abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218079352
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:34 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Sowieso ben je compleet af als je Wierd fucking Duk gaat retweeten. Die man is compleet de weg kwijt.
Al minstens 20 jaar ook…
pi_218079378
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:42 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind Yesilgoz enger dan Wilders
De hele coalitie was eng. En wat er eng aan is, is dat men bewust zelf niets doet. En ondertussen negativisme met 'scapegoating' adverteert richting de oppositie en minderheden. Puur in de hoop dat eigen stemmers het heft in eigen handen nemen.

Van "de mensen in het land zijn ontevreden" naar "de mensen in het land zijn nog ontevredener". Hopend ergens uit te komen op extreme ontevredenheid. Het is een gepland spel.
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 10:01:24 #128
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218079390
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:36 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Hoe die club er bij een groot deel van de bevolking in slaagt de schuld van alle problemen bij links neer te leggen terwijl ze zelf aan de macht waren blijft me echt een raadsel.

Nog groter raadsel is dat links dat niet weet on te draaien.
Links heeft wel wat problemen. Ten eerste ontbreekt het wel wat aan maatschappelijke voelsprieten die aanvoelen wat er speelt buiten de Randstad. Ten tweede ontbreekt het aan een fatsoenlijke strategie waardoor men de ene tactische fout na de andere blijft maken en dan is men ook nog eens te verdeeld, te netjes naar buiten toe, te aardig en heeft men teveel principes.

Je kan 10 keer uitleggen dat het land niet bestuurt wordt door linkse activistische rechters, maar de 11e tot de 30e keer zullen Yesilguz c.s. gewoon weer hetzelfde verhaal afsteken.

:+ En om nog even te nerden:
Links zou een klein voobeeld kunnen nemen aan wat een wijs man uit het Star Wars universum ooit zei:
"...I am condemned to use the tools of my enemies to defeat them. I burn my decency for someone else his future..."
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 10:03:14 #129
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218079399
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze is iig het gezicht van een club die daadwerkelijk Nederland bestuurt. Wilders staat maar te stampvoeten aan de zijlijn.
Al heeft Wilders vanaf de zijlijn helaas meer invloed dan Yesilguz in de 2e kamer. Yesilguz ontbreekt het ook aan de enge en machtige vrienden die Geert wel heeft op de wereld.
  Moderator maandag 30 juni 2025 @ 10:06:21 #130
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218079419
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Met zulke politici is de groei van polarisatie en populisme gegarandeerd. Waarom stemmen mensen op dat soort tuig? Het sloopt ons land.
haha, nee dat is de PvdArabieren want die willen de grense wijd openzetten en de huizen weggeven!11!!
  maandag 30 juni 2025 @ 10:10:10 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218079435
quote:
8s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
haha, nee dat is de PvdArabieren want die willen de grense wijd openzetten en de huizen weggeven!11!!
Niveautje speciaal onderwijs dit allemaal idd.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 30 juni 2025 @ 10:31:50 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218079598
Het zou goed zijn als Douwe Bob Dilan voor de rechter daagt en zoveel geld eist dat ze haar huis moet verkopen.
pi_218079658
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ze is iig het gezicht van een club die daadwerkelijk Nederland bestuurt. Wilders staat maar te stampvoeten aan de zijlijn.
Meer iemand die wel achter het stuurwiel staat, maar 'm niet bedient.
pi_218079770
quote:
2s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:21 schreef Falco het volgende:
Wat is er nou aan de hand met Yesilgöz? Zie haar retweet van Wierd Duk over Douwe Bob. Ik wil hier allemaal lelijke krachttermen plaatsen, maar dat is ook weer niet helemaal de bedoeling.
Het is een opportunist en populist? Tegenwoordig is ze extreem-rechts, dus dan retweet je blijkbaar een dwaallicht als Duk.
pi_218079790
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:31 schreef Hexagon het volgende:
Het zou goed zijn als Douwe Bob Dilan voor de rechter daagt en zoveel geld eist dat ze haar huis moet verkopen.
Dat lijkt me in Nederland bijna onmogelijk. Volgens mij is het voor iemand als Douwe bob financieel niet de moeite om dat te doen, denk niet dat zelfs als hij gelijk krijgt hij meer schadevergoeding zou krijgen dan hij verdient met een optreden van een uurtje.

Misschien kunnen politieke partijen dit gebruiken om Yesilgos en de VVD aan te pakken. Wat een smerige politiek telkens bij Yesilgos en dat om af te leiden van het eigen falen en gebrek aan enige toekomstvisie.
pi_218079863
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:43 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Meer iemand die wel achter het stuurwiel staat, maar 'm niet bedient.
Ze ziet een ijsberg en besluit pauze te gaan houden ipv te sturen.
A mind with a heart of it's own
pi_218079902
Jodenhaat is ook wel overdreven, dat wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt op van alles.

Maar je kunt je dan ook afvragen wat
"ik ben tegen zionisme en dat is wat daar wordt verkocht" er specifiek voor een zionisme is aan het optreden/feest/locatie.

Edit:
Bekijk deze YouTube-video

Schijnbaar posters met iets terwijl dat niet was afgesproken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Kickinalfa op 30-06-2025 11:37:44 ]
pi_218079993
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:23 schreef Kickinalfa het volgende:
Jodenhaat is ook wel overdreven, dat wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt op van alles.

Maar je kunt je dan ook afvragen wat
"ik ben tegen zionisme en dat is wat daar wordt verkocht" er specifiek voor een zionisme is aan het optreden/feest/locatie.
Ik vind Douwe Bob ook maar kutmuziek maken. Maar het schandaal zou toch eerder moeten zijn dat zelfs in Nederland kinderen geindoctrineerd worden met de zionistische haat-ideologie. Ik hoor altijd veel gepraat dat Islam ook een negatieve invloed is, maar opeens als het over zionisme gaat hoor ik van dat soort critici niets.
Het kan dat Bob hier ook opportunistisch is, hij gaat immers ook meteen in een praatprogramma erover zitten, wat bij mij de indruk wekt dat hij dit relletje wel kan waarderen.
pi_218080012
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik vind Douwe Bob ook maar kutmuziek maken. Maar het schandaal zou toch eerder moeten zijn dat zelfs in Nederland kinderen geindoctrineerd worden met de zionistische haat-ideologie. Ik hoor altijd veel gepraat dat Islam ook een negatieve invloed is, maar opeens als het over zionisme gaat hoor ik van dat soort critici niets.
Het kan dat Bob hier ook opportunistisch is, hij gaat immers ook meteen in een praatprogramma erover zitten, wat bij mij de indruk wekt dat hij dit relletje wel kan waarderen.
Ik vind het wel makkelijk oordelen zonder dat we weten wat daar wel/niet te zien was..

Ik denk dat de definitie van "zionistische haat-ideologie" al lastig is en dan oordelen over wat er aan "zionistische propaganda" op een voetbal toernooi voor kinderen zonder dat we ook maar iets daar van gezien hebben nog lastiger is.

Ik kan me ook niet echt voorstellen wat er voor "zionistische propaganda" is bij een voetbaltoernooi overigens.
pi_218080027
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Als je met de dood bedreigd wordt omdat een van de belangrijkste politici van het land je onder de bus gooit zonder eerst even hoor en wederhoor toe te passen, snap ik wel dat je in landelijke media wil uitleggen hoe het daadwerkelijk zit.
A mind with a heart of it's own
pi_218080033
De tweet van Yesilgoz slaat dan ook helemaal op inderdaad.
https://www.reddit.com/r/(...)esilg%C3%B6z_framet/
  maandag 30 juni 2025 @ 11:48:29 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218080040
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:46 schreef Kickinalfa het volgende:
De tweet van Yesilgoz slaat dan ook helemaal op inderdaad.
https://www.reddit.com/r/(...)esilg%C3%B6z_framet/
Nee slaat echt nergens op. Dat is ergens een fikkie zien dat door Duk is aangestoken en er dan een jerrycan benzine op gooien. Politiek van het laagste niveau.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 30 juni 2025 @ 11:50:47 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218080050
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Het is een opportunist en populist? Tegenwoordig is ze extreem-rechts, dus dan retweet je blijkbaar een dwaallicht als Duk.
Yesilgöz is nu ook al extreemrechts? Bijzonder.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 30 juni 2025 @ 11:50:58 #144
319979 Fok-it
All is well
pi_218080052
Wat een waanzin tweet van Yesilgoz. Dan heb je gewoon de overtuiging dat je onaantastbaar bent. Wat waarschijnlijk ook zo is
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218080059
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:48 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nee slaat echt nergens op. Dat is ergens een fikkie zien dat door Duk is aangestoken en er dan een jerrycan benzine op gooien. Politiek van het laagste niveau.
Tja, het resoneert lekker bij de aanhang. Dus lekker blijven doen alsof iedereen buiten de VVD radicaal is…
  maandag 30 juni 2025 @ 11:51:54 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218080063
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:50 schreef Fok-it het volgende:
Wat een waanzin tweet van Yesilgoz. Dan heb je gewoon de overtuiging dat je onaantastbaar bent. Wat waarschijnlijk ook zo is
Dilan is vooral een beetje dom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 juni 2025 @ 11:51:59 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218080064
quote:
2s.gif Op maandag 30 juni 2025 10:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Al heeft Wilders vanaf de zijlijn helaas meer invloed dan Yesilguz in de 2e kamer. Yesilguz ontbreekt het ook aan de enge en machtige vrienden die Geert wel heeft op de wereld.
Vertel zeker even over welke mensen het hier gaat ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 30 juni 2025 @ 11:55:41 #148
319979 Fok-it
All is well
pi_218080091
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:51 schreef Caland het volgende:

[..]
Dilan is vooral een beetje dom.
Mwah vind ik te makkelijk. dit lijkt heel berekenend om bepaalde stemmingen te creëeren
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  maandag 30 juni 2025 @ 11:56:26 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218080098
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:55 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Mwah vind ik te makkelijk. dit lijkt heel berekenend om bepaalde stemmingen te creëeren
De wanhopige pogingen van domme populisten om vooraan het algoritme te komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 30 juni 2025 @ 12:00:05 #150
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218080120
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 09:50 schreef Perrin het volgende:

[..]
Met zulke politici is de groei van polarisatie en populisme gegarandeerd. Waarom stemmen mensen op dat soort tuig? Het sloopt ons land.
De polarisatie is niet gegroeid door iemand als Yesilgöz, de polarisatie is mede toegenomen door het eindeloze pro-Palestijnse activisme wat soms de wetten ver heeft overschreden en een hysterisch anti-Israël sentiment heeft aangewakkerd.

Het is ook om die reden dat een B-garnituur artiest, die waarschijnlijk helemaal niet eens weet wat 'zionisme' betekent, een optreden besluit af te zeggen nota bene voor kinderen omdat hij ergens het woordje 'zionisme' ziet staan.

Je kunt de tweet van Yesilgöz nogal kort door de bocht vinden, maar daar ligt het probleem natuurlijk verder niet. Ook zonder die tweet blijft dit een bespottelijke situatie, die altijd voor ophef zal gaan zorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')