Pittig kereltjequote:Op woensdag 25 juni 2025 16:41 schreef StephanL het volgende:
dit is die ex presentator van fox toch?
En we zijn niet eens een half jaartje onderwegquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:41 schreef ChocoFan het volgende:
You're fired, ik vermaak me eigenlijk wel met Donald en alle toestanden afgelopen dagen, het is bizar en bijzonder en raarrrrr
Nee hoor, dit topic gaat immers over de NAVO, dan is het relevant om dit te bespreken als het gaat over de eventuele toetreding van een land tot bondgenootschap. Ik zie het probleem dan ook niet.quote:
Dat we maar blij zijn met onze polder politiciquote:Op woensdag 25 juni 2025 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan zijn onze persco's op de vrijdag met de PM maar saai.
Hij is nu weer boos op CNN, CNBC en... Spanje.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:35 schreef Breekfast het volgende:
Het scheelt in ieder geval dat de echte vijandelijkheid richting Oekraïne/Zelensky (voor nu ) wel weer gezakt is bij Trump.
Erg apart en bizar vind ik het. Ook Rutte en Koningspaar. Erg bijzonder wat ik heb aanschouwd afgelopen dagen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En we zijn niet eens een half jaartje onderweg
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan zijn onze persco's op de vrijdag met de PM maar saai.
Tja, als men het echt niet meer weet worden er maar nazi-vergelijkingen bijgehaald. Het blijft fascinerend om te zien hoe druk sommigen zich maken over de Trump-regering en het zijn iedere keer opnieuw mensen uit een bepaalde hoek. In plaats van inhoudelijk te reageren op de dingen die er worden gezegd, is het alleen maar sneren en afgeven op de persoon.quote:Op woensdag 25 juni 2025 16:42 schreef Breekfast het volgende:
Hegseth die als een Goebbels de 'lugenpresse' aanpakt. Gevaarlijk mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |