Te laat volgens Mark dus, die had die deadline in zijn hoofd en Marit was bezig om de troep in de bakwagen naar het stort te brengen in diezelfde tijd, zoiets begreep ik er van. Het is soms echt een puzzel qua beelden en tijdlijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ok, waar ze bezig waren het weg te halen toen Mark verhaal kwam halen. Pff... ingewikkeld allemaal als je niet alles ziet.
Je weet ook niet meer waar je alles moet laten als je woning vol staat met een keuken in dozenquote:Op donderdag 26 juni 2025 23:00 schreef Firuze60 het volgende:
En ik moest wel lachen, op een gegeven moment wisten de deelnemers niet hoe snel ze al dat bouwmateriaal en afval van die binnenplaats moesten krijgen. Kan me voorstellen dat je dat in een gang pleurt. Krijgt Wilfried op zijn sodemieter van Ray dat hij de brandgang had zitten versperren..
Dat heet logistiek en voor amateurs is dat niet te doen, dus ook hier vind ik dat dat de verantwoordelijkheid is van Ray. Met zijn grapjes en kleuterklas gedoe vind ik hem minstens zo'n brulboei als Faisel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet ook niet meer waar je alles moet laten als je woning vol staat met een keuken in dozen
Dat vind ik dus niet, Ray let op bouwkundig en veiligheid. Voor de rest mogen ze het lekker zelf uitzoeken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:08 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat heet logistiek en voor amateurs is dat niet te doen, dus ook hier vind ik dat dat de verantwoordelijkheid is van Ray. Met zijn grapjes en kleuterklas gedoe vind ik hem minstens zo'n brulboei als Faisel.
Haha, totaal niet mee eens. Ook voor bouwkundigheid en veiligheid moet je plannen en hij is zelf met die amateurs in zee gegaan, lekkere goedkope medewerkers.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niet, Ray let op bouwkundig en veiligheid. Voor de rest mogen ze het lekker zelf uitzoeken.
Marit en Roelie waren niet aanwezig toen Ray zijn praatje begon. Blijkbaar was er daarvoor al afgesproken maar hadden zij dat gemist.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Te laat volgens Mark dus, die had die deadline in zijn hoofd en Marit was bezig om de troep in de bakwagen naar het stort te brengen in diezelfde tijd, zoiets begreep ik er van. Het is soms echt een puzzel qua beelden en tijdlijn.
Nee hoor, daar waren ze bij. Het moest binnen 24 uur zei Ray, waarop Marit zei, dan kunnen we na 12.00 uur ook nog wel even een uurtje opruimen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef Elleska het volgende:
[..]
Marit en Roelie waren niet aanwezig toen Ray zijn praatje begon. Blijkbaar was er daarvoor al afgesproken maar hadden zij dat gemist.
Dat zei Roelie toch ook dat ze niet op de hoogte waren?quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:12 schreef Elleska het volgende:
[..]
Marit en Roelie waren niet aanwezig toen Ray zijn praatje begon. Blijkbaar was er daarvoor al afgesproken maar hadden zij dat gemist.
Mark schiet er niets mee op dat hij ze daar achteraf op aanspreekt dus dat had hij beter kunnen laten.
Het is een tv programma met amateur bouwers.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, totaal niet mee eens. Ook voor bouwkundigheid en veiligheid moet je plannen en hij is zelf met die amateurs in zee gegaan, lekkere goedkope medewerkers.
Nou en?quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een tv programma met amateur bouwers.
Nou dan heeft Ray zich er beperkt mee te bemoeien.quote:
Ik bedoel dat praatje van vandaag. Praatje met de aankondiging van het opruimen was gisteren. Uitzending van vandaag was praatje met Ray die kwam checken en nog teveel zooi zag liggen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar waren ze bij. Het moest binnen 24 uur zei Ray, waarop Marit zei, dan kunnen we na 12.00 uur ook nog wel even een uurtje opruimen.
Ja daar werd door de zusjes iets over gezegd maar geen idee hoe die afspraak is gemaakt, hoe het kan dat ze niet op de hoogte waren en waarom niemand ze erbij heeft geroepen. Hoop vragen... weinig bouwen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei Roelie toch ook dat ze niet op de hoogte waren?
En vind Faisel dat Ray dat ook moet doen..quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heeft Ray zich er beperkt mee te bemoeien.
Ja ik weet niet precies wat je wil horen, Ray stuurt die lui aan en ook Faisel maakt er een teringzooi van. Ray zegt er wat van en ze moeten het zelf doen. Als dat hok van Faisel vol staat en er komt een keuken dan is dat in principe hun probleem.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En vind Faisel dat Ray dat ook moet doen..
Mee eens, daarentegen dat die binnenplaats ineens binnen 24 uur leeg moest omdat er een boomsnoeier kwam, had Ray echt wel eerder kunnen zeggen. Het leek ook alsof hij daar zelf door werd overvallen, idem eerder met die levering van de keuken van het gezamenlijke appartement.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies wat je wil horen, Ray stuurt die lui aan en ook Faisel maakt er een teringzooi van. Ray zegt er wat van en ze moeten het zelf doen. Als dat hok van Faisel vol staat en er komt een keuken dan is dat in principe hun probleem.
Ik denk dat Ray wel vaker hun op het hart heeft gedrukt dat de teringzooi beperkt moest zijn. Iedereen had daar schuld aan. Het liep uit de hand toen er andere dingen gepland stonden (de boom en levering keukens)quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mee eens, daarentegen dat die binnenplaats ineens binnen 24 uur leeg moest omdat er een boomsnoeier kwam, had Ray echt wel eerder kunnen zeggen. Het leek ook alsof hij daar zelf door werd overvallen, idem eerder met die levering van de keuken van het gezamenlijke appartement.
Heidy wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Anouk, Victor, Maurits, Naomi, Heidy & Mark wel?
Zowel Heidy als Naomi en Anouk vind ik een stel domme kutwijven met nog ergere kerels. Faisel vind ik een eigenwijze dominante lul die zijn zoon naar beneden haalt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heidy wel.
Mark niet. Ik vind Mark een lul.
En ik vind Faisel een lapswans.
Dit vat het goed samen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 23:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zowel Heidy als Naomi en Anouk vind ik een stel domme kutwijven met nog ergere kerels.
Ik zou een rúzie hebben met die gast, niet normaal meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 04:58 schreef Louuuu_lou het volgende:
En Mark, my god. Wat een verschrikkelijke vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |