De wasmachine is alweer bezig, enzo.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik ook allemaal, dingen tussen door
Ik was maar een keer per weekquote:Op maandag 23 juni 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De wasmachine is alweer bezig, enzo.
Beter vraag je dat achter toch?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:27 schreef DJMO het volgende:
@:danny waar blijft de functie voor pimp abo houders om frontpage crew die geen forum functie hebben op de blocklist te zetten?
Dan scrol je door en hoppa lees je een andere postquote:Op maandag 23 juni 2025 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag weten dat ik me dooderger aan @:paul
Post je daar veel?quote:
Dus jou naam wordt misbruiktquote:
Wat let je, je werk zekersquote:
Hey Greysquote:
Wow, ik kan me voorstellen dat je daar niet tegen kunt. Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:01 schreef sp3c het volgende:
maar dat achter mijn rug om gedoe hier kan ik niet tegen hoor, ik ben alktijd vriendelijk, probeer altijd te helpen, dat en toch ligt heel mijn leven op straat hier achterom
geen zin an
ALtijd gezellig hier als jij binnenkomtquote:
Ja, en elke keer als ik dut krijg ik opeens telefoontjes en spoedjes die ik normaliter nooit krijgquote:
aah das liefquote:Op maandag 23 juni 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALtijd gezellig hier als jij binnenkomt
lekker Lovquote:
Ze doen het erom Hema.quote:Op maandag 23 juni 2025 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als ik dut krijg ik opeens telefoontjes en spoedjes die ik normaliter nooit krijg
ben je thuis aan het werk?quote:Op maandag 23 juni 2025 09:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, en elke keer als ik dut krijg ik opeens telefoontjes en spoedjes die ik normaliter nooit krijg
Ja dat kan nu niet meer hequote:Op maandag 23 juni 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je thuis aan het werk?
vroeger had je de telefoon naast de haak kunnen leggen
quote:Op maandag 23 juni 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je thuis aan het werk?
vroeger had je de telefoon naast de haak kunnen leggen
* Lovely schenkt een vers bakkie in voor greesquote:Op maandag 23 juni 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah das lief
[..]
lekker Lov
en je bent trending![]()
sow je was er vroeg bijquote:Op maandag 23 juni 2025 09:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]maar ga sws eerder uitloggen want was al voor 7 begonnen
een gewone 8 urige werkdagquote:Op maandag 23 juni 2025 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
sow je was er vroeg bij
hoeveel uur moet je maken?
Dan heb je nog even te gaanquote:
Net het laatste slokje gehad en mok in de keuken gezetquote:
Nee hoor ik nietquote:
Hoevaak hebben jij en je man euhhhhhhh euhhhhhhh euhhhhh....quote:Op maandag 23 juni 2025 10:05 schreef greysbones het volgende:
ze mogen alles van me weten
behalve mijn pincode
gut dat dit is blijven hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |