SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat heeft toch weinig met de staat Israël anno 2025 te maken?quote:Op zondag 22 juni 2025 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is persoonlijk omdat ik met bandje ook wel pro israel liedjes doe en maak me ernstig zorgen na al aantal dat ik als ik op podium zi dat ze mijn in vizier krijgen,
maar persoonlijk is dat en niet eens zo oer wat er hier gepost word. maar dat is die link zeg maar.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja en nee. maar in katwijk was er al drama. enne oke ik wil er liever niet in het middelpunt in staan met die rare gasten.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:01 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat heeft toch weinig met de staat Israël anno 2025 te maken?Do what you love, love what you do!![]()
Vooral neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het waren maar paar demonstranten, maargoed mss mag het duidelijk zijn dat heel katwijk er niet op zit te wachten enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
beter was er nog een Obama soort, echt. die trump is ellende.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:03 schreef devzero het volgende:
Trump, Vance, en 2 andere clowns. Waarom zit ik te kijkenDo what you love, love what you do!![]()
Jaaajaquote:Op zondag 22 juni 2025 04:03 schreef kree het volgende:
[..]
het waren maar paar demonstranten, maargoed mss mag het duidelijk zijn dat heel katwijk er niet op zit te wachten enzo.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat een held was dat. Die heeft zoveel betekent voor de VS.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:04 schreef kree het volgende:
[..]
beter was er nog een Obama soort, echt. die trump is ellende.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
wss golfoorlog 2. zeg maar net zoals Irak.quote:
usa fixed t wel ff. ok uiteindelijk net als Vietnam enzo. laten ze ellende achter. maar oke ze zijn er wel ff geweest met weet ik hoeveel doden.
ik ben niet tegen USA maar je moet retard zijn om niet te begijrijpen dat er allang een veel meer groter spel achter zit politiek. met. Usa en eu. en oekraie en Rusland.
kijk house of cards voor wie niet gezien heeft.Do what you love, love what you do!![]()
ik vond hem goed ook wel ja.quote:Op zondag 22 juni 2025 04:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wat een held was dat. Die heeft zoveel betekent voor de VS.Do what you love, love what you do!![]()
irak was ook een onwijs "succes" he denk Usa. mss net als Vietnam.
niks behaald uiteindelijk en doen ze eigen ding.Do what you love, love what you do!![]()
ik denk Usa mag zich wel eens minder bemoeien met alles. zie top hier.
klote zooi.Do what you love, love what you do!![]()
ook jij zal vergeven worden beste vriend.quote:
euh ff voor dit. ik trek me dit onwijs niet aan trouwens, zou het liever neit zien. maar oke
Do what you love, love what you do!![]()
Jij weet helemaal niet of ik wel of niet geloof, dusquote:Op zondag 22 juni 2025 04:16 schreef kree het volgende:
[..]
ook jij zal vergeven worden beste vriend.
euh ff voor dit. ik trek me dit onwijs niet aan trouwens, zou het liever neit zien. maar oke
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: