Er zullen vast wel genoeg interessante dingen gebeuren deze weekquote:De NAVO-top in 2025 vindt plaats op 24 en 25 juni in Den Haag. Nederland is gastland en ontvangt tientallen wereldleiders en ministers in het World Forum. De top draait om de veiligheid van de NAVO-landen, en er zullen veiligheidsmaatregelen getroffen worden, wat gevolgen heeft voor de bereikbaarheid van Den Haag en de Randstad
Pietenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:41 schreef Vincent_student het volgende:
Wie zijn die twee kerels die hem opwachten?
Hij heeft mobiel wel een reeks tekentje, dus zal wel goed zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:40 schreef ESF1Gamer het volgende: [..] Heb ik gedaan. Hopelijk gaat het straks goed, want ik zie geen nieuw deel openen nog.
Die kale kop zal deze gast zijn denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:41 schreef Vincent_student het volgende:
Wie zijn die twee kerels die hem opwachten?
Tandem met Schoof.quote:
Typische Nederlandse gewoontequote:
Die is nog even Melania aan het aanduwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:46 schreef Vincent_student het volgende:
Donald wakker worden, we zijn er. Eet je Bigmac nu op.
Het koninklijk diner is om 19.00 begonnen. Trump is nog net op tijd voor de koffie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Breekfast het volgende:
Lijkt mij voor de keuken die alle maaltijden moet maken toch best lastig, als je niet exact kan plannen hoe laat je het (warme) eten moet opdienen.
Nee 20:00quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Het koninklijk diner is om 19.00 begonnen. Trump is nog net op tijd voor de koffie.
Dat zou vreemd zijn want die is mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Donald is nog even aan het face timen met Melania.
Zit in aparte vleugel van het vliegtuig.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn want die is mee.
Daar valt op te anticiperen hoor, en ja achter de schermen staan scheldende koks, maar uiteindelijk komt dat echt wel goed. En bij dit soort ontvangsten is het niet ongewoon dat de aanvangstijd uitloopt, dus daar houd je rekening mee bij de menu keuze.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:49 schreef Breekfast het volgende:
Lijkt mij voor de keuken die alle maaltijden moet maken toch best lastig, als je niet exact kan plannen hoe laat je het (warme) eten moet opdienen.
Het is geen staatsbanket het is een persoonlijke uitnodiging van de Koning. Dress code is ook niet white tie.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:52 schreef Leandra het volgende:
Nog niet gekleed op een staatsbanket, die moet zich in Den Haag dus eerst nog omkleden...
Kroket, Frikandel en bitterballen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:53 schreef Vincent_student het volgende:
Hollandse keuken gaan ze krijgen. Stamppot dus.
Lena Toursquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:47 schreef Vincent_student het volgende:
Betuwe Express erbij, voor als de limo niet wil starten.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:53 schreef Vincent_student het volgende:
Hollandse keuken gaan ze krijgen. Stamppot dus.
Wat is wél de dress code voor zoiets?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is geen staatsbanket het is een persoonlijke uitnodiging van de Koning. Dress code is ook niet white tie.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is wél de dress code voor zoiets?
Dat geld moet eruit voordat de broekriem aangehaald moet worden vanuit Den Haag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef Remco het volgende:
Die hele NAVO top was al aardig aan de prijs voor de belastingbetaalder maar de NOS doet er nog een schepje bovenop. Hele dag meelopen met vliegtuigspotters en meerdere camera's langs de snelweg.
The Beast kan 160 km/u.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:58 schreef Haags het volgende:
Normaal gesproken doe je er een minuutje of 40 over van/naar Den Haag - Schiphol.
Ben benieuwd hoelang deze colonne erover doet.
Trump kan meehelpen met de afwas. Als iemand bij mij uren te laat komt op mijn feestjes, zou ik zeggen, sorry maat, het bier is op!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:58 schreef Haags het volgende:
Normaal gesproken doe je er een minuutje of 40 over van/naar Den Haag - Schiphol.
Ben benieuwd hoelang deze colonne erover doet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
tenue de ville want werkdinerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah. Ken ik niet, maar dat ligt aan mijquote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah. Ken ik niet, maar dat ligt aan mij
Soort overall met honkbalpetje.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah. Ken ik niet, maar dat ligt aan mij
Thnx, ik was op het verkeerde been gezet door de (oorspronkelijke) url van de NOS, maar ik zie dat ze het inmiddels in de url en de titel hebben aangepast.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is geen staatsbanket het is een persoonlijke uitnodiging van de Koning. Dress code is ook niet white tie.
2 motoren eraf gevallen?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij vloog net hier boven Volendam
Dat is niet AF1quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:02 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij vloog net hier boven Volendam
Ik zou echt niet weten waar ik al die dress codes van zou moeten kennen, voor mij is het allemaal ook gewoon 'netjes'quote:
AF2, Maybelline Vance schijnt erin te reizen vandaag.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dat is niet AF1
Dat is een 757. Vervoerd waarschijnlijk staf of is een reservevliegtuig voor het geval de 747 kapot gaat.
Ik zou er erg blij van wordenquote:
is zijn koffer al van de band eigenlijk?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:08 schreef Dagoduck het volgende:
Of hij rijdt hier of deze piloot tekent pielemansen.
[ afbeelding ]
Genieton!quote:
ALLEMAAL GEFELICITEERD MET ZELENSKY!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Situatieschets Huis ten Bosch
En dan valt er zo meteen zo'n ongemakkelijke stilte als Donnie binnenkomt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Situatieschets Huis ten Bosch
Nee is voor de onboard wifi zodat trump tiktok kan kijken onderweg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:11 schreef JohnBercow het volgende:
"Satelietwagen."
Je bedoeld een jammer om IED's en drones op afstand te jammen
Zou hij ook op Fok! posten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is voor de onboard wifi zodat trump tiktok kan kijken onderweg.
Wie staat als eerste op om Donald een hand te geven?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan valt er zo meteen zo'n ongemakkelijke stilte als Donnie binnenkomt.
Komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:13 schreef Dagoduck het volgende:
Moest een keer een uur rondcirkelen boven O'Hare Chicago omdat vicepresident Biden moest landen.
Matig was dat, aansluiting gemist, dag rondgekeken in Chicago, erg vervelend allemaal.
Pfff enthousiast voor niets. Zie t nu haha. Jammerquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:03 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Dat is niet AF1
Dat is een 757. Vervoerd waarschijnlijk staf of is een reservevliegtuig voor het geval de 747 kapot gaat.
TikTokSocialquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is voor de onboard wifi zodat trump tiktok kan kijken onderweg.
En wat een waardeloos viewpoint ook nog eens.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:14 schreef Pino112 het volgende:
Toestemming van Amerika mogen voor een camera op een balkon, jeetje
Jij wordt zo thuis opgehaald.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:15 schreef Dagoduck het volgende:
Kan ie ook tegen die diepepenetratiebommen?
De sociale werkplaats gaat morgen om 8 uur pas weer open hoorquote:
Nice.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:17 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb hem gezien hoor, die oranje lul, met mijn Seestar S30![]()
[ afbeelding ]
Zo jong als Obama zijn ze niet vaak die presidenten.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:18 schreef Breekfast het volgende:
Pfoe Erdogan begint ook wel oud te worden zeg.
Van hoe ver af s dat?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:17 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb hem gezien hoor, die oranje lul, met mijn Seestar S30![]()
[ afbeelding ]
Afstudeerproject van de beste NOS stagiaire dit schooljaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef Remco het volgende:
Ze echt ontzettend trots op dat shot uit die parkeergarage, daar heeft een producer een maand werk aan gehad lijkt het.
Nou die verslaggeefster op straat in Wassenaar staat ook niet echt hoog in de pikorde denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Royaltyverslaggever zijn is ook wel het laagste van het laagste.
40k keken naar AMS LIVE van Boy Randsdorp op YouTube, dude zit normaal op 1k live viewers.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:21 schreef Dagoduck het volgende:
Meer dan 13.000 mensen volgen die heli op flightradar
Heerlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
NOS schakelt te laat in voor echt ieder live moment.
Wat een gepruts weer.
schooltv is beterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hoe zag de wagen eruit? Kunt u daar iets over vertellen?"
Is ook niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik daar zou wonen zou ik ook even gaan kijken.
Zo zijn wequote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit kan toch niet.
Heikneuter Nederland in optima forma.
Hoe heet Simone van haar achternaam?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat heeft die verslaggeefster voor afhangende mondhoeken.
Ze krijgen het nog voor elkaar om straks enkel nog de rug van Trump in beeld te krijgen bij de aankomst bij Huis ten Bosch.quote:
Kun je er een pijltje bij zetten?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hier ligt Huis ten Bosch
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Slight change of plansquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:33 schreef Breekfast het volgende:
Haha, 2 lakeien die aan het uiteinde van de rode loper moeten blijven staan
Picture in picture, of op Videoland!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze Trump missen vanwege reclame.
Dat is er eentje van vrolijk links.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is echt net Sinterklaas.quote:
Valse tussenstand.quote:
quote:
Pets op de kont.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:36 schreef Breekfast het volgende:
Moet die dame op het tapijt nu ook Trump gaan opvangen/verwelkomen?
DIKKE FAAL NOSquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:40 schreef Dagoduck het volgende:
Omroep West heeft beeld.
Bekijk deze YouTube-video
Ruilen voor Nieuw-Amsterdam?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Willem biedt hier Amalia aan, ze kijkt wat zenuwachtig.
quote:
Wat een kneuzen zeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:40 schreef tjoptjop het volgende:
Wat een chanante vertoning van de NOS, een verslaggever langs de weg zetten voor , ja voor wat eigenlij. En dan de aankomst niet uitzenden
Minachting van de kijker
Goed gewerkt weer.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Perrin het volgende:
De enige plek waar je het niet kon zien was de NOS
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Perrin het volgende:
Ook een prestatie op zich.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Perrin het volgende:
Wat lul jij nou weer dom?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Trump die tussen een vrouw en een donkere man door moet lopen. De toon is gezet
De hele dag een perfecte livestream van alles wat er gebeurt en op het moment dat de opperhork aan komt krijgen we een filmpje over bestel recht leggen te zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:44 schreef Perrin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |