ow ik las onzinquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja. Ik las hierin gewoon een erg ongenuanceerde kritiek op het neoconservatisme.
Jij niet? je wil liever een slechte defensie?quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:54 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk vooral omdat jij erg gecharmeerd bent van het Amerikaanse leger en hun wapens. The bestest and biggest.
Nou, toch minimaal van de F35 en je ziet ze als een betrouwbare (en de meest belangrijke) bondgenoot.quote:
Ik wil een Europese defensie.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij niet? je wil liever een slechte defensie?
dit klopt maar dat was niet je stellingquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:58 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nou, toch minimaal van de F35 en je ziet ze als een betrouwbare (en de meest belangrijke) bondgenoot.
Nee, gewoon onze eigen legers en wapens (en ammunitie) die hier gemaakt zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke. En dat moet dan perse een vijand van Amerika zijn ofzo?
Ja allemaal best (er is genoeg kritiek op te geven, maar geen zin in). Zolang het nog niet zover is, is het toch goed om binnen de NAVO goede banden te houden met landen die er echt toe doen, zoals Amerika?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:01 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Nee, gewoon onze eigen legers en wapens (en ammunitie) die hier gemaakt zijn.
De bokaal voor de allerdomste post in deze topicreeks kan je niet meer ontgaan.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:31 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De NAVO is momenteel verworden als de grootste sponsor van de Amerikaanse expansiedrift om de wereld nog te willen domineren.
We moeten vandaag de VS (en Canada daardoor dus ook) uit de NAVO wippen. De Amerikaanse defensie is daarmee verzwakt zonder de Europese bijdragen, en de wereld is daarmee een stuk veiliger.
Ik zat je een beetje op te jutten, ik weet wel hoe je er over denktquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:02 schreef sp3c het volgende:
zo ben ik ook fan van Leopard 2 en zie ik Duitsland als een belangrijke bondgenoot
ben ik nu gecharmeerd van het Duitse leger en hun wapens? bestest en biggest?
nou daar ben je dan prima in geslaagdquote:Op woensdag 25 juni 2025 12:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik zat je een beetje op te jutten, ik weet wel hoe je er over denkt
Hogelijk worden ze nog harder aangepakt dan dat trieste zooitje op de A44.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:06 schreef Paul het volgende:
EXTINCTION REBLLEION KLAAR OM DE A12 AAN TE VALLEN
[ afbeelding ]
Wel lief dat ze allemaal vrij hebben gekregen van hun werk.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:06 schreef Paul het volgende:
EXTINCTION REBLLEION KLAAR OM DE A12 AAN TE VALLEN
[ afbeelding ]
Doe normaal man. Als we op deze manier de VS in de NAVO houden, dan mogen we Rutte daar juist aan herinneren. Niet dat hij een soort grap is, maar omdat ‘ie z’n zaakjes zo weet te regelen. Dat ‘knipoogje’ is toch juist slim, niet lullig. Soms moet je even wat durven, anders gebeurt er niks.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:05 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:05 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel deze even uit het spotprententopic.
Hoe gelaagd of strategisch het bericht van Rutte ook mag zijn. Misschien een knipoog met het feit dat Trump juist helemaal niets bereikt heeft.
Er zijn zakelijkere berichten met dezelfde strekking die net zo goed hadden gekund. Rutte wordt nu zo herinnert. Jammer voor hem vooral.
Ok, leg uit.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:13 schreef sp3c het volgende:
Er is helemaal geen sprake van de VS in de NAVO houden
Bron?quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:13 schreef sp3c het volgende:
Er is helemaal geen sprake van de VS in de NAVO houden
Ik gok dat hij wil zeggen dat je de VS niet in de NAVO hoeft te houden, gezien ze er sowieso in blijven.quote:
Het is toch duidelijk dat hij dit alleen maar zegt omdat het de beste manier is om Trump in te palmen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 12:05 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik deel deze even uit het spotprententopic.
Hoe gelaagd of strategisch het bericht van Rutte ook mag zijn. Misschien een knipoog met het feit dat Trump juist helemaal niets bereikt heeft.
Er zijn zakelijkere berichten met dezelfde strekking die net zo goed hadden gekund. Rutte wordt nu zo herinnert. Jammer voor hem vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |