Helemaal dat popiejopie gedoe van dat stuk vreten en dan kijkt ie er ook nog eens bij, kijk mij eens leuk zijn, krullende tenen inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat soort "grapjes" zo tenenkrommend.
Ik kijk niet voor jan lul 10 weken lang, je bent er gewoon bij hoorquote:Op woensdag 25 juni 2025 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie van ons durft de finale te zien? Ik niet in ieder geval.
Ik heb nog eens goed gekeken op Funda. Als ik zelf koper was zou ik kiezen voor het appartement van M&R, ook al is het het duurste appartement. Heeft niet eens te maken met hun styling. Gewoon omdat het het meest logisch in elkaar zit. Voordeur en achterdeur met aansluitend terras. Woonkamer voor. Badkamer goed geplaatst.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie van ons durft de finale te zien? Ik niet in ieder geval.
"Na jaren van leegstand werd het monumentale pand in 2021 aangekocht door de projectontwikkelaars Corien Kroesbergen en Michiel van der Wal."quote:
Ik vond de kunst van haar erg op Xenos-meuk lijken…quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:03 schreef EdVe het volgende:
[..]
"Na jaren van leegstand werd het monumentale pand in 2021 aangekocht door de projectontwikkelaars Corien Kroesbergen en Michiel van der Wal."
Zal Corien dan wel zijn geweest.
Ah, ook even zitten googlen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:03 schreef EdVe het volgende:
[..]
"Na jaren van leegstand werd het monumentale pand in 2021 aangekocht door de projectontwikkelaars Corien Kroesbergen en Michiel van der Wal."
Zal Corien dan wel zijn geweest.
https://www.ed.nl/brabant(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Plannen om er iets moois van te maken zijn er wel: in 2020 kochten Corien Kroesbergen en Michiel van der Wal uit Rhenen het gebouw. Ze wilden er appartementen in maken, kregen er ook toestemming voor van de gemeente Land van Cuijk.
Maar nu staat Katrien toch weer te koop. Vraagprijs: 1,5 miljoen euro. Ruim meer dus dan toen Grave het voor 850.000 euro verkocht. Maar daar is een verklaring voor, zeggen de eigenaren. ,,Het is misschien wel 3,5 miljoen waard als alles gerealiseerd is.”
Bij René (en Jessica) werkte dat vorig jaar nog als een soort ijsbreker, maar bij dit stel krijg ik toch braakneigingen als ik ze moet associëren met seksquote:Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En toch gun ik het een paar anderen ook wel. Iedereen behalve de vuige vier en H&M. De zielepoot van een Mark moest er zogenaamd weer een neukgrapje maken. Als je zo'n onaantrekkelijk misbaksel ziet, dan zakt je libido toch gelijk onder vriespunt.
Weten we ook wie die mooie bouwtekeningen hebben gemaakt:quote:7 januari 2025
Vier koppels zullen de uitdaging aangaan om elk een appartement in het historische gebouw te verbouwen en in te richten. Het stel dat na 77 dagen de hoogste meerwaarde realiseert, wint 100.000 euro.
quote:Sinds 2021 is het eigendom van Corien Kroesbergen en Michiel van der Wal. Kroesbergen, een ervaren projectontwikkelaar, zag meteen de potentie van het pand. “Het is een droomlocatie die modern wooncomfort combineert met historische charme,” zegt ze tegen Omroep Land van Cuijk. Samen met het productiebedrijf TwentyTwo Producties heeft zij het pand voorbereid met bouwtekeningen en constructieve analyses, zodat de deelnemende koppels meteen aan de slag kunnen.
Net zo in elkaar geflanst als haar schilderijen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:43 schreef EdVe het volgende:
Blijkbaar eerst maar 4 stellen:
[..]
Weten we ook wie die mooie bouwtekeningen hebben gemaakt:
[..]
Projectontwikkelaar, die het pand gekocht heeft van de gemeente. Als investering uiteraard.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:10 schreef __Fokker__ het volgende:
Dus ze lopen lekker te zwoegen voor een prive eigenaar?
Neem aan de ze ervoor betalen....quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Projectontwikkelaar, die het pand gekocht heeft van de gemeente. Als investering uiteraard.
Dat was een hele andere wedstrijdvorm waarbij ze elkaar konden wegstemmen en uiteindelijk ook kijkers mee mochten stemmen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:02 schreef KnutselKoningin het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel vertrouwen in de uitslag. Toen bij “Een Eigen Huis” hadden de gewone mensen ook gezegevierd.
Nou en? Ik heb nu ook vertrouwen in de opgebouwde karmaquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat was een hele andere wedstrijdvorm waarbij ze elkaar konden wegstemmen en uiteindelijk ook kijkers mee mochten stemmen.
Hahaha dit ja! Over alle persoonlijke perikelen worden we uitstekend geïnformeerd, de verbouwing blijft een grote verrassingquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:39 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Neem aan de ze ervoor betalen....
Knap hoe er geen enkele spanning is over wie gaat winnen in deze wedstrijd, aangezien we geen idee hebben wat ze aan het doen zijn, en hoever ze zijn. Gelukkig krijgen we wel uitgebreid verslag als iemand jarig is.
Dat is eigenlijk welke week zo.quote:Op donderdag 26 juni 2025 01:12 schreef Louuuu_lou het volgende:
En ongelofelijk hoe weinig klussen er te zien is geweest deze week, terwijl we al drie uitzendingen hebben gehad 🤯
Had echt meer willen zien over de keuken keuzes (dat kun je toch nog prima zo monteren dat je nu laat zien wat ze in week 1 hebben uitgekozen?). De oplevering wordt voor ons als kijker nu ongeveer net zo’n grote verrassing als voor de jury 🫤
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |