Doe niet zo zielig.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kun je dit ook verder onderbouwen?
Dan waren de mensen die zich dit nu prima vinden, over elkaar gevallen om van 'racisme' en 'Islamofobie' te spreken.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die zelfde hypocrieten zouden juichend op de banken hebben gestaan als het een islamitisch feest was geweest en Douwe Bob was vertrokken wegens Palestijnse flyers en posters.
Dat kun je natuurlijk vinden, maar om deze Yesilgöz meteen weg te zetten als een 'zieke vrouw' gaat nogal ver.quote:
Stel je niet zo aan , ik reageerde op die tweet en daarin laat ze maar weer eens zien wat voor ziek persoon het is.quote:Op maandag 30 juni 2025 13:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan waren de mensen die zich dit nu prima vinden, over elkaar gevallen om van 'racisme' en 'Islamofobie' te spreken.
[..]
Dat kun je natuurlijk vinden, maar om deze Yesilgöz meteen weg te zetten als een 'zieke vrouw' gaat nogal ver.
Yesilgöz vond dat er sprake was van antisemitisme, daar kun je het natuurlijk niet mee eens zijn. Maar om haar dan meteen weg te zetten als een 'zieke vrouw' en nu zelfs een 'walgelijk mens' zegt vooral heel veel over jou zelf. Gedraag je even zeg.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan , ik reageerde op die tweet en daarin laat ze maar weer eens zien wat voor ziek persoon het is.
Met haar Jodenhaat tweet nog meer olie op het vuurgooien . Walgelijk mens en dat mag ik zeggen
Douwe Bob heeft geen Jood uitgesloten. Wel met zijn begeleiding zichzelf uitgesloten van het evenement. Omdat hij de terreur en massamoorden in Gaza niet wil steunen.quote:De Nationaal Coördinator Antisemitismebestrijding noemde het besluit van de zanger zorgelijk: „Het uitsluiten van de Joodse gemeenschap voor culturele uitingen is een zorgelijke stap.
Geen officier van Justitie zal een vervolging opzetten, geen rechter zal Douwe Bob veroordelen.quote:Van Weel weigerde zich maandag te scharen achter die woorden. De minister leek er juist wat afstand van te nemen. Hij zei: „We kunnen vaststellen dat het Douwe Bob enorm heeft aangegrepen, en de arme kinderen die er de dupe van zijn.” Yesilgöz is geen minister van Justitie, zegt Van Weel, hij wel. Dat vergt een andere blik: „Ik ben de hoeder van de instanties die daadwerkelijk moeten vaststellen of er sprake van antisemitisme was. Daar ga ik niet op vooruitlopen.”
Maar hoezo zou hij 'terreur en massamoorden' steunen door een optreden te geven aan Joodse kinderen in Amsterdam? Die kinderen staan daar toch niet vlaggen van Hamas of Hezbollah?quote:Op maandag 30 juni 2025 14:24 schreef Bluesdude het volgende:
https://www.ad.nl/politiek/ministers-over-weigering-douwe-bob-om-op-te-treden-voor-joodse-voetballers-oordeel-niet-te-snel~aa830603/
[..]
Douwe Bob heeft geen Jood uitgesloten. Wel met zijn begeleiding zichzelf uitgesloten van het evenement. Omdat hij de terreur en massamoorden in Gaza niet wil steunen.
Zorgelijk is zijn keuze om niet op te treden uit te leggen als een zorgelijke stap.
Minister van Weel over de valse beschuldiging van Yesilgöz
[..]
Geen officier van Justitie zal een vervolging opzetten, geen rechter zal Douwe Bob veroordelen.
Het is laster van Yesilgöz, maar ook daar zal ze niet voor vervolgd worden.
Death to IDF zal ik niet propageren. Doe maar Fuck IDF.
Douwe Bob had geen zin in mee te werken aan reclame voor het brute zionisme .quote:Op maandag 30 juni 2025 14:59 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar hoezo zou hij 'terreur en massamoorden' steunen door een optreden te geven aan Joodse kinderen in Amsterdam? Die kinderen staan daar toch niet vlaggen van Hamas of Hezbollah?
Welke reclame voor 'bruut zionisme'? Voorbeelden graag ..quote:Op maandag 30 juni 2025 15:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Douwe Bob had geen zin in mee te werken aan reclame voor het brute zionisme .
Daarom maakte hij vooraf de afspraak niet dat soort uitingen te willen zien bij, naast, in de buurt van zijn optreden.
Het optreden voor Joodse kinderen (12-18)vond hij prima, daarom was hij er ook.
Doe niet zo onschuldig ik-weet-van-niks.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke reclame voor 'bruut zionisme'? Voorbeelden graag ..
Dit is iets wat Howard altijd doet, hij zou zelf ook gewoon ff kunnen zoeken, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 30 juni 2025 15:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe niet zo onschuldig ik-weet-van-niks.
Ah, je kunt het dus niet eens onderbouwen, dat dacht ik al.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Doe niet zo onschuldig ik-weet-van-niks.
Ik ben oprecht benieuwd waar het verband zit tussen een voetbaltoernooi voor Joodse kinderen en vermeend 'bruut zionisme'.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit is iets wat Howard altijd doet, hij zou zelf ook gewoon ff kunnen zoeken, zo moeilijk is het niet
Nee hoor ... jij bent niet oprecht benieuwd.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:33 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd waar het verband zit tussen een voetbaltoernooi voor Joodse kinderen en vermeend 'bruut zionisme'.
Jawel, dat ben ik wel. Daarom vraag ik ook om een onderbouwing.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:40 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor ... jij bent niet oprecht benieuwd.
Ik moet het toche met @Bluesdude eens zijn in deze. Onderbouwing interesseert jou geen ruk, zo lang je maar lekker op je stokpaardje kunt rijden en links van van alles en nog wat kunt beschuldigen, hoe populistischer, hoe lekkerder.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:43 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jawel, dat ben ik wel. Daarom vraag ik ook om een onderbouwing.
Dat zit je net zoals hij mis.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik moet het toche met @:bluesdude eens zijn in deze. Onderbouwing interesseert jou geen ruk, zo lang je maar lekker op je stokpaardje kunt rijden en links van van alles en nog wat kunt beschuldigen, hoe populistischer, hoe lekkerder.
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Misschien is het een goed idee om Douwe Bob uit te nodigen op het volgende partijcongres van GroenLinks PvdA om op te treden en een paar liedjes te zingen.
Arme jongen die Douwe Bob, onverdiend verketterd als antisemiet. En dat zeg ik als overtuigd zionist.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:40 schreef Bluesdude het volgende:
Douwe Bob bij Renze Probeer deze link als direct beeld niet lukt
Bekijk deze YouTube-video
Over de demonisering van Douwe Bob oa door Yesilgöz Probeer deze link als direct beeld niet lukt
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben ook wel benieuwd naar dat 'bruut zionisme' van die stand.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik moet het toche met @:bluesdude eens zijn in deze. Onderbouwing interesseert jou geen ruk, zo lang je maar lekker op je stokpaardje kunt rijden en links van van alles en nog wat kunt beschuldigen, hoe populistischer, hoe lekkerder.
Dat is niet gebeurd.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die zelfde hypocrieten zouden juichend op de banken hebben gestaan als het een islamitisch feest was geweest en Douwe Bob was vertrokken wegens Palestijnse flyers en posters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |