Het is maar hoe je het leestquote:
ik haat happy niet, niet snappen soms, ja dat wel. maaergoed.quote:
klopt en ik ook. maar is het goed om ff gewoon uit te leggen dat het wss allemaal niet zo drama is/. maar idd onze eigenaardigheden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:34 schreef Grotetijd het volgende:
Denk dat niemand elkaar hier echt haat.
Maar soms hebben we onze eigenaardigheden en die snappen we niet van elkaar, en dan botst het
Zolang jij mij niet aanvaltquote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:32 schreef kree het volgende:
[..]
voel je niet aangevallen door mij iig als je dat maar weet dan
ik val je niet aan,? dat hadden we afgesproken enzo.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zolang jij mij niet aanvalt
Voel ik me niet aangevallen
gelukkig maar, maar soms denk ik wat moet ik er weer over zeggen, ik ben niet zo haat dragend enzo. maar wel met heel veel oneens geweest denk. hahahaquote:
Kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
ik val je niet aan,? dat hadden we afgesproken enzo.
weet ik? maar is het erg als je wel doet dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:51 schreef Grotetijd het volgende:
Maar Kree, je hoeft ook niet altijd ergens iets op te zeggen he. Soms hoef je niet perce enzo op alles te reageren.
Ik ben ook vaak zat gewoon "afwezig" maar lees wel mee, omdat ik denk "niet mijn onderwerp, 't zal wel"
gelukkig maar.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Dus ik voel me niet aangevallen
Euhm weert ff niet meer maar zat ik nu net niet vandaag een YouTube ding te luisteren hoeveel key change ze hadden?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:58 schreef Grotetijd het volgende:
Zit nu alles van de Beach Boys te luisteren en kom er nu achter dat ik hun eerste 2 albums puur met die surfmuziek meteen hun saaiste albums vind
Na hun 3e album worden ze experimenteler met stijlen en akkoorden en hoor je duidelijk meer de invloeden van Brian Wilson en dat vind ik ook meteen een heel stuk tofferKan niet wachten tot ik bij Pet Sounds kom
Ja. Gaat om "God only Knows" dat is zo'n fantastisch nummer met 29387837 akkoordenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:00 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm weert ff niet meer maar zat ik nu net niet vandaag een YouTube ding te luisteren hoeveel key change ze hadden?
ff kijken ben slecht in titels. wacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja. Gaat om "God only Knows" dat is zo'n fantastisch nummer met 29387837 akkoordenZit heel vernuftig in elkaar.
Die is ook goed ja!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:07 schreef kree het volgende:
voor ik vind welke ik eigenlijk bedoelde
deze.nog ff
Bekijk deze YouTube-video
Leukquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:12 schreef kree het volgende:
deze btw grotetijd
good vibrations
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:12 schreef kree het volgende:
deze btw grotetijd
good vibrations
ja wat t ook weer leuk maakt. nog is dat niet de meeste minlijke gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Heerlijk man.
Sommige modulaties komen echt uit het niets en geven je echt een "WTF VET!!!" gevoel.
Penny Lane van The Beatles ook, die moduleert in het refrein ook en NIEMAND heeft 't door omdat 't heel natuurlijk is.
Hoiquote:
haha ja snap. deze was gewoon te moeilijk. maar toch denk ik mss ooit eens. hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:43 schreef Grotetijd het volgende:
Die musical liet je al eens wat van horen ja, ingewikkeld
Ik hou het liever ook straight forward qua akkoorden met misschien 1 modulatie een halve of hele toon omhoog. Maar meer hoeft van mij niet
nouja soms, maar mss met dit wel. haha ik weet kan hem nu wel. maar heb er tijd niet voor om veel tijd in te steken.quote:
ben fan van hequote:
Hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
soms vraag ik me af wat jij wel leuk vind enzoi. hahaha
oke. nouja ga ff dromen enzo san, mss is er iets wat je leuk vind. en zou je financieren ergo in wel beetje.quote:
Slaap lekkerquote:
ik meen wel wat ik zeg, tenminste moet ze er wat mee doen wel.quote:
krijg geen hoogte van dr nog steeds nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 02:06 schreef Grotetijd het volgende:
Happy is (waarschijnlijk, met al dat gegaap) aan 't slapen nu.
ik had zo nog andere enzo. maar kan ff niet meer herinneren welke, werd wel goed uitgelegdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
Show Must Go On heeft er een zitten voor 't 2e couplet en de briedge gaat óók weer naar een andere toonsoort.
Trollenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 01:51 schreef kree het volgende:
[..]
soms vraag ik me af wat jij wel leuk vind enzoi. hahaha
oooh, wat wil ik graag wat zeggen...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:24 schreef kree het volgende:
al met al. jullie allemaal he hier in dit topic mag ik we,,,
,maar soms kunnen jullie irritant zijn.
En dan dit er ook nog bij zeggen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja hahaha wss wel.
Maaregoed zolang me waar weten dat t niet slecht bedoelt is he
Killhelmquote:
Vind ik lolligquote:Op vrijdag 27 juni 2025 03:29 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom verspreid jij desinformatie?
Ik wilde je post opzoeken maar Mycroft ligt er weer uit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 03:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vind ik lollig
Daarom moet je wat specifieker zijn
Owquote:Op vrijdag 27 juni 2025 03:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik wilde je post opzoeken maar Mycroft ligt er weer uit.
Anyway, swa is geen Surinaams woord. Of beter gezegd, swa in het Surinaams betekent zuur. In het Papiaments betekent het vriend (of zwager).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |