En nu ga je zeker je handen in onschuld wassen? Wat ben jij laf zeg. Wat heb ik jou verkeerd beoordeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.
En nou is het uit met deze ‘discussie’. Richt je maar op iemand anders. Ik vond het leuk maar nu niet meer.
Maar je geeft geen antwoord op de vraag of mannen die een borstamputatie hebben gehad ook hun borsten moeten bedekken of niet. Ik ga er dus vanuit dat je vindt van niet, omdat het mannen zijn.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Omdat ik in alle gevallen onverdraagzaam ben. Heel simpel. Ik ken mijn gelijke niet. Helemaal verdorven en jij bevestigt dit nog eens. Ik ben ook de enige die vraagtekens zet bij de houding van deze vrouw. Ook in het zwembad was iedereen het er over eens.
En nou is het uit met deze ‘discussie’. Richt je maar op iemand anders. Ik vond het leuk maar nu niet meer.
Een mentaliteit van:quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:52 schreef Vallon het volgende:
Het blijft curieus hoe mensen hun ideaal beeld dat niet matcht het voorkomen van de ander, niet kunnen verdragen.
Vreemd dat mensen ook onder een uitzondering willen vallen die de ander (nodig) heeft om te functioneren.
Dat iemand schrikt van iets dat die niet verwacht kan ik mij voorstellen en dan zaak voor die persoon om zich daarin te herpakken.
Er zit bij mij ook iets van "lucky me" dat ik blij ben dat iemand ergens gebruik van mag maken dat ik niet nodig heb.
Oh, daar was ik niet van op de hoogte. Dan wijzig ik mijn standpunt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
NEE LUL, LITTEKENS DOEN FUCKING ZEER, DUS EEN TOPJE, BH, ZWEMPAK DOET ZEER.
Blinde kip
En jaren later doet het nog zeer
En daarna is er de hel van littekenweefsel, dusquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh, daar was ik niet van op de hoogte. Dan wijzig ik mijn standpunt.
Boca krijgt de kans om hier op te reageren, wat ze niet doet. Dan is deze conclusie de enige juiste.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar je geeft geen antwoord op de vraag of mannen die een borstamputatie hebben gehad ook hun borsten moeten bedekken of niet. Ik ga er dus vanuit dat je vindt van niet, omdat het mannen zijn.
Dan gaat het dus totaal niet om de littekens, maar om het feit dat het een vrouw is.
Je praat poep, iemand houd je een spiegel voor en dan is het de schuld van diegene die de met een spiegel je eigen onzin laat zien?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb hier inderdaad ontzettend veel problemen mee. Het is echt niet te harden met mij.
Ga toch fietsen. Je haalt er van alles en nog wat bij, om de ander maar te kunnen pletten. Nog even en je haalt de oma van Trump erbij.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, heb es gekeken op de site van ons plaatselijke zwembad. Daar staat vermeld: In deze accomodatie gelden de regels van de Algemene Plaatselijke Verordening. En daarin staat dat je niet naakt mag recreëren. Verder niet specifiek genoemd of dat volledig naakt betreft of ook met alleen ontbloot bovenlichaam.
quote:
Dit laatste kom ik ook wel tegen in mijn omgeving waar iemand meelift op mindere gaven van de ander.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mentaliteit van:
Ben jij veel mooier dan mij, dan minacht ik je maar wil met je gezien worden
Ben jij veel lelijker dan mij, dan veracht ik je
Ben je marginaal lelijker dan mij, dan hou ik je in mijn entourage zodat ik duidelijk de mooiste ben
Sorry, kan het niet laten gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een mentaliteit van:
Ben jij veel mooier dan mij, dan minacht ik je maar wil met je gezien worden
Ben jij veel lelijker dan mij, dan veracht ik je
Ben je marginaal lelijker dan mij, dan hou ik je in mijn entourage zodat ik duidelijk de mooiste ben
True. En ook omdat mannen (als ze tenminste wit en hetero zijn) tegenwoordig niet of nauwelijks hun mond open durven te doen omdat alles wat ze zeggen toch verkeerd is. Wat heel vaak ook het geval is, maar dat is dan weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Omdat vrouwen vaak verschrikkelijk zijn naar elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Je hoeft er niet naar te kijken he, badgasten.
Dit kan je niet met elkaar vergelijken. Halfnaakt zwemmen is heel wat anders dan halfnaakt aan een tafel gaan eten.quote:
Periscope down.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
Zo zwem ik ook liever zonder zwembroekje, vanwege mijn gigantische paardelul.
Maar dan ga ik niet lopen klagen, en ZEKER niet over discriminatie, aangezien deze regels juist voor iedereen gelden.
Welke regels? Waar staat dan geschreven dat het verboden is om littekens of brandwonden publiekelijk te tonen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:13 schreef oheng het volgende:
Regels zijn regels.
Zo zwem ik ook liever zonder zwembroekje, vanwege mijn gigantische paardelul.
Maar dan ga ik niet lopen klagen, en ZEKER niet over discriminatie, aangezien deze regels juist voor iedereen gelden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |