Tja.quote:
Eigenlijk dacht ik toen dat het dieptepunt wel bereikt was.quote:
Ook niet groot.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe groot de steun is bij de Trump-stemmers.
Christus die presidenten konden coherente zinnen formuleren.quote:
Nou ja, over Dubya is dat niet gelogen.quote:
Komt omdat er nog geen tijd is geweest om hun mening te vormen. Dit kwam te onverwachtquote:Op zondag 22 juni 2025 23:22 schreef Momo het volgende:
https://x.com/USA_Polling(...)naSFkTK58Dtwz7Q&s=19
Op mobiel dus kut om te linken, weinig steun voor aanval bij Amerikaanse burgers
Vergeleken met Trump is Dubya een Harvard professor.quote:Op zondag 22 juni 2025 23:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, over Dubya is dat niet gelogen.
Ben meer bang als de Houthi's wat gaan uitspoken tegen Saudische olie-installaties. En het is nu maandag. Clench your buttholes!quote:
Ja de Russen zitten er echt op te wachten om op een tweede front actief te zijn.quote:
Bekijk anders dit interview even met Rubio van zojuist, en ik raad het iedereen aan dit te kijken, wie dan nog die kneuzen in Iran durft te verdedigen is gewoon keihard anti westers:quote:Op zondag 22 juni 2025 21:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zie hier de reacties van Rubio, over de dreiging van Iraanse nucleaire wapens.
[ x ]
Afgelopen dagen werd ons verteld dat Iran enorm dicht bij een nucleair wapen was, een kwestie van dagen, maximaal een week. En zie, Rubio zegt er niks over, gewoon niks. Alleen over dat verrijkt uranium. Wat wij te horen kregen was weer eens bullshit.
Ik heb er geen enkele moeite mee dat Iran aangevallen is want ik zie liever geen nucleaire wapens bij Iran. Alleen die Israëlische en Amerikaanse intelligence, in hoeverre kunnen we wat zij zeggen nog vertrouwen? If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is...
DIT noem jij een eng mannetje? Je ziet hier de 48ste president van de VS spreken.quote:Op zondag 22 juni 2025 21:37 schreef vosss het volgende:
[..]
Waanzin dat zo'n pannenkoek zoveel te vertellen heeft. Eng mannetje. Die Hegseth trouwens ook. Man man man wat een droeftoeters. Zou op hun neus stompen als ze naast me stonden en zoveel kletskoek verkochten.
Echt waar het zou me helemaal niets verbazen als hier hele gestoorde zaken worden besproken. Rusland voelt zich volledig te kijk gezet in Oekraine, en een van hun laatste bondgenoten is zojuist volledig afgemaakt in amper een week tijd. Als ze hier het delen van nucleaire kennis bespreken, of zelfs een kernbom willen gaan uitwisselen, het zou me totaal niet verbazen.quote:
CNNquote:“This is an incomplete strike,” Lewis said. “If this is all there is, here’s what left: the entire stockpile of 60% uranium, which was stored at Isfahan in tunnels that are untouched.”
Multiple sources familiar with the latest US intelligence on both sites and the Trump administration’s objectives in launching the strikes told CNN that Isfahan’s underground facilities — which likely remain intact — must be addressed to prevent Iran from developing nuclear weapons.
Komt dan mooi uit dat Iran momenteel een gewond gekortwiekt vogeltje is die op de grond ligt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |