Toch wel mooi dat hij dit doet.quote:Op vrijdag 12 september 2025 14:25 schreef pvdplanet het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Mooie livery
Regels zijn regels. Max zelf hoor ik niet klagen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef Gremen het volgende:
Max die in een teruggeschroefde GT4 auto (of wat het dan ook is) een wedstrijd moet rijden om te laten zien of hij wel goed genoeg is en het circuit kent
Precies. Het is ook een mooi onderdeel van de hele Nürburgringscene natuurlijk: íedereen moet gewoon laten zien dat 'ie er kan racen, geen shortcuts. En ik heb een vaag vermoeden dat Verstappen het ook gewoon tof vindt om te doen in zijn 'vrije' weekeindequote:Op vrijdag 12 september 2025 22:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Max zelf hoor ik niet klagen.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:13 schreef Gremen het volgende:
Max die in een teruggeschroefde GT4 auto (of wat het dan ook is) een wedstrijd moet rijden om te laten zien of hij wel goed genoeg is en het circuit kent
Max rijdt met een geknepen GT4 autoquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:05 schreef Droopie het volgende:
Waar zit ik naar te kijken haha.
Op het rechte stuk rijdt die 80% vergeleken met de rest van het veld, en in bochten haalt ie ze weer in.
Net een vage instelling op Iracing.
Het is live te volgen op youtube, zijn al 65k kijkers.
Hoorde en las hetquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max rijdt met een geknepen GT4 auto
hij doet het meer dan goedquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Hoorde en las het
T ziet er gewoon heel apart uit.
Idee van die regel is denk ik dat je achteraan lekker kan oefenen, maar met Max is het meer een extra challenge.
Geen flauw idee of ie (nu) zoveel beter is op dit circuit dat ie kan meedoen met de top. Denk het niet.
Scheelt een Golf II GTIquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:11 schreef StephanL het volgende:
Hij ziet ze gewoon weg rijden, frustrerend, maar is voor een goed doel
het gaat gewoon om het aftikken van de rondjesquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:11 schreef StephanL het volgende:
Hij ziet ze gewoon weg rijden, frustrerend, maar is voor een goed doel
130-140 PK hoorde ik net. Das een GTI 16V. Bohquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:15 schreef fietsie het volgende:
Had ik het nu goed gelezen dat er nog 1 andere geknepen GT4 rondrijdt ? Of zijn het er meer ? Want dat zijn de enigen waar je eigenlijk mee kan vergelijken ?
Denk dat je Max nooit meer moet vergelijken met iets of wat haha.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:15 schreef fietsie het volgende:
Had ik het nu goed gelezen dat er nog 1 andere geknepen GT4 rondrijdt ? Of zijn het er meer ? Want dat zijn de enigen waar je eigenlijk mee kan vergelijken ?
Dat van die twee verschillende auto's wist ik niet. Of is dat gewoon vanwege de beschikbare tijd, ook gezien dat teamgenoten x aantal ronden moeten rijden?quote:
Het criterium is twee afzonderlijke deelnames. Normaal gesproken twee races, maar het mag dus voor platina en goud coureurs ook binnen één race, waarin minimaal 14 rondes gereden moet worden las ik.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat van die twee verschillende auto's wist ik niet. Of is dat gewoon vanwege de beschikbare tijd, ook gezien dat teamgenoten x aantal ronden moeten rijden?
Gelukkig kun je de chat verbergenquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
Ik zou als GT kijker helemaal gek worden van al die mensen die bij de livestream nu in de chat zitten
Die chat is toch het eerste wat je wegklikt ? Lijkt me zo ontzettend niet boeiend..quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:40 schreef greysbones het volgende:
Ik zou als GT kijker helemaal gek worden van al die mensen die bij de livestream nu in de chat zitten
Door het ontbreken van alle extreme bodywork aanpassingen aan die wagen lijkt het visueel wel 'extra langzaam' in mijn ogen. Maar ik kan me niet aan het idee onttrekken dat ie lekker "du du du du. Max Verstaaaaapen" zit te neurien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Max weer even in beeld. Strakke lijnen
Oh jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die chat is toch het eerste wat je wegklikt ? Lijkt me zo ontzettend niet boeiend..
Max mag in een ultra extreem langzaam gemaakte auto rondjes rijden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:52 schreef yvonne het volgende:
Even bijlezen, ik begrijp er nog niet veel van.
Worst Kaas kan ie dat 2e auto gedoe ook morgen doen.quote:
hij hoeft enkel de baan op met die andere autoquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Worst Kaas kan ie dat 2e auto gedoe ook morgen doen.
Vandaag 14 rondjes rijden. Morgen 1 rondje in een auto van een ander team. Dan issie ook klaar.
Ja in theorie wel ja. Lijkt me niet te passen bij zijn manier van dit doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij hoeft enkel de baan op met die andere auto
per 100 meter te rijden
dat zou al voldoende zijn
als ik het goed heb begrepen
ducttapequote:Op zaterdag 13 september 2025 13:03 schreef fietsie het volgende:
Baal er wel van dat ik zo weer op mijn knietjes een keukenkastje in moet om een lekkage te gaan oplossen. Maar soit.
Krijgt ie morgen wel een normale auto zonder beperkingen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij hoeft enkel de baan op met die andere auto
per 100 meter te rijden
dat zou al voldoende zijn
als ik het goed heb begrepen
hij hoeft geen nummer 1 te wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Krijgt ie morgen wel een normale auto zonder beperkingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |