Kan dat niet met artillerie?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dit wordt een duur grapje voor de Iraanse marine.
Yep en dan weten dat je voor civiele toepassingen - zoals energie - al ruim genoeg hebt aan uranium dat verrijkt is tot zeg 4%.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de roepers “Iran deed niks fout en maakt geen kernwapens” gewoon niet capabel om te begrijpen dat je voor een kerncentrale helemaal geen eigen verrijkingsfabricage hoeft te hebben, zeker niet 60m in een berg, en zeker niet die aantallen aan centrifuges.
En zeker niet dat je niet de regels volgt van het internationaal atoom gemeenschap.
En al helemaal niet dat je een geheime faciliteit bouwt in een berg die pas jaren later ontdekt wordt.
‘Ik tank gewoon altijd voor 30 euro’quote:Op zondag 22 juni 2025 20:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Inclusief het obligate interviewtje met automobilsten aan de pomp.
Wat vind u daar nou van dat de benzine zo duur is?
Ja is nu wel duur inderdaad.
Gaat u nu ook minder rijden?
Nee ik moet toch naar m'n werk.
En hoppa, weer een item af.
Mwah. Ik zie vooral dat het recht van de sterksten gaat gelden. Die hoeven geen openheid van zaken te geven betreffende hun kernwapens, en de zwakkeren wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de roepers “Iran deed niks fout en maakt geen kernwapens” gewoon niet capabel om te begrijpen dat je voor een kerncentrale helemaal geen eigen verrijkingsfabricage hoeft te hebben, zeker niet 60m in een berg, en zeker niet die aantallen aan centrifuges.
En zeker niet dat je niet de regels volgt van het internationaal atoom gemeenschap.
En al helemaal niet dat je een geheime faciliteit bouwt in een berg die pas jaren later ontdekt wordt.
Iedereen moet openheid van zaken geven aan het Internationale Atoomagentschap. Hoe nucleaire wapens maar ook nucleaire energie wordt beveiligd en onderhouden.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Ik zie vooral dat het recht van de sterksten gaat gelden. Die hoeven geen openheid van zaken te geven betreffende hun kernwapens, en de zwakkeren wel.
En de sterksten kunnen ook anderen aanvallen als het hun goeddunkt, de rest kijkt zwijgend toe. (Gaan we de komende navo top zien)
Succes met bouwen met alles wat in je luchtruim hangt.quote:
sleeper cells?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:59 schreef Ali_boo het volgende:
Er is onvoldoende steun voor een oorlog, gok ik
[ x ]
Terroristenquote:
Gekeken met tranen in mijn ogen. Wat legt zij de vinger goed op de zere plek. Groot, groot respect voor deze grote vrouw.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef Viesdik het volgende:
Mooie opinie van de Iraanse dame Shohreh Feshtali
Bekijk deze YouTube-video
Landen die kernwapens willen en die in capaciteit - inclusief lanceerinstallaties - kunnen maken, afschilderen als zwak; is een eufemisme om het mooier te doen lijken dan het is.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mwah. Ik zie vooral dat het recht van de sterksten gaat gelden. Die hoeven geen openheid van zaken te geven betreffende hun kernwapens, en de zwakkeren wel.
En de sterksten kunnen ook anderen aanvallen als het hun goeddunkt, de rest kijkt zwijgend toe. (Gaan we de komende navo top zien)
De overgangs periode van landen naar het realiseren van een kernwapen is spannend. Iran lukt het niet zo goed, misschien dat ze meer succes hadden gehad als ze voorzichtiger waren geweest in hun retoriek.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze hebben er duizenden, in alle soorten en maten, en wat ze ook hebben is een hoop snelle bootjes, en nog wat kleine onderzeeërs, en vergeet de vissersschepen niet. Lijkt me onmogelijk om te voorkomen. Maar men zal zeker keihard reageren. En vervolgens mag men de rommel opruimen, veilige vaarroutes met begeleiding creëren, etc.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
waarschijnlijk gooien ze een zooitje zeemijnen daar in de plomp. Geen idee of dat te voorkomen is.
Putin gaat hier dan ook niets mee doen anders dan vragen of de drone productie in gevaar komt.quote:
Amerika gooit olie op het vuur wn nu moet China maar zorgen dat Iran dat water niet afsluit.quote:
Zie hier de reacties van Rubio, over de dreiging van Iraanse nucleaire wapens.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:02 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep en dan weten dat je voor civiele toepassingen - zoals energie - al ruim genoeg hebt aan uranium dat verrijkt is tot zeg 4%.
Alles wat meer is alleen maar bestemd om ingezet te kunnen worden als wapen. Hoe verrijkter het materiaal, hoe kleiner de bom kan zijn. Iets dat militairen graag zien zodat er kleinere raketten nodig zijn of die meer kernkoppen kan dragen. Altijd vermakelijk hoe zg moraalridders het uitschreeuwen dat Iran geen bom heeft, had of wilde.
Als het eruit ziet, zwemt, kwaakt, loopt, duikt als een eend.... is het een eend en tot anders bewezen, geen duif.
Ik begreep dat die vaarroute erg belangrijk voor China is. Zo krijgen zij hun olie geleverd.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Amerika gooit olie op het vuur wn nu moet China maar zorgen dat Iran dat water niet afsluit.
Dat snappen ze best, alleen de Joden-haat, zelf-haat, Westen-haat is sterker.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen dit jaren terug ook al een keer werd besproken had Iran heel veel anti scheep raketten aan de kust opgesteld in grotten en dergelijke. Dat zijn er niet minder geworden. Ze hoeven maar een olietanker te raken de straat is feitelijk gesloten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |