Nee hoor een wereldoorlog is een wereld in oorlogquote:Op zondag 22 juni 2025 19:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Voor een wereldoorlog is wel iets meer nodig.
Het werkt wel. Ik vind het als pacifist zelfs indrukwekkend.quote:
Gezien in de bioscoop, ook elk jaar toendertijd naar de open dag van de Koninklijke Luchtmacht, stond zelfs een keer een F-117, op Gilze meen ik, waanzinnig. Scramblestart van 16 F-16's.quote:
Ik heb beide films ook gezienquote:Op zondag 22 juni 2025 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gezien in de bioscoop, ook elk jaar toendertijd naar de open dag van de Koninklijke Luchtmacht, stond zelfs een keer een F-117, op Gilze meen ik, waanzinnig. Scramblestart van 16 F-16's.![]()
![]()
In het geval van een Chinese aanval op Taiwan denk ik dat de VS en NAVO erbij gaat betrekken, en dan worden wij Europeanen er ook allemaal in meegezogen.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als China nu zijn kans schoon ziet om Taiwan in te pikken en Amerika dat niet accepteert. Dan hebben we Rusland, Oekraine, Israel, Iran en China in oorlog.
Zouden dat dan 3 verschillende vervelende oorlogen zijn, waarbij de grootste machten ter wereld in oorlog zijn, of is het dan een wereldoorlog?
Je kan er altijd nog voor kiezen om te verkassen naar het altijd zonnige Rusland, misschien dat het je daar beter bevalt.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:38 schreef Viesdik het volgende:
Ik ervaar dat mijn gevoel van vrijheid en democratie niet in lijn ligt met de doctrine dat je vrede kan bereiken middels macht/kracht.
Ik ervaar dat het westen c.q. de NAVO c.q. Amerika een steeds grotere dreiging vormt voor mijn vrijheidsgevoel. Het idee dat Amerika steeds meer landen hun wil oplegt middels regimeschanges vanuit het eindsoel om een wereldregering ma te streven, dient enkel het belang van de machtisgsten.
ALLE landen met een oorlogsdreiging zijn die dingen nu aan het ontwikkelen of bouwen. Vroeger, lang geleden was dat heel ingewikkeld, tegenwoordig lopen er bergen mensen rond die weten hoe je een atoombom of een raket moet bouwen.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:16 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry maar deze spiegel kon ik niet laten liggen.
Jongens, we zijn eruit: Lord-Omdraai neemt dus wel degelijk aan dat Iran bezig was met het realiseren van hun wil om kernwapens te maken en in zijn eigen woorden:
“Als Iran daadwerkelijk kernwapens had gewild hadden ze die ook nu wel gehad.”
Dus zo onschuldig vindt hij Iran niet.
De aap is uit de mouw en kan niet meer terug, hoeven we nooit meer in de gespeelde verongelijkte houding van Lord-Omdraai te trappen.
@:Lord-Ronddraai Lord-Omdraai: Je bent gewoon weer keihard gepakt op je eigen woorden.
Men hoeft hier niet eens moeite te doen om je eigen onzin te ontkrachten. Die woorden lever je zelf aan door het ingooien van je eigen ruiten.
Lachwekkend en tenenkrommend tegelijk.
Op de kleuterschool wel ja, in de grote mensenwereld worden er wel bepaalde voorwaarden gehanteerd.quote:Op zondag 22 juni 2025 19:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee hoor een wereldoorlog is een wereld in oorlog
alles kan..quote:Op zondag 22 juni 2025 20:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan er altijd nog voor kiezen om te verkassen naar het altijd zonnige Rusland, misschien dat het je daar beter bevalt.
Als ze die nog niet hadden, hebben ze die binnenkort wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 17:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja, ze hadden geen kernwapens is je dat nog niet duidelijk? Je bent wel erg traag van begrip he.
Ze wilden geen kernwapens hebben, daarom zijn ze gestopt bij hoog verrijkt uranium.
Maar dan komt er een tweetje van Medvedev waarin hij claimt dat ze verder gaan werken aan wapens. En doe jij net alsof Iran kernwapens had. Prima hoor je valt flink door de mand.
Sheldon....ben jij het?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:05 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
ALLE landen met een oorlogsdreiging zijn die dingen u aan het ontwikkelen of bouwen. Vroeger, lang geleden was dat heel ingewikkeld, tegenwoordig lopen er bergen mensen rond die weten hoe je een atoombom of een raket moet bouwen.
Ik moest 45 jaar geleden, toen ik op de middelbare school zat, ook voor een hele delegatie leraren verschijnen omdat ik tijdens de natuurkundeles een atoombom aan het ontwerpen pas, met alle aandachtspunten als kanttekeningen erbij. Je moet toch wat doen om de lessen interessant te maken
Wat is er mijn zijn hoofd aan de hand? Begint eruit te zien als AI.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:06 schreef Viesdik het volgende:
Jensen![]()
![]()
![]()
https://jensen.nl/amerika-is-gevallen-de-jensen-show-709/
Even geprobeerd, want waarom niet, maar het ging binnen een paar minuten over quiona ofzo? Geen idee, dus maar weer afgezet.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:06 schreef Viesdik het volgende:
Jensen![]()
![]()
![]()
https://jensen.nl/amerika-is-gevallen-de-jensen-show-709/
Ik ook, niet aan te gluren.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even geprobeerd, want waarom niet, maar het ging binnen een paar minuten over quiona ofzo? Geen idee, dus maar weer afgezet.
niet geschorenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er mijn zijn hoofd aan de hand? Begint eruit te zien als AI.
Jensen is al heel lang de weg wkijt, net als zijn volgers.quote:
prachtige vent..quote:Op zondag 22 juni 2025 20:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even geprobeerd, want waarom niet, maar het ging binnen een paar minuten over quiona ofzo? Geen idee, dus maar weer afgezet.
Sinds 2020 ben ik niet de weg kwijt, maar kan ik mezelf veel beter beschermenquote:Op zondag 22 juni 2025 20:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jensen is al heel lang de weg wkijt, net als zijn volgers.
Eh, dat is een T-shirt?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:18 schreef Viesdik het volgende:
Ik heb een bijzonder complot.
Alex Jones claimt dat Trump in 2020 al een aanval op dat land in scene heeft gezet, om escalatie in de toekomst tegen te gaan. Dit zou dus nu gebeurd kunnen zijn. Daarom kon Iran ook op tijd het nucleair materiaal verplaatsen en kon Amerika zonder mensenlevens te vernietigen een complex bombarderen wat eigenlijk al zo goed als zeker verlaten was.
Zie tweet: https://x.com/RealAlexJones/status/1936821555088015591
Nu wordt ook gezegd dat het niet Netanyahu was die zijn lof heeft betuigd voor de acties van Trump, maar dat het een acteur was met een masker.
Niet dat ik het geloof, maar het wordt wel gezegd
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |