Je moet toch wat hè, als het aan de inhoud ontbreektquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt dus niet aan de kijkers en het evt. knip en plak werk.
Ik vind die kast echt wel top.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:23 schreef Soury het volgende:
W&E zijn wel erg sloom maar ik denk dat het wel erg tof wordt met die mooie deuren, kasten en kleine dingetjes die ze ze perfect willen hebben. Houten ringen voor de afzuiging ipv plastic wiltMaar ja of ze het voor de oplevering afkrijgen.
En dat maakt hij allemaal zelf van oude deuren. Echt leuk en origineel. En dan kan je b.v. die kasten gebruiken voor je jas en schoenen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef V. het volgende:
[..]
Ik vind die kast echt wel top.
"Wat nou meterkast, een drie-meterkast!"
Anouk, Victor, Maurits, Naomi, Heidy & Mark wel?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Ietwat betere uitzending als gister. Faisel kan ik niet meer horen.
Ja.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:36 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Anouk, Victor, Maurits, Naomi, Heidy & Mark wel?
Phoeh, nog een week. En dan weer door met B&B vol liefdequote:
Maar dat begint pas 14 juliquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Phoeh, nog een week. En dan weer door met B&B vol liefde
Oh damm... een week niksquote:
Die was van Victor volgens mij, ik zag daar ook 4 glazen lampenkappen hangen in de keukenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
Van wie was die te aanwezige keuken (volgens het duo style juristen die zichzelf niet eens behoorlijk kunnen kleden)
Van dat lelijke rookglas wat iedereen heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:41 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Die was van Victor volgens mij, ik zag daar ook 4 glazen lampenkappen hangen in de keuken
Oh dat volg ik niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Phoeh, nog een week. En dan weer door met B&B vol liefde
Dan scheiden onze wegen na volgende weekquote:
Probleem is dat die glazen kappen ontzettend snel vies worden, en vooral vet in de keuken. Ik heb er een paar boven de eettafel, en dat is al poetsen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Van dat lelijke rookglas wat iedereen heeft.
Popcorn inkopen, en ik hoop dat E&W het redden. Denk dat ze een kans maken en ik gun ze het wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat wordt spannend, de oplevering morgen.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan scheiden onze wegen na volgende week
Niet handig nee, maar is dat geen eiland waar je aan eet? Dan kan het nog wel nut hebben qua "gezelligheid".quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:46 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Probleem is dat die glazen kappen ontzettend snel vies worden, en vooral vet in de keuken. Ik heb er een paar boven de eettafel, en dat is al poetsen.
Als het af is denk ik E&W. F&C zijn kansloos, dat is ongetwijfeld weer een afgeraffeld zootje. M&H maken een kans (niet goed gezien verder maar wel af) Zusjes, mits af hebben denk wel weer net iets anders dan de doorsnee VT wonen keuken. M&A gaan het niet halen, en zo te horen was het duo niet zo enthousiast over V&N.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Wie gaat er winnen morgen? Ik denk… de zusjes. En jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |