Op zee is het wel wat koeler dan aan land.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee nergens zu, nur wörthersee herom
klagenfurt is ook heet, halfe dag met vrouwenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zee is het wel wat koeler dan aan land.
Het ze een dagje uit met wat vrouwen??
Ben jij een spotter?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:24 schreef Dotteke het volgende:
Er zijn al heel wat vliegtuigen geland vandaag.
In het Duits is see een meer en meer is zee.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zee is het wel wat koeler dan aan land.
Het ze een dagje uit met wat vrouwen??
Of nu maar de Kree show is nog bezigquote:
Kan mij voorstellen dat je daar geen in in hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
klagenfurt is ook heet, halfe dag met vrouwen
zij vragte of ik met 16 vrouwen met gaa
Nee hoor ik zit de NOS live te kijken al die regeringsvliegtuig die land laten ze zien.quote:
Het blijf waterquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
In het Duits is see een meer en meer is zee.
Je hebt ook een livestream met vliegtuigspotters , de hele dag vliegtuigen filmen , maar dat schijnt heel leuk te zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor ik zit de NOS live te kijken al die regeringsvliegtuig die land laten ze zien.
Kost me 9 euro zelfde glazen in hetzelfde montuur ga ik ergens begin volgend jaar een nieuwe kopen met de korting van de verzekering.quote:
Heb jij Salland?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kost me 9 euro zelfde glazen in hetzelfde montuur ga ik ergens begin volgend jaar een nieuwe kopen met de korting van de verzekering.
O nee daar vind ik niets aan om maar te kijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je hebt ook een livestream met vliegtuigspotters , de hele dag vliegtuigen filmen , maar dat schijnt heel leuk te zijn
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee daar vind ik niets aan om maar te kijken.
Ik maak van de nood een deugd want ik ken een leuk biercafe bij mijn overstapquote:
Czquote:
Oeps, we hadden het er vanmorgen nog over.quote:
keurig opgelostquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik maak van de nood een deugd want ik ken een leuk biercafe bij mijn overstap
Toen niks aan het handje, je zou denken dat er sabotage plaatsvindtquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, we hadden het er vanmorgen nog over.
Is al een hele poos tochquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen niks aan het handje, je zou denken dat er sabotage plaatsvindt
daar houden ze nadrukkelijk rekening mee!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Koperdievenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
daar houden ze nadrukkelijk rekening mee!
Heb je veel langere reistijd nu?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef kree het volgende:
haha sowieso top. 1 miljoen per minuut en counting. ....
reken het maar uit gedeeld door 17 ofzo in nl wat we hier aan gaan betalen.
En daar is arnhem utrecht, gouda bijgekomenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is al een hele poos toch
Van Utrecht tot Amsterdam ?
En alles wat naar Amsterdam gaat
Gezelligquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En daar is arnhem utrecht, gouda bijgekomen
gehehe uiteindelijk betaal je t wel op 1 of andere manier he....quote:
O dat is zwaar kudt, maar gelukkig maak je er weer wat leuks van door daar wat te gaan etenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dubbel, dus ga wel daar wat eten
dann misschien, maar het zijn 60 + - 70 ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen dat je daar geen in in hebt.
Of het moeten alle maal 30 of 40+ vrouwen zijn dan is het natuurlijk een ander verhaald
Hey Nijn, lang niet gezienquote:
Daar zit je niet op te wachten om daar een dagje mee uit te gaan dat snap ik welquote:Op dinsdag 24 juni 2025 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann misschien, maar het zijn 60 + - 70 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |