Oh! Ik dacht al, wat is dat voor gebakken iets, leek een soort tartaar. Gebakken watermeloen, dat is toch warm suikerwater danquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind hem een vreselijke zemel![]()
Aardige man maar hij denkt al te ver en neemt weinig tot geen initiatief.
Hij maakt precies alle fouten waardoor hij haar nog verder van zich afstoot.
Jij weer met je afkeur voor Limburgersquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe van Ingrid. Gatverdamme. Uit Weeerghtt.
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik)quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja weinig initiatief klopt wel, maar is misschien ook wel onwennig zo in iemands anders omgeving.
Hmm nu ik dit zie zijn ze misschien niet zo'n goede match
Ja, ik geloof dat Ingrid ook meer verwacht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik)
Dan vraagt Malgosia 2.0 wel meteen al of ze ergens mee kan helpen. Letterlijk na binnenkomst.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat onwennige zou ik mij ook nog wel kunnen voorstellen maar hoe oud is hij.. dan mag je toch wel iets meer verwachten (vind ik)
Ingrid vind ik ook niets trouwensquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat Ingrid ook meer verwacht.
Ik stoorde me wel dat hij zei dat Ingrid niet echt diepgaande vragen stelde, heb ik hem ook niet echt zien doen. Maar ik vind hem verder wel vriendelijk overkomen en zn best doen.
Dat is waarquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan vraagt Malgosia 2.0 wel meteen al of ze ergens mee kan helpen. Letterlijk na binnenkomst.
Frank doet alsof hij op vakantie is.
Ik vind haar tot nu toe maar een leeg vat. Knap koppie die iedere vent om haar vinger kan winden en dat weet ze. Gister al dat zwoele gelul over romantiek en zonsondergangen en vandaag weer dat gevraag over liefde op het eerste gezicht, met zaad vragende ogen. Alles is leuk en gezellig en pakt graag de slangen aan, een pleaser. Die gozer is nu al van de rel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ja! Ineens zie ik een microstukje Kate Winslet @:roos94
Ik ook wel, hoe moet je in godsnaam weten dat het onkruid uit de tuin moet of dat er een poepplank moet worden opgehangen.quote:
Huh? Spoilerquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Die nieuwe van Ingrid. Gatverdamme. Uit Weeerghtt.
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chipsquote:
Zit aan het eind van vandaag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Huh? Spoiler![]()
Die is nog niet in de afl an vanavond.
Of kijk je de vooruitzichten van vlg afl![]()
Erg grappig ja, ik heb het omgekeerde, laat altijd eenderde glas wijn staan, lege glazen, jakkes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chipsen wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Nu vermaken ze zich wel maar ze is wel héél veel die wijn dame.
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"quote:
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik skip meestal het begin. "Vandaag in B&B"
Ik denk ook dat ze te druk voor Petra is. En te oud. Maar misschien wel vriendinnen voor het leven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Prachtige opmerking, die moet ik onthouden. Ik heb dat ook nl. vooral met een zak chipsen wijn
Heerlijk wel wat ze allemaal meenam die lipstick lesbo, halve supermarkt kwam uit de koffer, alsof het een derde wereld land is (zelfs kruiden, en sambal)
Nu vermaken ze zich wel maar ze is wel héél veel die wijn dame.
Het begin ook doorspoelen tot 4:50 minuten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.
Ik heb videoland, maar ik heb besloten om niet vooruit te kijken dit seizoen (al is dat best lastig)quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Doe ik ook en ook die irritante voorstukjes voor de reclame.
Ze houdt van reizen, dus dan mag ze alles toch leuk en gezellig vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 23:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar tot nu toe maar een leeg vat. Knap koppie die iedere vent om haar vinger kan winden en dat weet ze. Gister al dat zwoele gelul over romantiek en zonsondergangen en vandaag weer dat gevraag over liefde op het eerste gezicht, met zaad vragende ogen. Alles is leuk en gezellig en pakt graag de slangen aan, een pleaser. Die gozer is nu al van de rel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |