Het is ook goed nat blijkbaar, met ook al een chute, zij is dat wel gewend.quote:
De live timing is ook niet heel betrouwbaar, bij sommige renners wordt alleen het tussenpunt/finishtijd op het hele rondje geregistreerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:54 schreef Pistolero het volgende:
Die startlijst bij de mannen is wel echt mensonterend, jeetje.
Mwa. Niet minder dan vorig jaar. Met Hoole ten minste iemand die internationaal wat heeft laten zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 18:54 schreef Pistolero het volgende:
Die startlijst bij de mannen is wel echt mensonterend, jeetje.
Onderschat jij hier nou fenomeen Marien Bogerd?quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Met je Specialized bolide van een paar mille trager dan Marien Bogerd, echt tragisch.
Nee, ik overschat Tim van Dijke.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Onderschat jij hier nou fenomeen Marien Bogerd?
Mollema is bij het eerste tussenpunt langzamer dan Mike Vliek.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Als WorldTour prof weggereden worden door ''Yanne Dorenbos''.
Zie OPquote:
Volgens wielerflits heeft hij al gewonnenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:25 schreef Felagund het volgende:
Daan Hoole is al in het cafe gaan zitten? Hij zou ondertussen wel gefinisht moeten zijn.
Ik las het, bij de tussentijden is hij nog steeds niet gearriveerd.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Volgens wielerflits heeft hij al gewonnen
Neequote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:09 schreef TLC het volgende:
De grote vraag is natuurlijk doet Hoole mee aan de TdF ?
Er doen ook niet zoveel Nederlanders mee.. Mathieu, Groenewegen, van Poppel, Arensman en euuhhhhquote:
Elmar Reinders waarschijnlijk! En VDB6.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er doen ook niet zoveel Nederlanders mee.. Mathieu, Groenewegen, van Poppel, Arensman en euuhhhh
Daar wordt Sinterklaas ook niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er doen ook niet zoveel Nederlanders mee.. Mathieu, Groenewegen, van Poppel, Arensman en euuhhhh
Vast nog van die meest onzichtbare renner kanshebbers zoals Julius van den Berg ofzoquote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Eenkhoorn!quote:Op dinsdag 24 juni 2025 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vast nog van die meest onzichtbare renner kanshebbers zoals Julius van den Berg ofzo
Weinig? De Kleijn komt terug van een blessure en heeft al maanden niet gekoerst. Je zou Kooij vs Groenewegen verwachten, misschien een verrassing als Van Uden of Van den Berg. En in het onwaarschijnlijke geval dat het geen sprint wordt zijn mannen als Artz en Del Grosso outsiders.quote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dat Zijlaard gisteren niet meedeed.
Dat is normaal toch ook wel een redelijke tijdrijder.
Voorlopige startlijst op procyclingstats
https://www.procyclingsta(...)/startlist/startlist
Wel Tim geen Mitch van Dijke.
Wat verwachten we van een Arvid de Kleijn, Cees Bol?
Ik zou eigenlijk ook wel wat van Zijlaard verwachten. Zeker voor plek 2 achter Kooij.quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:25 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Weinig? De Kleijn komt terug van een blessure en heeft al maanden niet gekoerst. Je zou Kooij vs Groenewegen verwachten, misschien een verrassing als Van Uden of Van den Berg. En in het onwaarschijnlijke geval dat het geen sprint wordt zijn mannen als Artz en Del Grosso outsiders.
Iets verwachten van Bol is nog nooit een goed idee geweestquote:Op woensdag 25 juni 2025 11:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dat Zijlaard gisteren niet meedeed.
Dat is normaal toch ook wel een redelijke tijdrijder.
Voorlopige startlijst op procyclingstats
https://www.procyclingsta(...)/startlist/startlist
Wel Tim geen Mitch van Dijke.
Wat verwachten we van een Arvid de Kleijn, Cees Bol?
Maar Nederland is in helemaal niks een serieus fietsland. Al heel lang niet overigens.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Compleet belachelijk dat je een kampioenstrui kunt ophalen over 163 kilometer in een serieus fietsland als Nederland. Dit zijn Luxemburg afstanden.
Ik denk dat we in de categorie boomers op ebikes wel heel hoog scorenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:21 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Nederland is in helemaal niks een serieus fietsland. Al heel lang niet overigens.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Compleet belachelijk dat je een kampioenstrui kunt ophalen over 163 kilometer in een serieus fietsland als Nederland. Dit zijn Luxemburg afstanden.
Dat ergert me niet zo.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:19 schreef Koffieplanter het volgende:
13quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat ergert me niet zo.
Dan eerder zo'n tijdrit van 8 km in Spanje.
https://www.procyclingstats.com/race/nc-spain-mj-itt/2025/resultquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Melching heet hij.
https://www.indeleiderstrui.nl/author/gabrielmelching
Benieuwd hoe oud dit profiel is.quote:Momenteel zit hij in het derde jaar van de opleiding journalistiek in de hoop deze droom werkelijkheid te maken.
Volgens dat profiel was hij in 2010 acht jaar oud. Bijzonder dat een gast van 23 die voor IDL schrijft/schreef al commentator is bij de NOS.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Benieuwd hoe oud dit profiel is.
Het nieuwe (vrouwen)wielrennenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zie het al, iedereen gaat Kopecky naar de streep rijden.
Heeft zijn studie vorig jaar inmiddels afgerond.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens dat profiel was hij in 2010 acht jaar oud. Bijzonder dat een gast van 23 die voor IDL schrijft/schreef al commentator is bij de NOS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leven zoals het leven is
Ze kan ook moeilijk zeggen dat ze voor de tweede plek gaat lijkt mequote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Charlotte Kool denkt nog steeds dat ze er iets van kan.
De tweede plek vind ik nog optimistisch.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:06 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ze kan ook moeilijk zeggen dat ze voor de tweede plek gaat lijkt me
De schuld van de TT toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
Jeetje wat zijn de meisjes er vroeg bij.
De navo top. Daardoor moest alles op 1 dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |