Dat is de serie van vorige jaar, dit is een aankondiging van een nieuwe seizoen, zal deze link bij de andere zetten en kunnen ze hier verderquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:01 schreef Ama het volgende:
F&S / [Videoland & SBS6] Gooische Vrouwen
Waarom kan dit niet in hetzelfde topic? Gaan we voor alle seizoenen een nieuw topic maken ineens?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de serie van vorige jaar, dit is een aankondiging van een nieuwe seizoen, zal deze link bij de andere zetten en kunnen ze hier verder
Is toch netter zo.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom kan dit niet in hetzelfde topic? Gaan we voor alle seizoenen een nieuw topic maken ineens?
Ja mijn idee. anders moeten mensen zoeken in een oude serie of de nieuwe er al bij staatquote:
Ik heb gewoon een update geplaatst wanneer het begint. En het is ook geen oude serie.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee. anders moeten mensen zoeken in een oude serie of de nieuwe er al bij staat
En hier staat de nieuwe trailer in. Wat is nu precies het probleem?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een update geplaatst wanneer het begint.
Huh? Het is toch gewoon ongoing? Net als bijv (ik roep maar wat) het Grey's Anatomy topic?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mijn idee. anders moeten mensen zoeken in een oude serie of de nieuwe er al bij staat
Hoe ze de een is oud en de ander nieuw ik snap het probleem niet zoquote:Op dinsdag 9 september 2025 12:31 schreef Ama het volgende:
Oke dus we gaan er nu in twee topics over praten?
Het is een nieuw seizoen van een serie die niet oud is?quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe ze de een is oud en de ander nieuw ik snap het probleem niet zo
Ja dit inderdaad want er wordt letterlijk nooit voor een nieuw seizoen van een lopende serie een nieuwe topic gemaakt.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Huh? Het is toch gewoon ongoing? Net als bijv (ik roep maar wat) het Grey's Anatomy topic?
Je had die trailer ook gewoon in dat topic kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier staat de nieuwe trailer in. Wat is nu precies het probleem?
De oude is netjes gesloten met een verwijzing naar hier, ze zijn gekoppeld dus ook terug te vinden.
Stop toch eens met dat gezeur joh.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:47 schreef Ama het volgende:
Is dit niet meer op Videoland? En is SBS een nieuwe zender?
Ze heeft wel gelijk. Er is verschillende keren gevraagd om het even aan te passen zodat het gelijk is aan het gesloten topic.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:54 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stop toch eens met dat gezeur joh.
Je bent een godsgeschenk. Ik moest zelf heel erg op m'n vingers zitten om het niet aan te passen (de autist in mij krijgt errors van dit soort oneffenheden), maar wil geen ruzie met Dot.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:58 schreef Armani XL het volgende:
Zo dan, lekker nu over de serie zelf keuvelen
quote:Op woensdag 10 september 2025 14:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Je bent een godsgeschenk. Ik moest zelf heel erg op m'n vingers zitten om het niet aan te passen (de autist in mij krijgt errors van dit soort oneffenheden), maar wil geen ruzie met Dot.
Nou ja dit dus want het werd gewoon keihard genegeerd.quote:Op woensdag 10 september 2025 13:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze heeft wel gelijk. Er is verschillende keren gevraagd om het even aan te passen zodat het gelijk is aan het gesloten topic.
Wat is de moeite?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |