is dat een reclame?quote:Op maandag 23 juni 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoevaak hebben jij en je man euhhhhhhh euhhhhhhh euhhhhh....
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
verschil van mening over.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wat er gegeten moet worden
Niet dat ik weetquote:
Zellufquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Een gekke vogelquote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Hoorde ik daar een eikel uit te boom vallen ?
Aah die staat op foequote:
Dan heb jij wel hele goede orenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Hoorde ik daar een eikel uit te boom vallen ?
Ow hier heeft het al wat geregend.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
Zonnetje hier, nu maar wachten tot het gaat regenen
Jaquote:
Ja dikke doei die had ik gemaakt maar heb je niet meegenomen.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
ik wacht nog steeds op arretjescake
maar ik denk dat ik echt oud (over 20 jaar ofzo) ben voordat ik die ooit ga krijgen
Koffie, echtquote:
Hier vanmorgen vroeg ook al..quote:Op maandag 23 juni 2025 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan heb jij wel hele goede oren![]()
[..]
Ow hier heeft het al wat geregend.
lekker afgekoeld nu.
Heb je nog steeds geen Arretjescake gehad?quote:Op maandag 23 juni 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
ik wacht nog steeds op arretjescake
maar ik denk dat ik echt oud (over 20 jaar ofzo) ben voordat ik die ooit ga krijgen
Die komen vanzelf en daar hebben jullie DTS-ers een hand in (gewoon niet posten als ik net weer eentje gemaakt heb).quote:
Oepsie, nu heeft het gras wel wat water gekregenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
al stroomde er gister weer water uit omdat
![]()
was vergeten de kraan dicht te maken toen ik het aan het bijvullen was
neequote:Op maandag 23 juni 2025 10:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen Arretjescake gehad?
het is lekkerquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef Fogel het volgende:
Wat is een arretjescake en waarom is het belangrijk?
Je bent zelfquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is lekker
en omdat het lekker is
Is niet waar ik was dan mee terug gelopenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
een of ander lame ass excuus dat we terug moesten lopen naar het huisje toen we al bij de auto waren
om de arretjescake op te halen
dan moest ik dat zelf doen
Meer dan lekkerquote:Op maandag 23 juni 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is lekker
en omdat het lekker is
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zelluf
Hey BirdySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Hier geen zon en best veel wind, waai uit mijn onderbroek als ik alles tegen elkaar openzet nuquote:Op maandag 23 juni 2025 10:26 schreef Lovely het volgende:
Zonnetje hier, nu maar wachten tot het gaat regenen
quote:Op maandag 23 juni 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
al stroomde er gister weer water uit omdat
![]()
was vergeten de kraan dicht te maken toen ik het aan het bijvullen was
Hoi Dottquote:
Jaaa.......... het liep gewoon over de randen heenquote:
Ehhh.quote:
ALs jij je kont niet vast had zitten liet je die ook nog op het toilet achterquote:Op maandag 23 juni 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott
[..]
Jaaa.......... het liep gewoon over de randen heen![]()
Weer een modderpoel achter het zwembad.
Het regent nu dus het blijft mooi op peil allemaal
Helloquote:
Kunt beter een kop koffie pakken heb je denk ik meer aanquote:Op maandag 23 juni 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh.
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd.
Jaa ik weet het.. Mijn ma zei het altijd iets anders maar kwam op hetzelfde neerquote:Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs jij je kont niet vast had zitten liet je die ook nog op het toilet achter
Klopt, vanavond grijp ik mijn kansquote:Op maandag 23 juni 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
over 2 dagen is het alweer warmer.
Moet de puber weer gaan ophalen die heeft toetsweek.
Heb ik, een kop koffie.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunt beter een kop koffie pakken heb je denk ik meer aan
Het zou zo lekker rond de 24.25 graden zijn 2 weken lang, helaas niet zo dusquote:Op maandag 23 juni 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
over 2 dagen is het alweer warmer.
Moet de puber weer gaan ophalen die heeft toetsweek.
Het waait hier ook wel. Dan maar niet alles openzettenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen zon en best veel wind, waai uit mijn onderbroek als ik alles tegen elkaar openzet nu
Of de onderbroek vast uit doen kan ik er ook niet meer uitwaaienquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het waait hier ook wel. Dan maar niet alles openzetten
Is ook een optiequote:Op maandag 23 juni 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of de onderbroek vast uit doen kan ik er ook niet meer uitwaaien
Kan de boel lekker luchtenquote:
26km/u hier geeft weer app aanquote:Op maandag 23 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan de boel lekker luchten![]()
Het waait hier wel hard hoor, heb de ramen op de kantelstand moeten zetten
O niet gekeken hoe hard, de boel begon te klapperenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
26km/u hier geeft weer app aan
Maar wel lekker ff
Maar in huis nog warmquote:Op maandag 23 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gekeken hoe hard, de boel begon te klapperen
lekker alles open gooienquote:
Ja jammer, alles hier dicht moeten doen, stond zo lekker tegen elkaar openquote:
22 grquote:
Ik moest het juist dicht doen omdat dingen opgingen waaien en de hor er bijna uitwaaidequote:
hier gewoon openquote:Op maandag 23 juni 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja jammer, alles hier dicht moeten doen, stond zo lekker tegen elkaar open
De ramen kan je hier niet vastzetten of je moet ze op de kiepstand zettenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier gewoon open
deuren even wat onder geschoven dat ze niet dichtklappen
ow das wel jammerquote:Op maandag 23 juni 2025 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De ramen kan je hier niet vastzetten of je moet ze op de kiepstand zetten
Ja met dit warme weer is wrappen denk ik minder fijn (om te ondergaan) tenzij je het graag snikheet hebtquote:Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, vanavond grijp ik mijn kans
Ik moest helaas de ramen dicht doen, ben altijd van zo wijd mogelijk openzetten maar steeds van die windvlagenquote:
wie is het ingewikkeldst ?quote:Op maandag 23 juni 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, vanavond grijp ik mijn kans
Het lijkt mij helemaal niet fijn om te ondergaan ook in koude dagen niet. Ik moet er niet aan denkenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer is wrappen denk ik minder fijn (om te ondergaan) tenzij je het graag snikheet hebt
Ik hou niet van dingen strak om mijn lijf. Ik moet mij vrij kunnen bewegen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:34 schreef greysbones het volgende:
geen idee of ik het fijn vind of niet
dan zou ik het moeten uitproberen
ik kan het me voorstellenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet van dingen strak om mijn lijf. Ik moet mij vrij kunnen bewegen.
Ik wil het niet eens uitproberen eerlijk gezegd
O ja ieder zijn ding. Maar ik kan er niets opwindends aan vinden. Het idee alleen al staat mij tegen.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan het me voorstellen
maar kan me ook indenken dat anderen dit wel prettig /opwindend vinden
Uhu, moet niet te warm zijn anders zweten enzo en dat is niet fijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja met dit warme weer is wrappen denk ik minder fijn (om te ondergaan) tenzij je het graag snikheet hebt
Hier alleen wind, geen druppel regen nogquote:Op maandag 23 juni 2025 11:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Af en toe regent het, en soms best hard.
Zweten is wel goed, alleen daarna wel ff weer wat water drinkenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Uhu, moet niet te warm zijn anders zweten enzo en dat is niet fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |