abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218017126
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Dit wordt een duur grapje voor de Iraanse marine.
Kan dat niet met artillerie?
  zondag 22 juni 2025 @ 21:02:26 #177
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218017149
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Volgens mij zijn de roepers “Iran deed niks fout en maakt geen kernwapens” gewoon niet capabel om te begrijpen dat je voor een kerncentrale helemaal geen eigen verrijkingsfabricage hoeft te hebben, zeker niet 60m in een berg, en zeker niet die aantallen aan centrifuges.
En zeker niet dat je niet de regels volgt van het internationaal atoom gemeenschap.
En al helemaal niet dat je een geheime faciliteit bouwt in een berg die pas jaren later ontdekt wordt.
Yep en dan weten dat je voor civiele toepassingen - zoals energie - al ruim genoeg hebt aan uranium dat verrijkt is tot zeg 4%.
Alles wat meer is alleen maar bestemd om ingezet te kunnen worden als wapen. Hoe verrijkter het materiaal, hoe kleiner de bom kan zijn. Iets dat militairen graag zien zodat er kleinere raketten nodig zijn of die meer kernkoppen kan dragen. Altijd vermakelijk hoe zg moraalridders het uitschreeuwen dat Iran geen bom heeft, had of wilde.

Als het eruit ziet, zwemt, kwaakt, loopt, duikt als een eend.... is het een eend en tot anders bewezen, geen duif.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  zondag 22 juni 2025 @ 21:04:14 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218017168
quote:
9s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Inclusief het obligate interviewtje met automobilsten aan de pomp.

Wat vind u daar nou van dat de benzine zo duur is?
Ja is nu wel duur inderdaad.
Gaat u nu ook minder rijden?
Nee ik moet toch naar m'n werk.

En hoppa, weer een item af.
‘Ik tank gewoon altijd voor 30 euro’
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 22 juni 2025 @ 21:04:45 #179
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_218017173
quote:

[..]
Volgens mij zijn de roepers “Iran deed niks fout en maakt geen kernwapens” gewoon niet capabel om te begrijpen dat je voor een kerncentrale helemaal geen eigen verrijkingsfabricage hoeft te hebben, zeker niet 60m in een berg, en zeker niet die aantallen aan centrifuges.
En zeker niet dat je niet de regels volgt van het internationaal atoom gemeenschap.
En al helemaal niet dat je een geheime faciliteit bouwt in een berg die pas jaren later ontdekt wordt.
Mwah. Ik zie vooral dat het recht van de sterksten gaat gelden. Die hoeven geen openheid van zaken te geven betreffende hun kernwapens, en de zwakkeren wel. :)

En de sterksten kunnen ook anderen aanvallen als het hun goeddunkt, de rest kijkt zwijgend toe. (Gaan we de komende navo top zien)
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 22 juni 2025 @ 21:08:04 #180
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218017202
:')

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218017210
Take that Zionists!

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218017231
quote:
1s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mwah. Ik zie vooral dat het recht van de sterksten gaat gelden. Die hoeven geen openheid van zaken te geven betreffende hun kernwapens, en de zwakkeren wel. :)

En de sterksten kunnen ook anderen aanvallen als het hun goeddunkt, de rest kijkt zwijgend toe. (Gaan we de komende navo top zien)
Iedereen moet openheid van zaken geven aan het Internationale Atoomagentschap. Hoe nucleaire wapens maar ook nucleaire energie wordt beveiligd en onderhouden.

Ook Iran had na overleg en op den duur wel een kernwapen “mogen” hebben.
Maar als je regelmatig oproept tot de vernietiging van andere landen lijkt dat andere land dat niet zo veilig.
Vakman pur sang
  zondag 22 juni 2025 @ 21:12:49 #183
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218017236
quote:
8s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:09 schreef Ali_boo het volgende:
Take that Zionists!

[ x ]
Succes met bouwen met alles wat in je luchtruim hangt. _O- _O- _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218017247
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:59 schreef Ali_boo het volgende:
Er is onvoldoende steun voor een oorlog, gok ik

[ x ]
sleeper cells?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
pi_218017255
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:14 schreef Viesdik het volgende:

[..]
sleeper cells?
Terroristen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218017262
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef Viesdik het volgende:
Mooie opinie van de Iraanse dame Shohreh Feshtali

Bekijk deze YouTube-video
Gekeken met tranen in mijn ogen. Wat legt zij de vinger goed op de zere plek. Groot, groot respect voor deze grote vrouw.

@Lord-Ronddraai Onze verschillen terzijde geschoven, deze vrouw verdient 8 minuten van je aandacht. Hopelijk ben je bereid om haar kant te horen.
pi_218017264
En dit is de president van de machtigste land in de wereld

twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door Ali_boo op 22-06-2025 21:31:01 ]
  zondag 22 juni 2025 @ 21:16:27 #188
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218017267
quote:

[..]

Landen die kernwapens willen en die in capaciteit - inclusief lanceerinstallaties - kunnen maken, afschilderen als zwak; is een eufemisme om het mooier te doen lijken dan het is.

Los daarvan gaat een land met kernwapens niet zomaar een ander land aanvallen. Dit laatste is dan niet van toepassing voor diepe overtuigingen van een land (Iran) dat de ander (Israël) simpelweg wil uitwissen.
Dan afwachten of dat tegen die tijd wel of niet zo zal zijn, is Russische roulette spelen met een vol magazijn.

Ik sluit verder niet uit dat Trump tijdens de NAVO-top de andere 31 landen gaat proberen mee te trekken in zijn drang tot wereldcontrole.
  zondag 22 juni 2025 @ 21:17:23 #189
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_218017276
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:14 schreef Viesdik het volgende:

[..]
sleeper cells?
Een verzameling Sleeper Agents.

Zie ook: Clandestine Cell System
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 22 juni 2025 @ 21:19:49 #190
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218017308
twitter
  zondag 22 juni 2025 @ 21:20:19 #191
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_218017321
quote:

[..]

De overgangs periode van landen naar het realiseren van een kernwapen is spannend. Iran lukt het niet zo goed, misschien dat ze meer succes hadden gehad als ze voorzichtiger waren geweest in hun retoriek.

Het is wel de beste levensverzekering voor een land. Zie je ook wel aan de Oekraine. Kernwapens ingeleverd, en vervolgens worden ze binnengevallen.
  zondag 22 juni 2025 @ 21:21:13 #193
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_218017322
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:19 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Ja, voorspelbaar.

I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  zondag 22 juni 2025 @ 21:25:59 #194
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_218017350
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 20:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]
waarschijnlijk gooien ze een zooitje zeemijnen daar in de plomp. Geen idee of dat te voorkomen is.
Ze hebben er duizenden, in alle soorten en maten, en wat ze ook hebben is een hoop snelle bootjes, en nog wat kleine onderzeeërs, en vergeet de vissersschepen niet. Lijkt me onmogelijk om te voorkomen. Maar men zal zeker keihard reageren. En vervolgens mag men de rommel opruimen, veilige vaarroutes met begeleiding creëren, etc.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  zondag 22 juni 2025 @ 21:26:12 #195
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218017353
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, voorspelbaar.

[ afbeelding ]
Putin gaat hier dan ook niets mee doen anders dan vragen of de drone productie in gevaar komt.
Hooguit vragen hoeveel kamertjes moeten worden gereserveerd voor de "politieke" vluchtelingen.
pi_218017362
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218017369
quote:
14s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:02 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep en dan weten dat je voor civiele toepassingen - zoals energie - al ruim genoeg hebt aan uranium dat verrijkt is tot zeg 4%.
Alles wat meer is alleen maar bestemd om ingezet te kunnen worden als wapen. Hoe verrijkter het materiaal, hoe kleiner de bom kan zijn. Iets dat militairen graag zien zodat er kleinere raketten nodig zijn of die meer kernkoppen kan dragen. Altijd vermakelijk hoe zg moraalridders het uitschreeuwen dat Iran geen bom heeft, had of wilde.

Als het eruit ziet, zwemt, kwaakt, loopt, duikt als een eend.... is het een eend en tot anders bewezen, geen duif.
Zie hier de reacties van Rubio, over de dreiging van Iraanse nucleaire wapens.

twitter

Afgelopen dagen werd ons verteld dat Iran enorm dicht bij een nucleair wapen was, een kwestie van dagen, maximaal een week. En zie, Rubio zegt er niks over, gewoon niks. Alleen over dat verrijkt uranium. Wat wij te horen kregen was weer eens bullshit.

Ik heb er geen enkele moeite mee dat Iran aangevallen is want ik zie liever geen nucleaire wapens bij Iran. Alleen die Israëlische en Amerikaanse intelligence, in hoeverre kunnen we wat zij zeggen nog vertrouwen? If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is...
  Moderator zondag 22 juni 2025 @ 21:29:52 #198
236264 crew  capricia
pi_218017372
quote:
7s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:28 schreef vosss het volgende:

[..]
Amerika gooit olie op het vuur wn nu moet China maar zorgen dat Iran dat water niet afsluit.

8)7
Ik begreep dat die vaarroute erg belangrijk voor China is. Zo krijgen zij hun olie geleverd.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218017387
quote:

[..]
Dat snappen ze best, alleen de Joden-haat, zelf-haat, Westen-haat is sterker.
pi_218017390
quote:
0s.gif Op zondag 22 juni 2025 21:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kan dat niet met artillerie?
Toen dit jaren terug ook al een keer werd besproken had Iran heel veel anti scheep raketten aan de kust opgesteld in grotten en dergelijke. Dat zijn er niet minder geworden. Ze hoeven maar een olietanker te raken de straat is feitelijk gesloten.

Vliegdekschepen bleken al kwetsbaar tegen Houthi's dus die zullen zich al helemaal niet in dat water vertonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')