abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 10:18:47 #201
388664 crew  Dotteke
pi_218701880
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:18 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Haar spelletjesshow is regelrechte Linda zelfverheerlijking ,, die sukkels urenlang naar Gooise vrouwen laten kijken is gewoon beschamend ;)
Ik heb geen idee wat ze daar moeten doen ik kijk het niet :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 7 september 2025 @ 10:21:56 #202
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218701943
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat ze daar moeten doen ik kijk het niet :D
Slapen,vreten,zuipen,nerdy uithangen vraagjes beantwoorden en af en toe een eruit tot ze op zijn :{
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 10:22:29 #203
388664 crew  Dotteke
pi_218701947
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:21 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Slapen,vreten,zuipen,nerdy uithangen vraagjes beantwoorden en af en toe een eruit tot ze op zijn :{
ZIe je dat vreten, zuipen en al dat andere buiten de spelletje om ook?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 7 september 2025 @ 10:26:08 #204
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_218701979
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
ZIe je dat vreten, zuipen en al dat andere buiten de spelletje om ook?
Af en toe een shotje van tafel ja, maar de hele show is opdrachtje aanhoren en vraagjes beantwoorden, niet veel aan
pi_218702109
Ben ook afgehaakt na de eerste aflevering, het komt allemaal ook zo gemaakt over. Alles is aangekleed in een Harry Potter-Temu versie en de deelnemers spreken me ook niet echt aan. Maar ieder z'n ding :Y)

In het topic zei iemand het treffend:

"ze laten 'studeren' in een oude bibliotheek om vervolgens aan team banaan te vragen hoe de hond van Maxima heet"
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zondag 7 september 2025 @ 11:00:53 #206
388664 crew  Dotteke
pi_218702260
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:43 schreef KinKiJan het volgende:
Ben ook afgehaakt na de eerste aflevering, het komt allemaal ook zo gemaakt over. Alles is aangekleed in een Harry Potter-Temu versie en de deelnemers spreken me ook niet echt aan. Maar ieder z'n ding :Y)

In het topic zei iemand het treffend:

"ze laten 'studeren' in een oude bibliotheek om vervolgens aan team banaan te vragen hoe de hond van Maxima heet"
Daar moet je wel brains voor hebben om dat te weten _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218702470
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 10:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Engine :W
Hoi Dot :W
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 7 september 2025 @ 11:56:39 #208
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218702822
Ik wist niet dat het bestond, een enorm oefenterrein voor Nederlandse motoragenten.
Laat het zien met een Amerikaanse (oud-militair) Youtuber, die er iets beter uitziet dan een paar maanden geleden.

Bekijk deze YouTube-video
pi_218707528
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2025 11:56 schreef spapaars het volgende:
Ik wist niet dat het bestond, een enorm oefenterrein voor Nederlandse motoragenten.
Laat het zien met een Amerikaanse (oud-militair) Youtuber, die er iets beter uitziet dan een paar maanden geleden.

Bekijk deze YouTube-video
Had ook geen idee, wel logisch ergens. Ze moeten wel een beetje kunnen oefenen voor ze het wild in gaan :P
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218707659
Viel van de week op zo'n stream van protesten in VK over die immigranten hotels.
Niet dat ze geen terechte zorgen hebben, maar manmanman wat een volk loopt er tussen :')

"We zijn helemaal niet far-right!".
3 seconden later met z'n allen de naam van ene Tommy Robinson scanderen. Lekker man _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator maandag 8 september 2025 @ 15:05:54 #211
388664 crew  Dotteke
pi_218715132
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218721758
Tribute: Battle of the Bands is er vroeg bij aankomend seizoen: in November al weer *O*

Bryan Adams, Donna Summer, The Golden Earring, Destiny's Child, Dua Lipa, Kiss, Julio Iglesias, Fleetwood Mac, The Beach Boys, Doe Maar, Ramses Shaffy en BZN.

Ben weer benieuwd!

[ Bericht 1% gewijzigd door KinKiJan op 09-09-2025 13:02:58 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator dinsdag 9 september 2025 @ 17:39:19 #213
388664 crew  Dotteke
pi_218724012
Nieuwe Gooische vrouwen trailer

F&S / [SBS] Gooische Vrouwen seizoen 7
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218725218
Duidelijkere Alleskunner foto's. Waren inderdaad Ruud van BB1, en Olof uit B&B Vol Liefde van 2(?) jaar geleden. :)



Verder voor mij niet heel veel meer 'bekende' gezichten :')

edit: Oh jawel! Haha, Daniëlle Balk, oud bondgenoot en zusje van... _O-
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218737959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2025 08:40 schreef Dotteke het volgende:
@:Jockari hoe gaat het nu met jou?
Hey @Dotteke , @spapaars , en allen. Sorry voor mijn lang stilzwijgen, maar op heden gaat het nog heel goed met mij.
Heb al verschillende kuren chemotherapie en immunotherapie achter de rug.
Tussentijdse onderzoeken (scans) toonden een duidelijke inkrimping van de hoofdtumor.
Nu maandag 15/09/2025 heb ik nog een belangrijke scan.

Dank voor jullie bezorgdheid.
pi_218738229
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Jockari het volgende:

[..]
Hey @:Dotteke , @:Spapaars , en allen. Sorry voor mijn lang stilzwijgen, maar op heden gaat het nog heel goed met mij.
Heb al verschillende kuren chemotherapie en immunotherapie achter de rug.
Tussentijdse onderzoeken (scans) toonden een duidelijke inkrimping van de hoofdtumor.
Nu maandag 15/09/2025 heb ik nog een belangrijke scan.

Dank voor jullie bezorgdheid.
Dat is fijn te horen Jockari
Hopelijk ben je niet al te ziek geweest van al die chemo's en immuntherapie
Fijn dat het ook zijn werk doet.
Hoe voel je je?

Laat je even weten wat de uitslag van de scan is?
Ik ga duimen voor een goed bericht
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218738318
Goed om te horen Jockari en ik ga ook voor je duimen..
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218738348
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:06 schreef lojanda het volgende:
Goed om te horen Jockari en ik ga ook voor je duimen..
Hey lojanda :W

[ Bericht 9% gewijzigd door Dotteke op 11-09-2025 10:29:29 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218738645
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey lojanda :W
Hi Dotteke :W hoe gaat het met je?
Ik dacht ik ga eens kijken of er nog wat gekletst wordt hier ;)

Geniet je ook zo van het weer nu het afgekoeld is? Ik ben zo blij dat de de zomer weer zo goed als voorbij is :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218739695
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is fijn te horen Jockari
Hopelijk ben je niet al te ziek geweest van al die chemo's en immuntherapie
Fijn dat het ook zijn werk doet.
Hoe voel je je?

Laat je even weten wat de uitslag van de scan is?
Ik ga duimen voor een goed bericht
Bwa, na de chemo (is 2-wekelijks) een 3-tal dagen ietwat misselijk; maar de andere dagen voel ik me heel goed. Wel inspanningsvermoeidheid, maar is normaal nevenwerking bij chemo.
pi_218739796
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:22 schreef Jockari het volgende:

[..]
Bwa, na de chemo (is 2-wekelijks) een 3-tal dagen ietwat misselijk; maar de andere dagen voel ik me heel goed. Wel inspanningsvermoeidheid, maar is normaal nevenwerking bij chemo.
O dat is wel fijn, dan kan je het redelijk verdragen. ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218740271
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is wel fijn, dan kan je het redelijk verdragen. ^O^
Oeps, chemo is 3-wekelijks ipv 2-wekelijks dat ik schreef, dus eigenlijk 2,5 week geen last.
pi_218740336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:24 schreef Jockari het volgende:

[..]
Oeps, chemo is 3-wekelijks ipv 2-wekelijks dat ik schreef, dus eigenlijk 2,5 week geen last.
Nog beter toch :D hoe meer dagen je goed voelt hoe b eter
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218740352
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 10:33 schreef lojanda het volgende:

[..]
Hi Dotteke :W hoe gaat het met je?
Ik dacht ik ga eens kijken of er nog wat gekletst wordt hier ;)

Geniet je ook zo van het weer nu het afgekoeld is? Ik ben zo blij dat de de zomer weer zo goed als voorbij is :D
Ik post hier af en toe wat, er is niet echt veel animo voor helaas.

Hier gaat het zoals het gaat, de ene dag wat beter dan de anderen.
Ik ben blijer dan blij dat het warme weer afgelopen. Ik was er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 11 september 2025 @ 16:38:22 #225
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218742393
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 09:34 schreef Jockari het volgende:

[..]
Hey @:Dotteke , @:Spapaars , en allen. Sorry voor mijn lang stilzwijgen, maar op heden gaat het nog heel goed met mij.
Heb al verschillende kuren chemotherapie en immunotherapie achter de rug.
Tussentijdse onderzoeken (scans) toonden een duidelijke inkrimping van de hoofdtumor.
Nu maandag 15/09/2025 heb ik nog een belangrijke scan.

Dank voor jullie bezorgdheid.
Ik wens je een mooie en lange toekomst.
pi_218743657
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 13:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik post hier af en toe wat, er is niet echt veel animo voor helaas.

Hier gaat het zoals het gaat, de ene dag wat beter dan de anderen.
Ik ben blijer dan blij dat het warme weer afgelopen. Ik was er wel een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
Zo gaat het hier ook.. rustig aan doen al valt dat niet altijd mee. Ik probeer dat echt te doen want anders betaal ik de prijs de volgende dag. Gelukkig zijn de ber maanden er weer en daar wordt ik toch altijd wel vrolijk van. Lekker knus weer nu het steeds eerder donker wordt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218743714
Manlief zei vanmiddag dat met dit weer het tijd was voor een lekker ouderwetse zuurkool stamppot en dat leek me ook wel wat dus dat ben ik nu aan het maken.. lekker met een speklapje en rookworst van de Hema erbij :9
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218743771
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 18:59 schreef lojanda het volgende:

[..]
Zo gaat het hier ook.. rustig aan doen al valt dat niet altijd mee. Ik probeer dat echt te doen want anders betaal ik de prijs de volgende dag. Gelukkig zijn de ber maanden er weer en daar wordt ik toch altijd wel vrolijk van. Lekker knus weer nu het steeds eerder donker wordt.
Dat vroeg donker zijn vind ik dan weer een nadeel, lange lichte dagen heeft mijn voorkeur eigenlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218743776
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef lojanda het volgende:
Manlief zei vanmiddag dat met dit weer het tijd was voor een lekker ouderwetse zuurkool stamppot en dat leek me ook wel wat dus dat ben ik nu aan het maken.. lekker met een speklapje en rookworst van de Hema erbij :9
Dat het maar lekker mogen smaken :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218744024
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:04 schreef lojanda het volgende:
Manlief zei vanmiddag dat met dit weer het tijd was voor een lekker ouderwetse zuurkool stamppot en dat leek me ook wel wat dus dat ben ik nu aan het maken.. lekker met een speklapje en rookworst van de Hema erbij :9
Oeeoeh! Nou heb je het gedaan!

* KinKiJan staat morgen voor de winkel open is voor de deur.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 11 september 2025 @ 20:03:32 #231
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218744415
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat vroeg donker zijn vind ik dan weer een nadeel, lange lichte dagen heeft mijn voorkeur eigenlijk
Er is iets gezelligs aan het vroeg donker worden, feestdagen gevoel.
En als je in een goed geïsoleerd huis woont waar het binnen 27 graden is en buiten minder dan 20 graden, zou ik het best wat koeler willen hebben.
Stadsverwarming? Die gebruik ik zelden. Ik heb een kleine teruggave van ¤1800 op mijn energierekening gekregen, wat dan wel weer mooi meegenomen is.
pi_218744457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Er is iets gezelligs aan het vroeg donker worden, feestdagen gevoel.
En als je in een goed geïsoleerd huis woont waar het binnen 27 graden is en buiten minder dan 20 graden, zou ik het best wat koeler willen hebben.
Stadsverwarming? Die gebruik ik zelden. Ik heb een kleine teruggave van ¤1800 op mijn energierekening gekregen, wat dan wel weer mooi meegenomen is.
Vind er niets gezelligs aan aan donker zijn. Ik kreeg 1200 terug. Zijn leuke bedragen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 11 september 2025 @ 20:10:22 #233
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218744497
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind er niets gezelligs aan aan donker zijn. Ik kreeg 1200 terug. Zijn leuke bedragen
Een vroeg, leuk cadeau voor de feestdagen (Al is het cadeau uit eigen zak)
pi_218748469
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat het maar lekker mogen smaken :D
Het was heerlijk.. en genoeg over voor nog een keer.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218748475
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 19:28 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oeeoeh! Nou heb je het gedaan!

* KinKiJan staat morgen voor de winkel open is voor de deur.
Lekker KinKiJan ^O^
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_218748489
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Er is iets gezelligs aan het vroeg donker worden, feestdagen gevoel.
En als je in een goed geïsoleerd huis woont waar het binnen 27 graden is en buiten minder dan 20 graden, zou ik het best wat koeler willen hebben.
Stadsverwarming? Die gebruik ik zelden. Ik heb een kleine teruggave van ¤1800 op mijn energierekening gekregen, wat dan wel weer mooi meegenomen is.
Precies dat idd.. lekker cosy en het feestdagen gevoel O+
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
  Moderator vrijdag 12 september 2025 @ 12:10:34 #237
388664 crew  Dotteke
pi_218748924
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 september 2025 11:17 schreef lojanda het volgende:

[..]
Het was heerlijk.. en genoeg over voor nog een keer.
Dat is altijd handig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 29 september 2025 @ 09:30:24 #238
388664 crew  Dotteke
pi_218896765
c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 30 september 2025 @ 16:52:33 #239
388664 crew  Dotteke
pi_218904922
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 5 oktober 2025 @ 01:24:24 #240
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218939921
Heb de Alleskunner VIPS zitten kijken (ja ik weet het). Maar die Quincy uit Een Jaar Van Je Leven doet ook mee.

Jimmy, Dilano, Ruud en Jane uit Big Brother zitten er ook in zoals we al wisten van de streams afgelopen seizoen. Dit was al opgenomen voor het laatste BB seizoen. Jane had nu wel 'oud-Big Brother deelnemer' onder haar naam staan. Quincy werd dan weer gewoon 'tiktokker' genoemd, zo lang heeft hij dan ook niet in EJVJL gezeten :')

Oh ja, en Daniëlle Balk, oud Bondgenoten en zusje van zit er ook in trouwens... Blijft een vervelend mens.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 04:51:26 #241
388664 crew  Dotteke
pi_218940085
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 01:24 schreef KinKiJan het volgende:
Heb de Alleskunner VIPS zitten kijken (ja ik weet het). Maar die Quincy uit Een Jaar Van Je Leven doet ook mee.

Jimmy, Dilano, Ruud en Jane uit Big Brother zitten er ook in zoals we al wisten van de streams afgelopen seizoen. Dit was al opgenomen voor het laatste BB seizoen. Jane had nu wel 'oud-Big Brother deelnemer' onder haar naam staan. Quincy werd dan weer gewoon 'tiktokker' genoemd, zo lang heeft hij dan ook niet in EJVJL gezeten :')

Oh ja, en Daniëlle Balk, oud Bondgenoten en zusje van zit er ook in trouwens... Blijft een vervelend mens.
AL doe zpgenaamde BNNers die aan dat programma mee doen, trouwens aan de meeste programma's
Het zijn over het algemeen allemaal van die rare gasten.
Ik heb het niet gekeken vind het ook geen leuk programma
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 04:58:18 #242
388664 crew  Dotteke
pi_218940099
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 5 oktober 2025 @ 11:32:44 #243
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218941809
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 04:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
AL doe zpgenaamde BNNers die aan dat programma mee doen, trouwens aan de meeste programma's
Het zijn over het algemeen allemaal van die rare gasten.
Ik heb het niet gekeken vind het ook geen leuk programma
Vind de slomo beelden van zulke lui die zichzelf heel serieus nemen, maar heel erg voor lul zetten, toch een soort van leedvermaak :D

Maar inderdaad, vooral uitgerangeerde of wannabe BN'ers die eraan mee doen. Er is 1 aflevering geweest en zag nu al vooral veel aanstellers.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 11:43:14 #244
388664 crew  Dotteke
pi_218941859
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:32 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Vind de slomo beelden van zulke lui die zichzelf heel serieus nemen, maar heel erg voor lul zetten, toch een soort van leedvermaak :D

Maar inderdaad, vooral uitgerangeerde of wannabe BN'ers die eraan mee doen. Er is 1 aflevering geweest en zag nu al vooral veel aanstellers.
Ik erger mij daar groen en geel aan, en dat geschreeuw altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:39:53 #245
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218942278
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik erger mij daar groen en geel aan, en dat geschreeuw altijd
Ja, ik zit daar ook altijd op te zeuren. Dat overdreven gedoe van die Sylvia Geersen bijvoorbeeld, brrrrrrr
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 12:44:46 #246
388664 crew  Dotteke
pi_218942323
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:39 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja, ik zit daar ook altijd op te zeuren. Dat overdreven gedoe van die Sylvia Geersen bijvoorbeeld, brrrrrrr
Ja en van de mannen die van mannen houden, en dan degene die altijd van die superlelijke opgespoten lippen hebben of als drag verkleed zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:51:13 #247
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218942399
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja en van de mannen die van mannen houden, en dan degene die altijd van die superlelijke opgespoten lippen hebben of als drag verkleed zijn.
Nou ja vooral het overdreven gedoe erom heen dan ja. Bij elke opdracht een flauwe toespeling naar je geaardheid maken is gewoon niet meer grappig., zonder was het ook al wel duidelijk :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 12:53:38 #248
388664 crew  Dotteke
pi_218942417
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:51 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nou ja vooral het overdreven gedoe erom heen dan ja. Bij elke opdracht een flauwe toespeling naar je geaardheid maken is gewoon niet meer grappig., zonder was het ook al wel duidelijk :')
Snap nooit zo waarom al die mensen in alle programma's op duiken.
Ik knap er juist op af en ga steeds minder die programma's kijken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:56:48 #249
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_218942448
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Snap nooit zo waarom al die mensen in alle programma's op duiken.
Ik knap er juist op af en ga steeds minder die programma's kijken
Ze zullen er vast een vergoeding voor krijgen. Al is het maar in de vorm van aandacht :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 12:57:13 #250
388664 crew  Dotteke
pi_218942451
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:56 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ze zullen er vast een vergoeding voor krijgen. Al is het maar in de vorm van aandacht :D
Dat zeer zeker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 5 oktober 2025 @ 13:19:57 #251
388664 crew  Dotteke
pi_218942716
Woensdag 8 oktober komt op RTL5 om 20.30 uur in bij Ontvoering Brijan van DBG
Hij is in Schotland met John van den Heuvel op zoek naar zijn dochtertje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 6 oktober 2025 @ 07:21:54 #252
388664 crew  Dotteke
pi_218949301
Er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.

RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218950407
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Er komt iets nieuws aan wat jullie waarschijnlijk wel leuk vinden.

RLS / [SBS6]Het Zwaard van Damocles
Nieuwsgierig naar het concept, de deelnemers maken het wel een twijfelaar. Zelfde aanstellers als Alleskunner, Allesweter, etc.. Ah ja, we zien wel.

In november komt ook die Winter vol Liefde spinoff met die Mike, Denise en die gare moeder: De Hanslers: van de Piste naar de Playa.

Ik ben dat Winter Vol Liefde seizoen mede door deze mensen afgehaakt, dus ik sla over :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator maandag 6 oktober 2025 @ 12:31:02 #254
388664 crew  Dotteke
pi_218951363
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:28 schreef spapaars het volgende:

[..]
Dat kijk ik voor hier gezellig te kunnen kletsen.
Nog steeds klote dat er geen streams zijn.
Ieder zijn ding, ik vind die haat onderling met streams kijken soms de pan uit rijzen.
Nu is het veel gemoedelijker en zijn de mensen ook niet zo fanatiek.

Ik heb het idee dat de tijd van livestreams een beetje voorbij is. Zoveel haar naar de bewoners/spelers altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 6 oktober 2025 @ 12:32:00 #255
388664 crew  Dotteke
pi_218951369
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:13 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Nieuwsgierig naar het concept, de deelnemers maken het wel een twijfelaar. Zelfde aanstellers als Alleskunner, Allesweter, etc.. Ah ja, we zien wel.

In november komt ook die Winter vol Liefde spinoff met die Mike, Denise en die gare moeder: De Hanslers: van de Piste naar de Playa.

Ik ben dat Winter Vol Liefde seizoen mede door deze mensen afgehaakt, dus ik sla over :D
Ze weten vangekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden, wat moetetn die mike en Denise nu met een eigen programma ppfffff
Over uitmelken gesproken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 6 oktober 2025 @ 14:45:43 #256
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218952150
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ieder zijn ding, ik vind die haat onderling met streams kijken soms de pan uit rijzen.
Nu is het veel gemoedelijker en zijn de mensen ook niet zo fanatiek.

Ik heb het idee dat de tijd van livestreams een beetje voorbij is. Zoveel haar naar de bewoners/spelers altijd
Een kwestie van handhaven. :*
pi_218952296
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze weten vangekkigheid niet meer wat ze moeten uitzenden, wat moetetn die mike en Denise nu met een eigen programma ppfffff
Over uitmelken gesproken
Tja, beetje zoals met die Meilandjes, die kregen ook een eigen 'soap' en dat werkte gek genoeg ook.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:42:20 #258
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978504
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS :o
pi_218978545
quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS :o
Ja, hier ook :)
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:48:46 #260
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978562
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, hier ook :)
Betekent dit dat ik te veel nieuwe onzin programma's kijk. _O-
Ook toch wel wat oude bekenden die ik kan. Ruud uit BB1 onder andere. *O*
pi_218978583
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:48 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Betekent dit dat ik te veel nieuwe onzin programma's kijk. _O-
Ook toch wel wat oude bekenden die ik kan. Ruud uit BB1 onder andere. *O*
Oh hier ook :@
Mijn hoofd zit zo vol dat ik geen zin in betere series met ellende heb.
pi_218978618
quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ken er best nog veel van de nieuwe alleskunner VIPS :o
Ja met bewegende beelden, naam en 'functie' erbij wil er bij bepaalde gezichten nog wel eens een kwartje vallen.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:52:30 #263
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978620
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh hier ook :@
Mijn hoofd zit zo vol dat ik geen zin in betere series met ellende heb.
Ah dat heb ik ook nu, dus gewoon even nutteloze onzin kijken. *;
Ben nu dus aflevering 1 van het nieuwste seizoen aan het kijken op kijk.nl
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:53:15 #264
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978632
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja met bewegende beelden, naam en 'functie' erbij wil er bij bepaalde gezichten nog wel eens een kwartje vallen.
*O* Ja toch, vorige seizoen had ik ook een beetje gekeken maar daar kon ik er heel veel juist niet van. :o
pi_218978658
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:52 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Ah dat heb ik ook nu, dus gewoon even nutteloze onzin kijken. *;
Ben nu dus aflevering 1 van het nieuwste seizoen aan het kijken op kijk.nl
Ja... lekker stomme dingen kijken zonder problemen of ellende. Lekker mensen die zichzelf bijzonder gedragen op televisie. Ook zo genoten van Let's Play Ball

En de Bondgenoten, al trek ik dat geschreeuw om niks ook weinig

En domme dingen op Videoland of een lekker luisterboek
pi_218978664
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:53 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
*O* Ja toch, vorige seizoen had ik ook een beetje gekeken maar daar kon ik er heel veel juist niet van. :o
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen :')
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218978685
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen :')
Die Quincy of zo, daar struikel je over. Bekend geworden van TikTok en toen EJVJL en ook een keer in De Alleskunner. Die blijft maar komen
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:56:21 #268
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978690
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... lekker stomme dingen kijken zonder problemen of ellende. Lekker mensen die zichzelf bijzonder gedragen op televisie. Ook zo genoten van Let's Play Ball

En de Bondgenoten, al trek ik dat geschreeuw om niks ook weinig

En domme dingen op Videoland of een lekker luisterboek
Let's play ball was ook zeer vermakelijk en herken het helemaal wat je zegt hoor. :Y
Luisterboeken bewaar ik voor in bed. Ontdekt dat ik daardoor eindelijk sneller in slaap val. :@
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:56:57 #269
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:54 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Van sommigen heb ik juist weer het idee dat die elk jaar meedoen :')
Zou zo maar kunnen. De beroemde kaartenbak. :+ _O-
pi_218978706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die Quincy of zo, daar struikel je over. Bekend geworden van TikTok en toen EJVJL en ook een keer in De Alleskunner. Die blijft maar komen
Sylvia Geersen, ook zo iemand, straks ook weer in Zwart van Damocles, dat nieuwe BB achtige programma
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218978717
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Let's play ball was ook zeer vermakelijk en herken het helemaal wat je zegt hoor. :Y
Luisterboeken bewaar ik voor in bed. Ontdekt dat ik daardoor eindelijk sneller in slaap val. :@
Ik lees tot ik bijna in slaap val en dan hopen dat mijn hoofd die paar minuten daarna stil blijven

Moet eigenlijk volgens mijn psych dat afleren. Maar goed, jezelf in slaap lezen is geen drama
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:58:22 #272
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978733
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Sylvia Geersen, ook zo iemand, straks ook weer in Zwart van Damocles, dat nieuwe BB achtige programma
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden. _O-
pi_218978750
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden. _O-
Ja idd! Dat wordt ook genot
  donderdag 9 oktober 2025 @ 20:59:33 #274
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978766
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik lees tot ik bijna in slaap val en dan hopen dat mijn hoofd die paar minuten daarna stil blijven

Moet eigenlijk volgens mijn psych dat afleren. Maar goed, jezelf in slaap lezen is geen drama
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd.
pi_218978791
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:58 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh ja, ben benieuwd wat dat gaat worden, dat nieuwe programma.
En Sylvia ken wel lekker schelden. _O-
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218978800
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd.
Ja daarom
Lezen is een onschuldige coping
En mijn kopjes kamille thee die pure placebo is
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:05:55 #277
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai. :P En er zijn er meer die een beetje te veel overdrijven. Daarom komen ze op tv of zoiets. :D
pi_218978916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
Ja... overdreven is nog een understatement. Ze is zo hyper dat ik altijd een beetje medelijden met d'r krijg. Dan denk ik zonder een energiekanon te zijn vinden mensen je ook prima
pi_218978924
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai. :P En er zijn er meer die een beetje te veel overdrijven. Daarom komen ze op tv of zoiets. :D
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218978937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
Met alles in deze post eens!
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:11:50 #281
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.
Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak. *O*
pi_218978955
Ik heb trouwens Hayu opgezegd :o
De realityverslaving is (even) voorbij
pi_218978965
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:11 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.
Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak. *O*
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.
Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;) dus lekker van genieten
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:13:10 #284
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens Hayu opgezegd :o
De realityverslaving is (even) voorbij
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar. _O-
pi_218978983
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar. _O-
Eerder gebeurde er dingen, nu is het random geschreeuw zonder oorzaak. Schreeuwen om zendminuten. Zelfs Below Deck en Real Houswives is niet meer leuk :o

En ik mis het niet eens ;)
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:14:58 #286
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218978985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.
Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;) dus lekker van genieten
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.
En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet. :P
pi_218979019
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.
En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet. :P
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
  donderdag 9 oktober 2025 @ 21:22:57 #288
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218979058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
Helemaal eens met deze post.
pi_218979124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
Oh ja! _O-

Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218979152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oh ja! _O-

Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet.
Ik heb haar wel eerder gezien, maar weet niet waar. Waarschijnlijk zo'n BN'er die de BN'er-status heeft gekregen door zich dom op televisie te gedragen?
pi_218979244
Anderzijds op de uni ben ik ook mensen met zulke domme opmerkingen tegengekomen, dus soms twijfel ik ook wel aan het onderwijs in Nederland
pi_218981937
Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is
pi_218982497
quote:
BN’ers gaan fietsen in India voor nieuw SBS 6-programma

Talpa werkt aan een fietsprogramma met bekende Nederlanders. De kandidaten reizen daarvoor af naar India en zullen in tweetallen in actie komen. De opnamen starten volgende maand. Het is de bedoeling dat de titel volgend jaar op de buis komt bij SBS 6.
Kunnen wel een poll gaan opzetten over wie wij denken die meedoen :D
Sylvia Geersen, Rob Geus, Harrie Snijders?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218982507
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is
Denk het ook. De testen zijn er ook later bij gezet/aangepast. Jane werd 'oud Big Brother deelnemer' genoemd, maar de opnames waren al geweest nog voor zij aan BB meedeed.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 06:41:16 #295
388664 crew  Dotteke
pi_218987579
Wie heeft ontvoerd op RTL 5 gekeken woensdag met Bryan van de bondgenoten?
Ik vond het een raar eind, nu weten we nog niets?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218988163
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft ontvoerd op RTL 5 gekeken woensdag met Bryan van de bondgenoten?
Ik vond het een raar eind, nu weten we nog niets?
Vond het vooral over Brijan gaan. De confrontatie met die moeder zag je steeds in de vooruitblikken al en aan het eind was er aan de situatie inderdaad nog steeds niks veranderd. Ja hij treedt op in Spanje.....

Vind dit soort programma's sowieso vaak langdradig gebracht; Zeeman, Stegeman, Van der Spek, maar dit sloeg echt alles.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:07:17 #297
388664 crew  Dotteke
pi_218988174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:05 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Vond het vooral over Brijan gaan. De confrontatie met die moeder zag je steeds in de vooruitblikken al en aan het eind was er aan de situatie inderdaad nog steeds niks veranderd. Ja hij treedt op in Spanje.....

Vind dit soort programma's sowieso vaak langdradig gebracht; Zeeman, Stegeman, Van der Spek, maar dit sloeg echt alles.
Ja en ook geen fatsoenlijk einde er aan.
Ik kijk ze eigenlijk nooit, maar zag het voorbij komen in een reclame en was nieuwsgierig of het gelukt zou zijn.
Helaas weten we dat nu nog niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:10:38 #298
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218991568
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over de Alleskunner gesproken; heb het idee dat de tekst later ingesproken wordt. Niemand reageert op het sarcastische commentaar. Terwijl ze verder reageren op elke prikkel die er is
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in. Op zich wel jammer maar dat is tv nou eenmaal.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:14:02 #299
254196 ChocoFan
Tochtige zeester
pi_218991597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 06:41 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft ontvoerd op RTL 5 gekeken woensdag met Bryan van de bondgenoten?
Ik vond het een raar eind, nu weten we nog niets?
Ik en die schotse agente zei iets als in, de moeder vond het beter dat er geen contact is omdat brijan te vaak te veel tijd er tussen liet zitten en niet regelmatig contact opnam en dat is niet goed voor zo'n jonge meid.
Wat te verklaren is doordat hij natuurlijk aan de bondgenoten heeft meegedaan en dan hoort een kind een tijd niets en dat is gewoon ruk. Dus in dit geval sta ik aan de kant van de moeder en beschermt ze haar dochter tegen een vader die van alles doet behalve regelmatig contact houden. Structuur is heel belangrijk voor kinderen. :@
pi_218991650
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:10 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heb je daar gelijk in. Op zich wel jammer maar dat is tv nou eenmaal.
Ja -O- vind ik ook

Kwam op die gedachte omdat er op en duur ergens online stond dat de Next Top Model dat ook gebeurt. Daardoor zijn die meiden zo stoïcijns bij de jury
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')