Ze moeten iets meer Woke worden in Iran. Dat als iemand " Dood aan Amerika". (Of israel) roept, dat dan andere mensen zeggen: he dat gaat veel te ver.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja Iran doet niets anders dan dat continu roepen. Israël is er daadwerkelijk mee bezig in Gaza.
Voor mijn part is een genocide op 1 van de 3 partijen daar meer dan acceptabel als daarna het gekut voor eens en voor altijd opgelost is.
Misschien is het maar goed dat ik niet de POTUS ben.![]()
Ok dat is misschien wel een beter idee dan genocide en atoombommen en alles.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze moeten iets meer Woke worden in Iran. Dat als iemand " Dood aan Amerika". (Of israel) roept, dat dan andere mensen zeggen: he dat gaat veel te ver.
Dan is het probleem opgelost.
Rutte vertegenwoordigt hele andere partijen dan Putin en Netanyahu (in mindere mate) doen. Die laatste twee zijn partijen met slagkracht en een zekere militaire soevereiniteit, de overige Westerse landen binnen NAVO zijn -ironisch genoeg- hersenloos zonder de Amerikanen en dus Trump. Rutte koopt tijd, en doet dat omdat er voorlopig geen alternatief is.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 21:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Maar voor het paaien hoor je iets terug te krijgen. Wat sleept Rutte er dan uit om Trump telkens af te zuigen en overal gelijk in te geven. Een yes-man zijn kan werkelijk iedereen daarvoor hoeven we Rutte niet te prijzen. Ik bedoel ik zie al meerdere figuren in dit topic die ook alles wat Trump doet toejuichen, ik geloof toch niet dat mensen in die fok!ers groot diplomaten in de dop zien. Vind het best bijzonder dat media doen alsof Rutte Trump zo bespeelt, dan denk ik dat Netanyahu en Putin dat oneindig véél beter doen die krijgen namelijk dingen bij Trump gedaan, Rutte niet die gedraagt zich meer als Marco Rubio.
Vraag me toch echt oprecht af wat ze nou bereikt hebben....quote:
CNN zei dat het nucleaire programma hooguit een paar maand achteruit was geschoten. Schade in Fordo e.d. is totaal niet significant naar het schijnt. Wat een victorie... Oja, en ze wouden regime change, maar dat is ook niet gelukt.quote:
Nou, dat is voor iedereen wel duidelijk. Dit is een blunder van wereldformaat.quote:Op woensdag 25 juni 2025 05:55 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Vraag me toch echt oprecht af wat ze nou bereikt hebben....
Vertel.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, dat is voor iedereen wel duidelijk. Dit is een blunder van wereldformaat.
knettergekquote:
Hij moet snel en ander conflict zoeken anders is het zo verkiezingen en celletje...quote:Op woensdag 25 juni 2025 07:05 schreef TLC het volgende:
Een dag geen oorlog is een dag niet geleefd denkt netanyahu
De complete vernietiging van de bunkers lijkt helemaal niet zo te zijn. Kans op regimechange 0,0 en het nucleaire materiaal mogelijk al lang en breed pleite.quote:
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op woensdag 25 juni 2025 08:21 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, dat is voor iedereen wel duidelijk. Dit is een blunder van wereldformaat.
Er zijn gewoon satellietbeelden die duidelijk laten zien dat de verscheidene nucleaire installaties flink gebombardeerd zijn. Om dan te concluderen dat er 'amper schade' zou zijn is nogal vreemd.quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De complete vernietiging van de bunkers lijkt helemaal niet zo te zijn. Kans op regimechange 0,0 en het nucleaire materiaal mogelijk al lang en breed pleite.
Lekker gewerkt weer.
Natanz en Fordow lijken in puin te liggen. Esfahan bovengrond ook, ondergronds waarschijnlijk niet:quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn toch opmerkelijke claims van sommige media. Het de Iraanse nucleaire installaties zijn grondig gebombardeerd, dat er dan amper schade zou zijn is lastig te geloven. Dat Iran het verrijkt uranium ergens anders heeft geplaatst valt wel te geloven.
N12 kwam gisteren met het bericht dat de Mossad hier ook van op te hoogte is, maar het een te groot risico voor de omgeving was om de uranium te bombarderen, die schijnbaar vanuit Fordow bovengronds was gehaald.
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
het verplaatsen van uranium is helemaal niet zo simpelquote:Op woensdag 25 juni 2025 09:14 schreef HowardRoark het volgende:
Het zijn toch opmerkelijke claims van sommige media. Het de Iraanse nucleaire installaties zijn grondig gebombardeerd, dat er dan amper schade zou zijn is lastig te geloven. Dat Iran het verrijkt uranium ergens anders heeft geplaatst valt wel te geloven.
N12 kwam gisteren met het bericht dat de Mossad hier ook van op te hoogte is, maar het een te groot risico voor de omgeving was om de uranium te bombarderen, die schijnbaar vanuit Fordow bovengronds was gehaald.
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 09:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe zouden ze dat gedaan hebben zonder dat op satelietbeelden niet zichtbaar zijn geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |