Je hebt ook een livestream met vliegtuigspotters , de hele dag vliegtuigen filmen , maar dat schijnt heel leuk te zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik zit de NOS live te kijken al die regeringsvliegtuig die land laten ze zien.
Kost me 9 euro zelfde glazen in hetzelfde montuur ga ik ergens begin volgend jaar een nieuwe kopen met de korting van de verzekering.quote:
Heb jij Salland?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kost me 9 euro zelfde glazen in hetzelfde montuur ga ik ergens begin volgend jaar een nieuwe kopen met de korting van de verzekering.
O nee daar vind ik niets aan om maar te kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt ook een livestream met vliegtuigspotters , de hele dag vliegtuigen filmen , maar dat schijnt heel leuk te zijn
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee daar vind ik niets aan om maar te kijken.
Ik maak van de nood een deugd want ik ken een leuk biercafe bij mijn overstapquote:
Czquote:
Oeps, we hadden het er vanmorgen nog over.quote:
keurig opgelostquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik maak van de nood een deugd want ik ken een leuk biercafe bij mijn overstap
Toen niks aan het handje, je zou denken dat er sabotage plaatsvindtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, we hadden het er vanmorgen nog over.
Is al een hele poos tochquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen niks aan het handje, je zou denken dat er sabotage plaatsvindt
daar houden ze nadrukkelijk rekening mee!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koperdievenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar houden ze nadrukkelijk rekening mee!
Heb je veel langere reistijd nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef kree het volgende:
haha sowieso top. 1 miljoen per minuut en counting. ....
reken het maar uit gedeeld door 17 ofzo in nl wat we hier aan gaan betalen.
En daar is arnhem utrecht, gouda bijgekomenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al een hele poos toch
Van Utrecht tot Amsterdam ?
En alles wat naar Amsterdam gaat
Gezelligquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En daar is arnhem utrecht, gouda bijgekomen
gehehe uiteindelijk betaal je t wel op 1 of andere manier he....quote:
O dat is zwaar kudt, maar gelukkig maak je er weer wat leuks van door daar wat te gaan etenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dubbel, dus ga wel daar wat eten
dann misschien, maar het zijn 60 + - 70 ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je daar geen in in hebt.
Of het moeten alle maal 30 of 40+ vrouwen zijn dan is het natuurlijk een ander verhaald
Hey Nijn, lang niet gezienquote:
Daar zit je niet op te wachten om daar een dagje mee uit te gaan dat snap ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann misschien, maar het zijn 60 + - 70 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |