Nu nog niet doorhebben dat filterkoffie beter en gezonder isquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:38 schreef Evangelion het volgende:
Alleen boomers kopen nog filterkoffie
In Scandinavië zie je niet anders.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Moccamasters (godenapparaten) maken anders een aardige opmars
Echt iets voor luie millennials.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Dus meer prijsverhogingen graag, is goed voor de boeren in de 3e wereld
Slavernij is super woke!quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: slavernij is duurzaam en co2 neutraal
Ach, dat krijg je met die import. We moeten gewoon doen als Trump en er nog 10 piek belasting opgooien. Dan gaan de boeren in de polder gewoon koffie verbouwen en wordt het vanzelf een stuk goedkoper. Denken in oplossingen heet dat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:14 schreef Mikeytt het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)upermarkten-ontstemd
[..]
Door klimaatverandering is de verwachting dat dit snel alleen nog maar meer toeneemt.
Overigens deze wereldvreemde snol![]()
!!!!
[..]
Als die boeren er ook wat van zouden zien, maar het meeste gaat gewoon naar de tussenpartijen en JDE. Die club ziet hun winsten ieder jaar weer gigantisch stijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik drink alleen maar water
je lichaam heeft geen koffie nodig
Ik zie dat je regelmatig voetbal volgt. Die moeten we ook afnemen, want dat is toch ook verspilling. Je hebt immers ook geen voetbal nodig. Je kan best overleven op alleen wat water en brood.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
ik drink alleen maar water
je lichaam heeft geen koffie nodig
Alhoewel je post sarcastisch bedoeld is, vraag ik mij af waarom we hier niet eerder geprobeerd hebben met kassen. Zou misschien een interessant business model kunnen zijn, om Nederlandse koffiebonen te hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 08:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, dat krijg je met die import. We moeten gewoon doen als Trump en er nog 10 piek belasting opgooien. Dan gaan de boeren in de polder gewoon koffie verbouwen en wordt het vanzelf een stuk goedkoper. Denken in oplossingen heet dat.
Nee zo werkt het nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:24 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Ik zie dat je regelmatig voetbal volgt. Die moeten we ook afnemen, want dat is toch ook verspilling. Je hebt immers ook geen voetbal nodig. Je kan best overleven op alleen wat water en brood.
Voetbalkijken is net zo goed een verlaving. Met wat alcohol en snacks. Het is eigenlijk gewoon wat Netflix is, maar dan nog met een gokelement er soms bij ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet
Voetbal is een keuze
koffie is voor sommige mensen een verslaving
Water en brood nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:24 schreef FordSierra het volgende:
[..]
Ik zie dat je regelmatig voetbal volgt. Die moeten we ook afnemen, want dat is toch ook verspilling. Je hebt immers ook geen voetbal nodig. Je kan best overleven op alleen wat water en brood.
Boomers hebben Nespresso; arme boomers Senseo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:38 schreef Evangelion het volgende:
Alleen boomers kopen nog filterkoffie
Café Nova koffiebonenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:38 schreef mhofstede95 het volgende:
Dat betekent overgaan naar goedkopere bonen, iemand suggesties voor lekkere koffiebonen die goed smaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |