quote:Op maandag 23 juni 2025 10:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
al stroomde er gister weer water uit omdat
![]()
was vergeten de kraan dicht te maken toen ik het aan het bijvullen was
Hoi Dottquote:
Jaaa.......... het liep gewoon over de randen heenquote:
Ehhh.quote:
ALs jij je kont niet vast had zitten liet je die ook nog op het toilet achterquote:Op maandag 23 juni 2025 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Dott
[..]
Jaaa.......... het liep gewoon over de randen heen![]()
Weer een modderpoel achter het zwembad.
Het regent nu dus het blijft mooi op peil allemaal
Helloquote:
Kunt beter een kop koffie pakken heb je denk ik meer aanquote:Op maandag 23 juni 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ehhh.
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd.
Jaa ik weet het.. Mijn ma zei het altijd iets anders maar kwam op hetzelfde neerquote:Op maandag 23 juni 2025 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs jij je kont niet vast had zitten liet je die ook nog op het toilet achter
Klopt, vanavond grijp ik mijn kansquote:Op maandag 23 juni 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
over 2 dagen is het alweer warmer.
Moet de puber weer gaan ophalen die heeft toetsweek.
Heb ik, een kop koffie.quote:Op maandag 23 juni 2025 10:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kunt beter een kop koffie pakken heb je denk ik meer aan
Het zou zo lekker rond de 24.25 graden zijn 2 weken lang, helaas niet zo dusquote:Op maandag 23 juni 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
over 2 dagen is het alweer warmer.
Moet de puber weer gaan ophalen die heeft toetsweek.
Het waait hier ook wel. Dan maar niet alles openzettenquote:Op maandag 23 juni 2025 10:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier geen zon en best veel wind, waai uit mijn onderbroek als ik alles tegen elkaar openzet nu
Of de onderbroek vast uit doen kan ik er ook niet meer uitwaaienquote:Op maandag 23 juni 2025 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Het waait hier ook wel. Dan maar niet alles openzetten
Is ook een optiequote:Op maandag 23 juni 2025 11:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of de onderbroek vast uit doen kan ik er ook niet meer uitwaaien
Kan de boel lekker luchtenquote:
26km/u hier geeft weer app aanquote:Op maandag 23 juni 2025 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan de boel lekker luchten![]()
Het waait hier wel hard hoor, heb de ramen op de kantelstand moeten zetten
O niet gekeken hoe hard, de boel begon te klapperenquote:Op maandag 23 juni 2025 11:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
26km/u hier geeft weer app aan
Maar wel lekker ff
Maar in huis nog warmquote:Op maandag 23 juni 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O niet gekeken hoe hard, de boel begon te klapperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |