Anyway gisteren waren ze in de batcave van de 013 aanwezig voor de AudioBlast (een variant op Beats&Beyond, wat zo gigantisch aan het floppen is dat er in de grote zaal zo'n 15 mensen aanwezig waren), en al waren er weinig mensen aanwezig (toch nog meer dan de grote zaal heh), ze speelden lekker energiek, een beetje richting Trail of Dead... ik zou het power-indie noemen (de drummer was bij de laatste accoorden ook een beetje wild en sloeg zowaar een tom omver ), maar wel echt hun eigen nummers.
Ze hebben al in voorprogramma's gestaan van Millionaire, Nada Surf, The Catheters, Ikara Colt, Mclusky, en binnenkort Enon, niet de minsten dus. Op hun website kun je wat mp3's downloaden... klinkt goed!
Ze staan wel op Virus!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:20 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ondertussen zijn ze wel 'doorgebroken' hebben ze goede kritieken gehad en tour(d)en ze door de States. Alleen vreemd dat ze nog niet voor een festival geboekt zijn...
Dat was ook wel nodig, de plaat is wel aardig maar nergens bijzonder verrassend.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:27 schreef DaisyDuke het volgende:
Ook live zijn ze inmiddels stukken beter geworden!
En terecht. Neerlands leukste rockband.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:39 schreef Smart_ass het volgende:
Meest gehypte band van Nederland.
Hij was ook bij DWDD vrijdag.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:42 schreef Christiaan het volgende:
Gisteren Tjeerd vóór 013 tegengekomen en mee gepraat.
Hoezo?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:58 schreef portie het volgende:
Op bevrijdingsfestival overijssel stelden ze gewoon teleur.
Ik vind het een super leuk live bandje, heb ze vorig jaar eigenlijk pas ontdekt tijdens een concert in 013.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:50 schreef Kings het volgende:
Ik wil ze ooit eens live zien, maar elke keer als ze in de buurt spelen kan ik niet.
Heb 'A tale of two devils' onderhand al grijs gedraaid. En ja, ze zijn overgehypt, maar wel
weer eens een fris nieuw geluid uit NL!
Ik wil mijn Voicst.quote:Moving forward
There seem to be some rumors and speculations bouncing around the net about what our plans are moving forward. In an attempt to clarify any misunderstandings, please know that while we all have individual projects we would like to pursue in the future, we remain committed to Voicst.
Sven, Tjeerd, Joppe
Maar geen woorden over Voicst?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:16 schreef Christiaan het volgende:
Heb toevallig vorige week een tijd met Tjeerd staan babbelen. Kwam hem tegen bij een concert. Hij is inderdaad " altijd druk". Was nu bezig met schrijven zei hij.
Nee, dat was dus zijn antwoord, dat hij druk aan het schrijven was...quote:
Schandalig dat dit nummer pas 1 keer genoemd is hier.quote:
Ow?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:31 schreef morgane het volgende:
11-11 is nog steeds te koop hoor! In ieder geval bij Kroese en Bol.com. Het blijft fijne muziek ja, goede kick!
Gewoon in de PC gooien en laten rippen, that's itquote:Op maandag 14 juni 2010 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow?
Misschien toch maar weer de koop overwegen - eens uitzoeken hoe ik dat muziek omzet naar mp3 formaat ivm. het niet meer hebben van een discman. Of itunes eens doorsnorren.
hmmm, inderdaad. Wat lafjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:38 schreef belsen het volgende:
Het soloalbum van The Dazzled Kid (Tjeerd Bomhoff) staat op de luisterpaal. Ik ben niet erg enthousiast. Er laf, in het verlengde van wat hij voor Jacqueline Govaert heeft gedaan.
Zulks een schopquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef belsen het volgende:
Ik wil weer naar een Voicst optreden, zucht. De laatste was alweer eind 2009.
Ja, naar aanleiding van deze post...quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Die hebben ook samen in het geweldige Voicst gespeeld.
En wel vanavond...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:28 schreef belsen het volgende:
Ik wil weer naar een Voicst optreden, zucht. De laatste was alweer eind 2009.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |