Oh dat motiveert niet om morgen terug te kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Stomme aflevering. Ging alleen maar over Faisel. Die kunst vond in goedkoop.
Het was niet zo leuk. VEel te veel Faiselquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat motiveert niet om morgen terug te kijken
Owquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het was niet zo leuk. VEel te veel Faisel
Ja ik heb nu al zin in vrijdag, ik hoop dat ze winnen met de keuken. Zo te zien hebben M&A een probleem iig. Faisel en Chris vallen sowieso al af zonder dat ik er iets van heb gezien. De keuken van V&N is niet goed uitgemeten door een fout van hunzelf. En E&W zijn vast niet klaar, al vond ik die houten afzuigdingen wel tof.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
De Vuige Vier waren al aan het bespreken wat ze met de prijs van een ton zouden doen. Wat hóóóp ik dat Marit en Roelie winnen.
Zouden er nog sancties komen omdat Faisel loopt te knoeien met onbetaalde werklui?quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb nu al zin in vrijdag, ik hoop dat ze winnen met de keuken. Zo te zien hebben M&A een probleem iig. Faisel en Chris vallen sowieso al af zonder dat ik er iets van heb gezien. De keuken van V&N is niet goed uitgemeten door een fout van hunzelf. En E&W zijn vast niet klaar, al vond ik die houden afzuigdingen wel tof.
Lijkt me wel, maar hoe dan verder. Geld is op en die Curaçao mentaliteit gaat hun opbreken. Of nou ja Chris doet nog zijn best maar met Faisel schiet het niet op.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zouden er nog sancties komen omdat Faisel loopt te knoeien met onbetaalde werklui?
Ze zijn eigenlijk kansloos.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me wel, maar hoe dan verder. Geld is op en die Curaçao mentaliteit gaat hun opbreken. Of nou ja Chris doet nog zijn best maar met Faisel schiet het niet op.
Je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow
En Faisel is al niet mijn favoriet
Eens zien of ik me morgen wil ergeren
Al zo'n vreemd verhaal. Kennelijk doelde ze inderdaad op de vrouw die hen de keuken had verkocht. Ze wilde ook ineens het keukenblad anders gepolijst hebben of zoiets, of dat ter plekke kon. Zag die keukenman kijken..die is gek, haha.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:06 schreef Soury het volgende:
Ben je verliefd op haar (de keukendame) blijkbaar is Naomi behoorlijk tekeer gegaan tegen de keukenmannen. Ik zou zeggen toedeledoki, doe het lekker zelf![]()
Er is er al één vertrokken die het niet zag zitten.
Oja! Vanwege dat omlopen natuurlijk. Je zag nu ook even die smalle noodtrap in de gezamenlijke hal.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:19 schreef Elleska het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
De tekening in de OP is vrij duidelijk, het is de gang waar het labeltje met NR 13 staat.
Dat is de kortste route van binnenplaats naar de centrale hal bij de voordeur. Anders moeten ze buitenom via de voordeur naar binnen. Dat kan ook prima en ik heb niets gehoord over recht op overpad dus naar mijn idee kunnen W&E de deur gewoon dichtgooien maar daar zijn ze te lief voor.
In de uitzending van gister heeft Ray aangegeven dat ze 24 uur hadden op de zooi op te ruimen. Het is dan verder niet zijn verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Al zo'n vreemd verhaal. Kennelijk doelde ze inderdaad op de vrouw die hen de keuken had verkocht. Ze wilde ook ineens het keukenblad anders gepolijst hebben of zoiets, of dat ter plekke kon. Zag die keukenman kijken..die is gek, haha.
Er liep een keukenman weg, omdat ze al uren zaten te wachten en door de rotzooi niet direct konden plaatsen. Daar vind ik dan Ray weer verantwoordelijk voor.
Dat ging om de binnenplaats. Er waren twee appartementen klaar voor de keuken, die van N&V en E&W.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
In de uitzending van gister heeft Ray aangegeven dat ze 24 uur hadden op de zooi op te ruimen. Het is dan verder niet zijn verantwoordelijkheid.
Oh ok, maar dan is het nog steeds niet Ray die daar verantwoordelijk voor is. Ze moeten toch echt hun eigen teringbende aan kant hebben voor de keukenmensen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat ging om de binnenplaats. Er waren twee appartementen klaar voor de keuken, die van N&V en E&W.
Faisel als ie gaat babbelen:quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:
En Faisel maakte er weer een Faiselshow van, manoman. Heb te doen met Chris want die kan het weer oplossen.
Hij had toch wat gratis geritseld met zijn gebabbel, dat is ook werken, hoor..quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:51 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Faisel als ie gaat babbelen:![]()
Faisel als ie moet werken:
Wat hij geleend had heeft hij idd gedeeltelijk gratis meegekregen.quote:Op woensdag 25 juni 2025 22:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij had toch wat gratis geritseld met zijn gebabbel, dat is ook werken, hoor..
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
De Vuige Vier waren al aan het bespreken wat ze met de prijs van een ton zouden doen. Wat hóóóp ik dat Marit en Roelie winnen.
En toch gun ik het een paar anderen ook wel. Iedereen behalve de vuige vier en H&M. De zielepoot van een Mark moest er zogenaamd weer een neukgrapje maken. Als je zo'n onaantrekkelijk misbaksel ziet, dan zakt je libido toch gelijk onder vriespunt.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind dat soort "grapjes" zo tenenkrommend.quote:Op woensdag 25 juni 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En toch gun ik het een paar anderen ook wel. Iedereen behalve de vuige vier en H&M. De zielepoot van een Mark moest er zogenaamd weer een neukgrapje maken. Als je zo'n onaantrekkelijk misbaksel ziet, dan zakt je libido toch gelijk onder vriespunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |