Zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Een gekke vogelquote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Hoorde ik daar een eikel uit te boom vallen ?
Aah die staat op foequote:
Dan heb jij wel hele goede orenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Hoorde ik daar een eikel uit te boom vallen ?
Ow hier heeft het al wat geregend.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
Zonnetje hier, nu maar wachten tot het gaat regenen
Jaquote:
Ja dikke doei die had ik gemaakt maar heb je niet meegenomen.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
ik wacht nog steeds op arretjescake
maar ik denk dat ik echt oud (over 20 jaar ofzo) ben voordat ik die ooit ga krijgen
Koffie, echtquote:
Hier vanmorgen vroeg ook al..quote:Op maandag 23 juni 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan heb jij wel hele goede oren![]()
[..]
Ow hier heeft het al wat geregend.
lekker afgekoeld nu.
Heb je nog steeds geen Arretjescake gehad?quote:Op maandag 23 juni 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
ik wacht nog steeds op arretjescake
maar ik denk dat ik echt oud (over 20 jaar ofzo) ben voordat ik die ooit ga krijgen
Die komen vanzelf en daar hebben jullie DTS-ers een hand in (gewoon niet posten als ik net weer eentje gemaakt heb).quote:
Oepsie, nu heeft het gras wel wat water gekregenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
al stroomde er gister weer water uit omdat
![]()
was vergeten de kraan dicht te maken toen ik het aan het bijvullen was
neequote:Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen Arretjescake gehad?
het is lekkerquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef Fogel het volgende:
Wat is een arretjescake en waarom is het belangrijk?
Je bent zelfquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is lekker
en omdat het lekker is
Is niet waar ik was dan mee terug gelopenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
een of ander lame ass excuus dat we terug moesten lopen naar het huisje toen we al bij de auto waren
om de arretjescake op te halen
dan moest ik dat zelf doen
Meer dan lekkerquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is lekker
en omdat het lekker is
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf
Hey BirdySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hier geen zon en best veel wind, waai uit mijn onderbroek als ik alles tegen elkaar openzet nuquote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
Zonnetje hier, nu maar wachten tot het gaat regenen
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
al stroomde er gister weer water uit omdat
![]()
was vergeten de kraan dicht te maken toen ik het aan het bijvullen was
Hoi Dottquote:
Jaaa.......... het liep gewoon over de randen heenquote:
Ehhh.quote:
| Forum Opties | |