Nederland moet dan ook geen wapens leveren, maar niet een schild tussen tienduizenden onschuldige burgers en duizenden raketten afbreken. Essentieel verschil.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel een moeilijk verhaal dat Nederland wapens moet leveren omdat Netanyahu een gek is die z’n eigen bevolking bereid is op te offeren.
Ja, dat is een niet te volgen lijn natuurlijk, dan moeten we Noord Korea ook maar snel gaan bewapenen.quote:Op maandag 23 juni 2025 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het wel een moeilijk verhaal dat Nederland wapens moet leveren omdat Netanyahu een gek is die z’n eigen bevolking bereid is op te offeren.
Welke organisaties willen allemaal onschuldige burgers in Noord Korea vermoorden en het land van de kaart vegen?quote:Op maandag 23 juni 2025 17:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat is een niet te volgen lijn natuurlijk, dan moeten we Noord Korea ook maar snel gaan bewapenen.
In de motie staat niet dat we actief Israeliers moeten gaan doden. Het punt is dat je redenering ook niet klopt. Laten we bewapenen want Netanyahu geeft geen reet om zijn eigen bevolking..quote:Op maandag 23 juni 2025 18:14 schreef Hanca het volgende:
[..]
Welke organisaties willen allemaal onschuldige burgers in Noord Korea vermoorden en het land van de kaart vegen?
Zou wel interessant zijn wanneer Dilan het PM schap als voorwaarde stelt en zo'n beetje de enige allochtoon waar links een hekel heeft het land gaat leidenquote:Op maandag 23 juni 2025 12:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het lijkt alsof Dilan daar geen zin in heeft. Toch moet ze als de VVD-fractie kiest voor een coalitie met GL/PvdA
uncle Tom enzoquote:Op maandag 23 juni 2025 19:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn wanneer Dilan het PM schap als voorwaarde stelt en zo'n beetje de enige allochtoon waar links een hekel heeft het land gaat leiden
Ik heb geen hekel aan Dilan. Wel stevige kritiek. Heel normaal.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zou wel interessant zijn wanneer Dilan het PM schap als voorwaarde stelt en zo'n beetje de enige allochtoon waar links een hekel heeft het land gaat leiden
Wat zou er gebeuren zonder de Iron Dome...quote:Op maandag 23 juni 2025 18:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de motie staat niet dat we actief Israeliers moeten gaan doden. Het punt is dat je redenering ook niet klopt. Laten we bewapenen want Netanyahu geeft geen reet om zijn eigen bevolking..
Ben ook geen fan van Venlo, maar dat gaat wat ver.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En linkse mensen kunnen- net als rechtse mensen- ook een hekel hebben aan bepaalde allochtonen.
Geert Wilders bijv... ook gehaat door de VVD-fractie.
Misschien zorgt het risico voor een ontbrekend Iron Dome er wel voor dat de Israëlischers een vervanger voor Netenyahu afdwingen, nog voor de onderdelen op zijn.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren zonder de Iron Dome...
Geef eens antwoord.
Geen tijd voor, want zodra dat schild weg is is Israël door de omliggende landen al lang en breed vernietigd.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Misschien zorgt het risico voor een ontbrekend Iron Dome er wel voor dat de Israëlischers een vervanger voor Netenyahu afdwingen, nog voor de onderdelen op zijn.
Ik weet dat Just in Time best populair is, maar misschien is het schild wel niet meteen weg wanneer er niks meer geleverd wordt. Het zijn what if’s waar we geen kennis van hebben.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen tijd voor, want zodra dat schild weg is is Israël door de omliggende landen al lang en breed vernietigd.
iedereen met drie hersencellen weet wat er gebeurt wanneer dat schild wegvalt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik weet dat Just in Time best populair is, maar misschien is het schild wel niet meteen weg wanneer er niks meer geleverd wordt. Het zijn what if’s waar we geen kennis van hebben.
Lees mijn posts anders nog eens terug. Als de motie in Nederland aangenomen en uitgevoerd wordt betekent dat niet meteen dat het schild niet meer werkt.quote:Op maandag 23 juni 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
iedereen met drie hersencellen weet wat er gebeurt wanneer dat schild wegvalt.
Maar oh wat zou GL-PvdA dat graag zien.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lees mijn posts anders nog eens terug. Als de motie in Nederland aangenomen en uitgevoerd wordt betekent dat niet meteen dat het schild niet meer werkt.
Het was wel een heel slimme motie. Nu kan PvdA/GL zich zeker presenteren als de partij om te stemmen als je tegen onschuldige burgerslachtoffers bent. Onze steun voor terreur staat Israel beindigen ligt blijkbaar gevoelig, Israel behandelen als elk ander land ook. Toch is het noodzakelijk en uiteindelijk ook in hun voordeel.quote:Op maandag 23 juni 2025 20:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lees mijn posts anders nog eens terug. Als de motie in Nederland aangenomen en uitgevoerd wordt betekent dat niet meteen dat het schild niet meer werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |