Dick schoof aan bij Donaldquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:46 schreef zoekeenleven het volgende:
Schoof die daar bij mag zitten is toch wel aandoenlijk
Had waarschijnlijk net daarvoor Trump een hand gegeven.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Heeft de meneer naast Trump eigenlijk een polsblessure of wat?
[ afbeelding ]
Stream even teruggekeken en zo stond hij dus de hele tijd
HIJ KAN GOED GOLFENquote:Op woensdag 25 juni 2025 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Heeft de meneer naast Trump eigenlijk een polsblessure of wat?
[ afbeelding ]
Stream even teruggekeken en zo stond hij dus de hele tijd
Ja, het is toch volkomen duidelijk wat hij doet (en dat het logisch is dat hij dat doet), voor iedereen behalve Trump? Prima, Trump laat zich lekker vleien en bespelen, en als dat er voor zorgt dat de lieve vrede binnen de NAVO een beetje gehandhaafd blijft, niks mis mee.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:08 schreef Nexum het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo moeilijk doet dat Rutte in Trump’s reet kruipt. Hij speelt Trump’s spel gewoon mee. Een narcist krijg je alleen aan je zijde door hen het idee te geven dat ze de slimste persoon in de kamer zijn.
De NAVO heeft de VS nodig tegen Russische dreiging. Rutte heeft geen keus. Hij doet dit juist heel slim.
ik snap het ook helemaal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:08 schreef Nexum het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen zo moeilijk doet dat Rutte in Trump’s reet kruipt. Hij speelt Trump’s spel gewoon mee. Een narcist krijg je alleen aan je zijde door hen het idee te geven dat ze de slimste persoon in de kamer zijn.
De NAVO heeft de VS nodig tegen Russische dreiging. Rutte heeft geen keus. Hij doet dit juist heel slim.
Alsof de oorlog in Oekraïne iets is om lollig over te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |