dingen gooien
pi_218061094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:57 schreef Momo het volgende:

[..]
Als het die Edward af Sillen wordt ga ik met dingen gooien
Dan stap ik hoogstpersoonlijk op het vliegtuig naar Genève naar het hoofdkantoor van het EBU en zorg ik ervoor dat Zwitserland niet meer zo neutraal is.

Met andere woorden: dan kom ik op het nieuws.
  ESF Reporter zaterdag 28 juni 2025 @ 11:22:04 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_218063291
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:45 schreef Sableheart het volgende:
quote:
From day one, I was inspired by the Contest’s unique potential and power to unite people through music—never more so than in 2021, when we brought Eurovision back live to millions around the world amid a global pandemic, demonstrating the resilience and spirit at the heart of our community. I am immensely proud of the changes we made to modernize and strengthen the Eurovision Song Contest. These include establishing the permanent “United By Music” slogan for the event, attracting long term sponsors and brand extension partnerships, and growing engagement and reach on our digital platforms that have brought millions of new fans to the Contest.
Toch knap, dat hij drie veranderingen weet te noemen, en ik van geen van de drie het gevoel heb dat ze goed zijn voor het festival.
Leuk dat ie vertelt hoe het allemaal goed was voor ‘the brand’ maar ondertussen holt de deelnemerslijst verder uit met weinig perspectief op ‘nieuwe’ landen die volgend jaar mee gaan doen/terugkeren na afwezigheid.
  Moderator zaterdag 28 juni 2025 @ 12:10:23 #29
446930 crew  ESF1Gamer
pi_218063562
Dat ie mede mogelijk heeft gemaakt dat de 2 laatste edities bijna het einde heeft betekent voor ESC.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
pi_218063648
quote:
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 11:22 schreef Cee het volgende:

[..]
Leuk dat ie vertelt hoe het allemaal goed was voor ‘the brand’ maar ondertussen holt de deelnemerslijst verder uit met weinig perspectief op ‘nieuwe’ landen die volgend jaar mee gaan doen/terugkeren na afwezigheid.
Ik vind het ook wel bijzonder hoe de usual suspects die vuistdiep in de EBU zitten op de sociale media niet kunnen stoppen te benadrukken in wat voor moeilijke omstandigheden Martin Ö moest werken, maar niemand er in slaagt om iets te noemen waar hij voor gezorgd heeft dat het ESF echt beter gemaakt heeft.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_218063807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:45 schreef Sableheart het volgende:
quote:
Ah piss off, je hebt een nieuwe slogan ingevoerd! Fantastisch! De "millions of new fans" (als die er al zijn) zijn vooral ondanks jouw beleid gekomen, dat hadden er veel meer kunnen zijn als je de spirit van het songfestival intact had gelaten ipv er zo'n zielloos gebeuren van te maken. Vergelijkbaar met dat Infantino roept dat hij het voetbal groter maakt... ja hoor kerel, dat komt door jou.
pi_218073366
Om nog een naam te droppen: Doet Twan van de Nieuwenhuijzen eigenlijk nog iets in het ESF wereldje? Zou hij het aankunnen?
pi_218074895
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:54 schreef NailQueen het volgende:
Om nog een naam te droppen: Doet Twan van de Nieuwenhuijzen eigenlijk nog iets in het ESF wereldje? Zou hij het aankunnen?
Vooropgesteld denk ik sowieso dat het eerder één van die twee Zwitsers (Stadler en Peritz) die dit jaar de show produceerden zal zijn. Of anders een Brit uit het netwerk van Martin Green ofzo. En ook dat het na vorig jaar hoogstwaarschijnlijk geen Nederlander wordt.

Of Twan geschikt is vind ik lastig inschatten. Het voelt als de vraag of Ronald Koeman een toptrainer is. Zowel het antwoord Ja als Nee op die vraag is lastig te bewijzen. Ik denk overigens wel dat Sietze een betere keuze zou zijn. Die heeft ook wel wat dingetjes gehad die niet helemaal lekker gingen, maar wel een zekere Mark Rutte-uitstraling in de zin dat hij een positieve sfeer uitstraalt. Even los van zijn nuttige ervaring.

Als het gaat om de ideale kandidaat, zou ik overigens zoeken naar iemand met ruime ervaring in een leidinggevende functie, iemand die goed kan inschatten wat mensen leuk vinden, iemand die te maken heeft met politieke vraagstukken en iemand die toch bij het enigszins kneuterige van het ESF past. In Nederland zou je dan bijvoorbeeld uitkomen op de directeur van de Efteling Fons Jurgens. Dat gaat uiteraard niet gebeuren (helaas voor @Hamlapjes ). Maar zo’n type van buiten de TV-wereld, die dagelijks wordt geconfronteerd met hoe de echte wereld in elkaar zit, zou je eigenlijk wel moeten hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zondag 29 juni 2025 @ 20:39:40 #34
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_218076949
Als het een van die Zwitsers zou worden is het wel wéér een man. Ze zouden bij de EBU toch ook wel moeten zien dat het eens tijd wordt voor een vrouw?
  zondag 29 juni 2025 @ 21:28:28 #35
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_218077394
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Vooropgesteld denk ik sowieso dat het eerder één van die twee Zwitsers (Stadler en Peritz) die dit jaar de show produceerden zal zijn. Of anders een Brit uit het netwerk van Martin Green ofzo. En ook dat het na vorig jaar hoogstwaarschijnlijk geen Nederlander wordt.

Of Twan geschikt is vind ik lastig inschatten. Het voelt als de vraag of Ronald Koeman een toptrainer is. Zowel het antwoord Ja als Nee op die vraag is lastig te bewijzen. Ik denk overigens wel dat Sietze een betere keuze zou zijn. Die heeft ook wel wat dingetjes gehad die niet helemaal lekker gingen, maar wel een zekere Mark Rutte-uitstraling in de zin dat hij een positieve sfeer uitstraalt. Even los van zijn nuttige ervaring.

Als het gaat om de ideale kandidaat, zou ik overigens zoeken naar iemand met ruime ervaring in een leidinggevende functie, iemand die goed kan inschatten wat mensen leuk vinden, iemand die te maken heeft met politieke vraagstukken en iemand die toch bij het enigszins kneuterige van het ESF past. In Nederland zou je dan bijvoorbeeld uitkomen op de directeur van de Efteling Fons Jurgens. Dat gaat uiteraard niet gebeuren (helaas voor @:hamlapjes ). Maar zo’n type van buiten de TV-wereld, die dagelijks wordt geconfronteerd met hoe de echte wereld in elkaar zit, zou je eigenlijk wel moeten hebben.
Ik stel voor dat we toch even een balletje opgooien bij de EBU, elke kans om Fonsie te laten vertrekken moeten we met twee handen aangrijpen!
pi_218079745
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als het gaat om de ideale kandidaat, zou ik overigens zoeken naar iemand met ruime ervaring in een leidinggevende functie, iemand die goed kan inschatten wat mensen leuk vinden, iemand die te maken heeft met politieke vraagstukken en iemand die toch bij het enigszins kneuterige van het ESF past. In Nederland zou je dan bijvoorbeeld uitkomen op de directeur van de Efteling Fons Jurgens. Dat gaat uiteraard niet gebeuren (helaas voor @:hamlapjes ). Maar zo’n type van buiten de TV-wereld, die dagelijks wordt geconfronteerd met hoe de echte wereld in elkaar zit, zou je eigenlijk wel moeten hebben.
Ik zal niet de enige zijn die bij deze namen aan de Muppets denkt.

Ik denk dat Sietze een zeer goede keuze zou zijn. Alleen juist omdat hij geen Mark Rutte is, maar ergens voor durft te staan en af en toe ook harde keuzes durft te maken. Bij Twan heb ik ook niet echt een idee of dat nou zo'n vooruitgang zou zijn, volgens mij is dat een soort Martin Green, allemansvriend maar niet per se iemand met een duidelijke visie.
pi_218079823
Sietse Bakker zou idd precies passen. Amsterdam750 is eindig. Ik zou het ook fair vinden als ze iemand kiezen uit een centraal/oost Europees land, of uit het zuiden. Maar dan is ook de vraag hoe sterk de positie van diegene zal zijn.

In elk geval alsjeblieft niet nog een Zweed :{w
pi_218262926
Omdat we allemaal een beetje fan van hem zijn: Parg Duncan Laurence ESC Gabe heeft morgen een video over hem klaarstaan

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')