abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218052759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 21:53 schreef NedKelly het volgende:
Vind heel moeilijk te zeggen. Er is tot nu toe amper wat te zien geweest.

Persoonlijk vind ik een betegeld blad echt vreselijk. Lastig schoonmaken. Ben benieuwd hoe de jury dat ziet.
Ik ben er ook geen fan van, maar het is maar net hoe het is betegeld. Ik zou het wel goed glad willen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 26 juni 2025 @ 21:59:12 #236
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218052773
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 21:56 schreef __Fokker__ het volgende:
Ik heb ook werkelijk geen idee, het zal morgen opeens wel weer allemaal af zijn.
Zogenaamd filmden ze op een donderdag maar het zal wel dinsdag geweest zijn, zo’n troep was het overal.
  donderdag 26 juni 2025 @ 22:00:34 #237
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218052795
Was dat keukenblad van Naomi nou ook beige?
pi_218052829
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
Meegelezen en kijk nu pas. Faisel is verschrikkelijk, maar Marit kan er ook wat van, hoor!
Wat is er zo vreselijk aan Marit dan? Heb het meerdere mensen zien schrijven maar ik vind het zelf wel iedere keer meevallen? Mijn Partner lijkt zowel qua innerlijk & uiterlijk best wel op haar, dus ik ben een beetje gewend aan dat gedrag vrees ik.
pi_218052852
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 20:51 schreef BragilLarabla het volgende:
Eigenlijk moet dit in een spoiler, maar voor de mensen die de eerste deel van dit bouw-programma hebben gemist:
• Faisel heeft 2x met een hamer geslagen (waarom weet ik eigenlijk ook niet)
• Roelie heeft een decoupeerzaag gebruikt (2cm)
• Victor heeft 20cmx20cm gestuct.

Na de reclame gaan we weer verder!
Na de reclame? Ik zag twee reclameblokken, een van de Praxis (voor de lampjes met A&M) en een voor de Nefit warmtepomp (Ray).
pi_218052928
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:03 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Wat is er zo vreselijk aan Marit dan? Heb het meerdere mensen zien schrijven maar ik vind het zelf wel iedere keer meevallen? Mijn Partner lijkt zowel qua innerlijk & uiterlijk best wel op haar, dus ik ben een beetje gewend aan dat gedrag vrees ik.
Ik denk ook dat Marit heel veel meer shit heeft gekregen dan wat wij gezien hebben. Compleet genegeerd door een zestal en zeiken om niks. Zoals het statiegeld van pallets die ze op hun rekening zouden hebben geschreven. Verder hebben wij er niks van meegekregen maar blijkbaar was dat ook een dingetje wat niet helemaal waar was.
Ik vind het eigenlijk knap dat Marit niet vaker uit haar slof is geschoten. Roelie ziet het allemaal wel en haalt haar schouders op. Vandaag zag ik Marit ook bijna in tranen voor de camera.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218052948
Maar even, huh? Die fout van de keuken bij A&M, wiens verantwoordelijkheid is dat nu?
pi_218052969
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:12 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even, huh? Die fout van de keuken bij A&M, wiens verantwoordelijkheid is dat nu?
Fout in de tekening? Iig niet van M&A
pi_218053003
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk ook dat Marit heel veel meer shit heeft gekregen dan wat wij gezien hebben. Compleet genegeerd door een zestal en zeiken om niks. Zoals het statiegeld van pallets die ze op hun rekening zouden hebben geschreven. Verder hebben wij er niks van meegekregen maar blijkbaar was dat ook een dingetje wat niet helemaal waar was.
Ik vind het eigenlijk knap dat Marit niet vaker uit haar slof is geschoten. Roelie ziet het allemaal wel en haalt haar schouders op. Vandaag zag ik Marit ook bijna in tranen voor de camera.
Maar dat geld ook voor Faisel, denk ik.
pi_218053007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Fout in de tekening? Iig niet van M&A
En wie moet er bovenop zitten dat de tekeningen kloppen? :wtf:
pi_218053101
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:19 schreef __Fokker__ het volgende:

[..]
Maar dat geld ook voor Faisel, denk ik.
Die heeft nog weken de gun factor gehad. Het is de laatste twee weken pas dat Faisel door de mand valt dat hij geen zak doet. En dat kwam aan het licht toen ze gezamenlijk wat moesten uitvoeren. Voor de rest zal iedereen het aan hun reet roesten want die twee zijn geen concurrentie als het om de oplevering gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 26-06-2025 22:45:46 ]
pi_218053368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Die heeft nog weken de gun factor gehad. Het is de laatste twee weken pas dat Faisel door de mand valt dat hij geen zak doet. En dat kwam aan het licht toen ze gezamenlijk wat moesten uitvoeren. Voor de rest zal iedereen het aan hun reet roesten want die twee zij geen concurrentie als het om de oplevering gaat.
Ook een beetje een act van Faisel, hij kan goed commanderen en 'delegeren' met name naar zijn zoon. Dat hij geen zak doet, geloof ik niet zo. Slordige planner wel. Marit had ook niet alles opgeruimd en het is bij hun appartement ook altijd een dikke sooi. Ze pleurden alles op dat houten dak, waar Ray hun al eerder voor gewaarschuwd heeft, dus de zussen trekken zich ook geen ene moer aan van Ray.
pi_218053402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ook een beetje een act van Faisel, hij kan goed commanderen en 'delegeren' met name naar zijn zoon. Dat hij geen zak doet, geloof ik niet zo. Slordige planner wel. Marit had ook niet alles opgeruimd en het is bij hun appartement ook altijd een dikke sooi. Ze pleurden alles op dat houten dak, waar Ray hun al eerder voor gewaarschuwd heeft, dus de zussen trekken zich ook geen ene moer aan van Ray.
Met het verschil dat de rotzooi van de zusjes niet op een gezamenlijke plek lag dus dat moeten ze zelf opruimen. Faisel had er lak aan dat de binnentuin vol met zijn troep lag. En Faisel zijn "act" is de vrolijke frans uithangen. En die act gaat nu even niet meer op.
pi_218053416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Met het verschil dat de rotzooi van de zusjes niet op een gezamenlijke plek lag dus dat moeten ze zelf opruimen. Faisel had er lak aan dat de binnentuin vol met zijn troep lag. En Faisel zijn "act" is de vrolijke frans uithangen. En die act gaat nu even niet meer op.
Nee, niet helemaal al hun troep op dat dak (trouwens waarvan ze wisten dat ze daar geen zwaar materiaal op mochten leggen) maar kennelijk lag er ook nog rotzooi van hun op de binnenplaats, waardoor Mark zo uit zijn dak ging.
pi_218053437
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:55 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nee, niet helemaal al hun troep op dat dak (trouwens waarvan ze wisten dat ze daar geen zwaar materiaal op mochten leggen) maar kennelijk lag er ook nog rotzooi van hun op de binnenplaats, waardoor Mark zo uit zijn dak ging.
Ja ok, waar ze bezig waren het weg te halen toen Mark verhaal kwam halen. Pff... ingewikkeld allemaal als je niet alles ziet.
pi_218053449
En ik moest wel lachen, op een gegeven moment wisten de deelnemers niet hoe snel ze al dat bouwmateriaal en afval van die binnenplaats moesten krijgen. Kan me voorstellen dat je dat in een gang pleurt. Krijgt Wilfried op zijn sodemieter van Ray dat hij de brandgang had zitten versperren.. _O-
pi_218053464
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2025 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ok, waar ze bezig waren het weg te halen toen Mark verhaal kwam halen. Pff... ingewikkeld allemaal als je niet alles ziet.
Te laat volgens Mark dus, die had die deadline in zijn hoofd en Marit was bezig om de troep in de bakwagen naar het stort te brengen in diezelfde tijd, zoiets begreep ik er van. Het is soms echt een puzzel qua beelden en tijdlijn.
pi_218053485
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
En ik moest wel lachen, op een gegeven moment wisten de deelnemers niet hoe snel ze al dat bouwmateriaal en afval van die binnenplaats moesten krijgen. Kan me voorstellen dat je dat in een gang pleurt. Krijgt Wilfried op zijn sodemieter van Ray dat hij de brandgang had zitten versperren.. _O-
Je weet ook niet meer waar je alles moet laten als je woning vol staat met een keuken in dozen
pi_218053504
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Je weet ook niet meer waar je alles moet laten als je woning vol staat met een keuken in dozen
Dat heet logistiek en voor amateurs is dat niet te doen, dus ook hier vind ik dat dat de verantwoordelijkheid is van Ray. Met zijn grapjes en kleuterklas gedoe vind ik hem minstens zo'n brulboei als Faisel.
pi_218053510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat heet logistiek en voor amateurs is dat niet te doen, dus ook hier vind ik dat dat de verantwoordelijkheid is van Ray. Met zijn grapjes en kleuterklas gedoe vind ik hem minstens zo'n brulboei als Faisel.
Dat vind ik dus niet, Ray let op bouwkundig en veiligheid. Voor de rest mogen ze het lekker zelf uitzoeken.
pi_218053515
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat vind ik dus niet, Ray let op bouwkundig en veiligheid. Voor de rest mogen ze het lekker zelf uitzoeken.
Haha, totaal niet mee eens. Ook voor bouwkundigheid en veiligheid moet je plannen en hij is zelf met die amateurs in zee gegaan, lekkere goedkope medewerkers.
pi_218053519
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Te laat volgens Mark dus, die had die deadline in zijn hoofd en Marit was bezig om de troep in de bakwagen naar het stort te brengen in diezelfde tijd, zoiets begreep ik er van. Het is soms echt een puzzel qua beelden en tijdlijn.
Marit en Roelie waren niet aanwezig toen Ray zijn praatje begon. Blijkbaar was er daarvoor al afgesproken maar hadden zij dat gemist.

Mark schiet er niets mee op dat hij ze daar achteraf op aanspreekt dus dat had hij beter kunnen laten.
pi_218053529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef Elleska het volgende:

[..]
Marit en Roelie waren niet aanwezig toen Ray zijn praatje begon. Blijkbaar was er daarvoor al afgesproken maar hadden zij dat gemist.
Nee hoor, daar waren ze bij. Het moest binnen 24 uur zei Ray, waarop Marit zei, dan kunnen we na 12.00 uur ook nog wel even een uurtje opruimen.
pi_218053530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef Elleska het volgende:

[..]

Mark schiet er niets mee op dat hij ze daar achteraf op aanspreekt dus dat had hij beter kunnen laten.
Dat zei Roelie toch ook dat ze niet op de hoogte waren?
pi_218053535
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, totaal niet mee eens. Ook voor bouwkundigheid en veiligheid moet je plannen en hij is zelf met die amateurs in zee gegaan, lekkere goedkope medewerkers.
Het is een tv programma met amateur bouwers.
pi_218053543
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2025 23:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is een tv programma met amateur bouwers.
Nou en?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')