abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218035775
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk dat jij niet weet wat diplomatie is gosertje

Diplomatie = politiek voeren via overleg in plaats van confrontatie.

In deze heeft Rutte de confrontatie van Irak met de verenigde staten goed gepraat door middel van op social media de bombardementen van de VS goed te keuren.

en nu doei :W
Irak...je bent echt een Klaasweetniks
pi_218035784
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik denk dat jij niet weet wat diplomatie is gosertje

Diplomatie = politiek voeren via overleg in plaats van confrontatie.

In deze heeft Rutte de confrontatie van Irak met de verenigde staten goed gepraat door middel van op social media de bombardementen van de VS goed te keuren.

en nu doei :W
Rutte heeft dit niet op social media gezet hè. Just so you know.

Het blijkt eens te meer dat je hier wederom je onderbuikje aan het legen bent.
pi_218035795
Tehran will restore its nuclear program, Iranian atomic chief vows
https://www.timesofisrael(...)n-atomic-chief-vows/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218035824
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik stel nogmaals vast dat jij niet weet wat diplomatie is.

Er is een manier om met narcisten als Trump om te gaan en dat is in zijn kont kruipen.

Daarbij is diplomatie en politiek ook een groot toneelspel en dat speelt Rutte als geen ander.
Maar voor het paaien hoor je iets terug te krijgen. Wat sleept Rutte er dan uit om Trump telkens af te zuigen en overal gelijk in te geven. Een yes-man zijn kan werkelijk iedereen daarvoor hoeven we Rutte niet te prijzen. Ik bedoel ik zie al meerdere figuren in dit topic die ook alles wat Trump doet toejuichen, ik geloof toch niet dat mensen in die fok!ers groot diplomaten in de dop zien. Vind het best bijzonder dat media doen alsof Rutte Trump zo bespeelt, dan denk ik dat Netanyahu en Putin dat oneindig véél beter doen die krijgen namelijk dingen bij Trump gedaan, Rutte niet die gedraagt zich meer als Marco Rubio.
pi_218035860
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:16 schreef Aether het volgende:
Misschien de volgende keer toch maar wat langer doorgaan met bombarderen en aansturen op 'regime change'
pi_218035890
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Maar voor het paaien hoor je iets terug te krijgen. Wat sleept Rutte er dan uit om Trump telkens af te zuigen en overal gelijk in te geven. Een yes-man zijn kan werkelijk iedereen daarvoor hoeven we Rutte niet te prijzen. Ik bedoel ik zie al meerdere figuren in dit topic die ook alles wat Trump doet toejuichen, ik geloof toch niet dat mensen in die fok!ers groot diplomaten in de dop zien. Vind het best bijzonder dat media doen alsof Rutte Trump zo bespeelt, dan denk ik dat Netanyahu en Putin dat oneindig véél beter doen die krijgen namelijk dingen bij Trump gedaan, Rutte niet die gedraagt zich meer als Marco Rubio.
Wat heeft Putin bij Trump voor elkaar gekregen? En wat heeft Netanyahu bij Trump voor elkaar gekregen? Dat hij Iran laat bombarderen had hij zonder Netanyahu ook wel gedaan.

Het valt moeilijk in te schatten maar Rutte heeft Trump en NAVO in ieder geval bij elkaar gebracht. Zonder Rutte hadden we nog maar moeten zien of Trump nog bij de NAVO had gezeten. En in die rol is niet alleen Trump van belang maar ook alle andere leden van de NAVO. Daar zien we dan in het nieuws weinig van want dat boeit de hele wereld een stuk minder.

Overigens denk ik dat er bijzonder weinig Fokkers zijn die zich in woord en geschrift zo kunnen uiten als Rutte. Die man heeft ontegenzeglijk een bepaalde gave. Je kunt er dan van zijn of hem vervloeken om die gave maar het ontkennen maakt je niet echt geloofwaardiger.
pi_218035941
Die smsjes :D
Ruttegod
pi_218036067
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:25 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat heeft Putin bij Trump voor elkaar gekregen? En wat heeft Netanyahu bij Trump voor elkaar gekregen? Dat hij Iran laat bombarderen had hij zonder Netanyahu ook wel gedaan.
Netanyahu heeft voor elkaar gekregen dat Trump bombardementen uitvoerde die hij zelf niet kon doen. Netanyahu heeft Trump steun uit laten spreken voor een plan om Gaza etnisch te zuiveren.
Putin heeft voor elkaar gekregen dat Trump stopt Oekraine te ondersteunen, dat Amerika bij onderhandelingen Russische talking points over neemt.

quote:
Het valt moeilijk in te schatten maar Rutte heeft Trump en NAVO in ieder geval bij elkaar gebracht. Zonder Rutte hadden we nog maar moeten zien of Trump nog bij de NAVO had gezeten. En in die rol is niet alleen Trump van belang maar ook alle andere leden van de NAVO. Daar zien we dan in het nieuws weinig van want dat boeit de hele wereld een stuk minder.
Rutte heeft ons naar Amerika's wensen toebewogen wat wij daarmee opschieten is me compleet onduidelijk. Europa zou ook zonder Rutte wel voor een re-arm achtig idee zijn. Of Amerika een toevoeging is voor de NAVO zo lang ze Trump aan het hoofd hebben is compleet onduidelijk. Zo'n gok met Iran is niet in het voordeel van de rest van de NAVO. Trumps opstelling met Rusland - Oekraine is in het nadeel van Europa en Oekraine. Close blijven met Amerika heeft niet direct voordelen. Het kan ook makkelijk zorgen dat slappe Europese leiders zichzelf toch weer wijs gaan maken dat we best Amerika's vriend kunnen zijn als we telkens maar diep genoeg buigen zoals Rutte. Ja Trump, amen Trump, bedankt Trump.

quote:
Overigens denk ik dat er bijzonder weinig Fokkers zijn die zich in woord en geschrift zo kunnen uiten als Rutte. Die man heeft ontegenzeglijk een bepaalde gave. Je kunt er dan van zijn of hem vervloeken om die gave maar het ontkennen maakt je niet echt geloofwaardiger.
Hij kan vlot praten ja maar als je alleen maar dingen weg geeft heb je daar weinig aan. Zeggen dat hij het geweldig doet zonder dat je enig resultaat daarvan kan noemen maakt je niet echt geloowaardiger. Netanyahu en Putin hebben wel duidelijke resultaten geboekt, dat was niet door altijd met Trump mee te gaan. Altijd meegaan in de hoop dat Trump wederkerig is, is nogal naief.

Ik zou Rutte best credits geven als hij bijvoorbeeld had gezorgd dat Trump zegt ik heb met Markie gepraat en ik snap dat Canada en Groenland niet bij Amerika horen. Of als Trump zegt na een praatje met Mark lijkt een 3,5% Navo norm me ook heel redelijk wij geven ook maar 3,5% uit. Maar ik zie nog geen resultaat waar ik van kan zeggen dat heeft Mark er toch maar uitgesleept met zijn geslijm en gekruip.
pi_218036147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 15:56 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
waarom zou er meer olie afname zijn door oorlog?

Sterker nog als IraN die verbinding blokkeert dan is er juist een groot probleem met olie

Bovendien de wereld is niet afhankelijk van saudi

maar je draait er omheen met je israeli vlag

Israel wil blijkbaar overal alleen maar oorlog mee
Hoe kortzichtig kan een mens zijn. _O- _O- Saoedi-pijpertje. :')
Corporate translator
pi_218036225
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:16 schreef Aether het volgende:
En hun terreur proxies zullen ze ook herstellen. Israel kan maar beter doorgaan nu dat Iran zwak is.
pi_218036235
Geweldig, en nu?

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218036245
We hebben een nieuwe complottheorie?

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 22:10:21 #193
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218036266
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Die had ik nog nooit gehoord. :o
pi_218036313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:10 schreef Perox het volgende:

[..]
Die had ik nog nooit gehoord. :o
Laat ik het zo zeggen, JFK was geen fan van de Israëliërs
pi_218036333
We kunnen voorlopig weer rustig ademhalen, denk ik?

twitter
pi_218036351
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:15 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Laat ik het zo zeggen, JFK was geen fan van de Israëliërs
Zijn lieve vadertje was dan ook een volbloed Nazi.

"As a race they stink, they spoil everything they touch."
pi_218036357
Ondertussen.
twitter
pi_218036391
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zijn lieve vadertje was dan ook een volbloed Nazi.

"As a race they stink, they spoil everything they touch."
Niet alleen de vader, zoonlief was vol lof over Adolf

'had the stuff of which legends are made' ( deze quote was afkomstig van zijn dagboek)
pi_218036411
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:08 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Greene hoort dan ook in een psychiatrische inrichting te zitten, niet in een parlement.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218036535
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:42 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Bommen gooien is niet nodig. Waar ik wel voor ben is regime change. Bibi is een crimineel die achter de tralies thuis hoort
Eens. Die pannenkoek in Iran ook trouwens.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218036585
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef vosss het volgende:

[..]
Nouja Iran doet niets anders dan dat continu roepen. Israël is er daadwerkelijk mee bezig in Gaza.

Voor mijn part is een genocide op 1 van de 3 partijen daar meer dan acceptabel als daarna het gekut voor eens en voor altijd opgelost is.

Misschien is het maar goed dat ik niet de POTUS ben. :@ :P
Ze moeten iets meer Woke worden in Iran. Dat als iemand " Dood aan Amerika". (Of israel) roept, dat dan andere mensen zeggen: he dat gaat veel te ver.

Dan is het probleem opgelost.
pi_218036641
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 22:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ze moeten iets meer Woke worden in Iran. Dat als iemand " Dood aan Amerika". (Of israel) roept, dat dan andere mensen zeggen: he dat gaat veel te ver.

Dan is het probleem opgelost.
Ok dat is misschien wel een beter idee dan genocide en atoombommen en alles. :@!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 23:10:42 #203
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_218036733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Rutte vertegenwoordigt hele andere partijen dan Putin en Netanyahu (in mindere mate) doen. Die laatste twee zijn partijen met slagkracht en een zekere militaire soevereiniteit, de overige Westerse landen binnen NAVO zijn -ironisch genoeg- hersenloos zonder de Amerikanen en dus Trump. Rutte koopt tijd, en doet dat omdat er voorlopig geen alternatief is.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  dinsdag 24 juni 2025 @ 23:10:59 #204
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_218036738
.. dubbel ..
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_218037024
Nog even terug op die achterlijke aanval op de beruchte Evin gevangenis. Er zijn doden en gewonden gevallen. Een man die de borg wou betalen van een van de gevangen, vermoedelijk een vriend of familie lid, is dood onder het puin gehaald.

Verder:
https://www.rtl.nl/nieuws(...)rlog-evin-gevangenis
pi_218037093
Bibi is heel blij met zichzelf

twitter
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 25 juni 2025 @ 01:35:27 #207
485843 crew  Jippie
pi_218037513
pi_218037742
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 23:51 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Vraag me toch echt oprecht af wat ze nou bereikt hebben....

Blijkbaar zijn de nuclaire installatie's nog intact, behalve de ingangen?
Al het belangerijke spul was al verplaatst.
Iran zal nu dus versneld aan kernwapens gaan werken.
Iron Drome is zo lek als een mandje wanneer verzadigd..
Oorlog houdt Netanyahu uit de gevangenis, maar wat moet hij nu?

Anyway ben blij dat de oorlog is gestopt en er geen onschuldige mensen meer dood gaan.
pi_218037780
Herbewapenen maar weer dus, op naar de volgende (proxy) oorlog.
pi_218037830
Een dag geen oorlog is een dag niet geleefd denkt netanyahu :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218037955
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 23:51 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
CNN zei dat het nucleaire programma hooguit een paar maand achteruit was geschoten. Schade in Fordo e.d. is totaal niet significant naar het schijnt. Wat een victorie... Oja, en ze wouden regime change, maar dat is ook niet gelukt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 25 juni 2025 @ 08:21:34 #212
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218038139
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 05:55 schreef AFA2022 het volgende:

[..]
Vraag me toch echt oprecht af wat ze nou bereikt hebben....
Nou, dat is voor iedereen wel duidelijk. Dit is een blunder van wereldformaat.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2025 @ 08:23:19 #213
194233 Friday12
Originele kloon
pi_218038149
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 18:07 schreef Ali_boo het volgende:
The golden age is upon us

[ x ]
:')

Die man is echt gek
pi_218038318
Tehran, 24 juni

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 25 juni 2025 @ 08:57:04 #215
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218038322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Vertel.
pi_218038354
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2025 23:10 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
.. dubbel ..
knettergek

zonder amerika zou tel aviv niet eens meer bestaan deze week
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218038371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 07:05 schreef TLC het volgende:
Een dag geen oorlog is een dag niet geleefd denkt netanyahu :s)
Hij moet snel en ander conflict zoeken anders is het zo verkiezingen en celletje...
  woensdag 25 juni 2025 @ 09:14:12 #218
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218038421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:57 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Vertel.
De complete vernietiging van de bunkers lijkt helemaal niet zo te zijn. Kans op regimechange 0,0 en het nucleaire materiaal mogelijk al lang en breed pleite.

Lekker gewerkt weer.
Dit, dus.
  woensdag 25 juni 2025 @ 09:14:32 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218038422
Het zijn toch opmerkelijke claims van sommige media. Het de Iraanse nucleaire installaties zijn grondig gebombardeerd, dat er dan amper schade zou zijn is lastig te geloven. Dat Iran het verrijkt uranium ergens anders heeft geplaatst valt wel te geloven.

N12 kwam gisteren met het bericht dat de Mossad hier ook van op te hoogte is, maar het een te groot risico voor de omgeving was om de uranium te bombarderen, die schijnbaar vanuit Fordow bovengronds was gehaald.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 08:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De wens is de vader van de gedachte.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 25 juni 2025 @ 09:18:29 #220
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218038445
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]
De complete vernietiging van de bunkers lijkt helemaal niet zo te zijn. Kans op regimechange 0,0 en het nucleaire materiaal mogelijk al lang en breed pleite.

Lekker gewerkt weer.
Er zijn gewoon satellietbeelden die duidelijk laten zien dat de verscheidene nucleaire installaties flink gebombardeerd zijn. Om dan te concluderen dat er 'amper schade' zou zijn is nogal vreemd.

Daarnaast was regime change nooit een doel. Fantastisch als dit zou gebeuren, maar dat kan alleen via een grondoffensief en dat gaan zowel de VS als Israël niet doen. Tot dan moet het vanuit de Iraniërs zelf komen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 25 juni 2025 @ 09:19:25 #221
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218038453
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn toch opmerkelijke claims van sommige media. Het de Iraanse nucleaire installaties zijn grondig gebombardeerd, dat er dan amper schade zou zijn is lastig te geloven. Dat Iran het verrijkt uranium ergens anders heeft geplaatst valt wel te geloven.

N12 kwam gisteren met het bericht dat de Mossad hier ook van op te hoogte is, maar het een te groot risico voor de omgeving was om de uranium te bombarderen, die schijnbaar vanuit Fordow bovengronds was gehaald.
[..]
Natanz en Fordow lijken in puin te liggen. Esfahan bovengrond ook, ondergronds waarschijnlijk niet:

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218038475
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
het verplaatsen van uranium is helemaal niet zo simpel

hoe zouden ze dat gedaan hebben zonder dat op satelietbeelden niet zichtbaar zijn geweest

Eisen voor vervoer van verrijkt uranium:
1. Speciale verpakkingen (containers)
Wordt vervoerd in verzegelde, gecertificeerde containers (zgn. Type B containers) die:

Schokbestendig zijn

Hitte kunnen weerstaan (bij brand)

4. Transportmiddel
Afhankelijk van de afstand en bestemming:

Vrachtwagens (binnenlands vervoer)

Treinen (voor zwaardere volumes)

Vliegtuigen of schepen (voor internationaal transport)

Transportmiddelen zijn aangepast voor nucleair materiaal en soms gepantserd.

Straling afschermen

De container moet voldoen aan de normen van het IAEA (Internationaal Atoomenergieagentschap).

type b container

Mijn conclusie: Nee het is niet verplaatst.

Het ligt daar nog.

Vernietigen gaat sowieso moeilijk omdat er anders straling gesignaleerd had moeten in dat gebied
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218038488
twitter

Lol
  woensdag 25 juni 2025 @ 09:30:15 #224
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_218038500
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
hoe zouden ze dat gedaan hebben zonder dat op satelietbeelden niet zichtbaar zijn geweest
  woensdag 25 juni 2025 @ 09:30:41 #225
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218038502
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2025 09:26 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Lol
Deze heeft ie vast bij het ontbijt aan Willem Alexander laten zien, die vervolgens ongemakkelijk grinnikte.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')