Dick schoof aan bij Donaldquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Schoof die daar bij mag zitten is toch wel aandoenlijk
Had waarschijnlijk net daarvoor Trump een hand gegeven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Heeft de meneer naast Trump eigenlijk een polsblessure of wat?
[ afbeelding ]
Stream even teruggekeken en zo stond hij dus de hele tijd
HIJ KAN GOED GOLFENquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Heeft de meneer naast Trump eigenlijk een polsblessure of wat?
[ afbeelding ]
Stream even teruggekeken en zo stond hij dus de hele tijd
Ja, het is toch volkomen duidelijk wat hij doet (en dat het logisch is dat hij dat doet), voor iedereen behalve Trump? Prima, Trump laat zich lekker vleien en bespelen, en als dat er voor zorgt dat de lieve vrede binnen de NAVO een beetje gehandhaafd blijft, niks mis mee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:08 schreef Nexum het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo moeilijk doet dat Rutte in Trump’s reet kruipt. Hij speelt Trump’s spel gewoon mee. Een narcist krijg je alleen aan je zijde door hen het idee te geven dat ze de slimste persoon in de kamer zijn.
De NAVO heeft de VS nodig tegen Russische dreiging. Rutte heeft geen keus. Hij doet dit juist heel slim.
ik snap het ook helemaal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:08 schreef Nexum het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo moeilijk doet dat Rutte in Trump’s reet kruipt. Hij speelt Trump’s spel gewoon mee. Een narcist krijg je alleen aan je zijde door hen het idee te geven dat ze de slimste persoon in de kamer zijn.
De NAVO heeft de VS nodig tegen Russische dreiging. Rutte heeft geen keus. Hij doet dit juist heel slim.
Alsof de oorlog in Oekraïne iets is om lollig over te doen.quote:
Het is heel begrijpelijk ja. Maar een onsje minder was ook voldoende geweest. Veel dieper had hij nu niet in Trump's reet kunnen kruipen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:08 schreef Nexum het volgende:
Komt nogal wanhopig over ja.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het is heel begrijpelijk ja. Maar een onsje minder was ook voldoende geweest. Veel dieper had hij nu niet in Trump's reet kunnen kruipen.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NOS meisje zet Wilders even weg als Pro-Putin
[ afbeelding ]
gebeurde al voor hij president werdquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:16 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Komt nogal wanhopig over ja.
Hij wringt zich in allerlei bochten om de boel bij elkaar te houden. Ik snap het ergens wel.
Maar Trump gaat morgen of volgende week weer op Truth social neerplempen dat hij het gehad heeft met de NAVO landen die niet willen betalen. En ergens kan ik hem niet ongelijk geven. Het punt is dat er NU betaald moet worden. Niet over 10 jaar.
Rode waas dit datquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:08 schreef Nexum het volgende:
Appels ≠ peren.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook een foto van Willem-Alexander die een biertje drinkt met Putin.
Dat is toch ook zo? Wilders is nog steeds heel trots op zijn speld.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
NOS meisje zet Wilders even weg als Pro-Putin
[ afbeelding ]
Dit was in 2018. Na MH17 en de Krim-inname. Het biertje van Willem-Alexander was voor MH17. Wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja zo heb ik ook een foto van Willem-Alexander die een biertje drinkt met Putin.
quote:
Die foto dateert van voor de annexatie van de Krim. Die van Wilders er lang na.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
En dan is er ook nog het verschil van als staatshoofd zonder echte macht het organiserend staatshoofd tegenkomen op de O.S. en een volksvertegenwoordiger die op uitnodiging de Doema bezoekt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit was in 2018. Na MH17 en de Krim-inname. Het biertje van Willem-Alexander was voor MH17. Wezenlijk verschil.
Ja maar met dezelfde logica is dit een foto van Wilders voor de inval van Oekraïne, net zo goed een wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dit was in 2018. Na MH17 en de Krim-inname. Het biertje van Willem-Alexander was voor MH17. Wezenlijk verschil.
Die werd zelf ook knettergek van het gekut in zijn oortje en om hem heen en achter de schermenquote:Op woensdag 25 juni 2025 15:30 schreef ach het volgende:
Sow ik skip net terug op de NOS live stream wat een puinzooi weer. Die vent die het in de studio aan elkaar praat is waarschijnlijk de enige volwassene tussen een boel stagiairs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |