waar?quote:Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verklaard al het een en ander.
Een kennis van mij is daar ook geweest. Herkende hem niet toen hij terug kwam.
In bosnie weet ik zeker en dacht ook afganistan. hij zat bij de rode barettenquote:
is voor iedereen andersquote:Op maandag 23 juni 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In bosnie weet ik zeker en dacht ook afganistan. hij zat bij de rode baretten
Ik weet dat hij daar ook vreselijke dingen heeft meegemaaktquote:Op maandag 23 juni 2025 08:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
is voor iedereen anders
in afghanistan was het echt schieten op shit maar bosnie kwam ik pas na de genocide, gingen we op zoek naar bewijs ... dat was niet heel moeilijk te vinden!
dat neem je dan mee
Misschien niet te snel mensen in vertrouwen nemen?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:01 schreef sp3c het volgende:
maar dat achter mijn rug om gedoe hier kan ik niet tegen hoor, ik ben alktijd vriendelijk, probeer altijd te helpen, dat en toch ligt heel mijn leven op straat hier achterom
geen zin an
foutje maken magquote:Op maandag 23 juni 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien niet te snel mensen in vertrouwen nemen?
En al helemaal niet op internet
Leugens uit jouw mond zijn niet raar, maar dagelijkse kost.quote:Op maandag 23 juni 2025 08:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Klinkt raar om te zeggen, maar iedereen op FOK is fan van mij!
jullie zien dingen gewoon andersquote:Op maandag 23 juni 2025 09:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Leugens uit jouw mond zijn niet raar, maar dagelijkse kost.
Is al op. Heb voor Rob ook twee croissants gehaald, maar als hij niet snel wakker wordt zijn ze op en moet ik nieuwe halen voor hemquote:Op maandag 23 juni 2025 09:11 schreef Dotteke het volgende:
Beter hap je in dat lekkers wat voor je staat DJMO
Die kan ook lekker lang slapen of niet?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Is al op. Heb voor Rob ook twee croissants gehaald, maar als hij niet snel wakker wordt zijn ze op en moet ik nieuwe halen voor hem
Ik ben er wel eens jaloers op ja.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kan ook lekker lang slapen of niet?
Je bent vooral je eigen fan zekerquote:Op maandag 23 juni 2025 09:19 schreef Paul het volgende:
Echt raar dat iedereen mij leuk vindt op FOK en zo'n groot fan van mij is, ik ben zo popiejopie
Nee hoor, ik lees mee en doe allemaal andere dingen.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Hey GG dacht je bent weer in slaap gevallen
Dat doe ik ook allemaal, dingen tussen doorquote:Op maandag 23 juni 2025 09:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees mee en doe allemaal andere dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |