En dat is nu precies mijn punt.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar ook een onderwerp waarmee je veel stemmen kan binnenslepen. [...]
De keuze van de SGP om geen vrouwen op hun lijst te zetten of het verbieden van homogenezing. Ik zet voor de zekerheid deze disclaimer maar even bij: dit zijn geen standpunten die ik persoonlijk onderschrijf, maar in een vrije samenleving vind ik dat dit moet kunnen op basis van een aantal grondrechten.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:50 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Heb je recente voorbeelden van dat juk van het christendom bevechten? Ik zeg niet dat het niet gebeurd maar ik zou er niet achter staan en ik hoor daar ook niets over.
Nee, ik bedoel dat figuurlijk - hoewel het ook letterlijk gebeurt. O.a. ISIS vlaggen bij protesten hoewel je dat inmiddels niet meer ziet (omdat het verboden is). Maar figuurlijk ook door bijvoorbeeld de hoofddoek hier in den lande als onderdeel van de emancipatoire strijd vóór vrouwenrechten op te voeren, en daarmee ook de inzet om dit soort religieuze bedekking bij politie en handhaving goedgekeurd te krijgen.quote:Wat is de vlag van de orthodoxe islam? Bedoel je de vlag van een Islamitisch land?
Zeker, dat kan allemaal natuurlijk. Maar dat doet niets af aan dat het schuurt, omdat er enige mate van inconsequentie mbt de principes voor nodig is. Dat maakt vervolgens het figuurlijke vingertje richting anderen wel minder sterk.quote:De protesten waar je het over hebt zijn niet voor regimes. Ze zijn voor slachtoffers van regimes. Ook als mensen geen LHBTQI rechten zouden ondersteunen kunnen LHBTQ mensen hen nog wel mensenrechten toekennen. Zeker op links is het normaal om op te komen voor meer dan alleen het belang van je eigen groepje. Dat ik als man ook voor vrouwenrechten opkom. Een homo ook voor hetero's etcetera.
En anders gewoon dreigen dat er behalve universiteitsgebouwen ook andere gebouwen in aanmerking komen voor de sloop.quote:Op zondag 22 juni 2025 14:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik mag bij de Navo top hopen dat de EU mensen aangeven dat we onder geen beding deelnemen aan conflicten in de zandbak die Amerika raken.
De SGP keuze is een voorbeeld van hoe PvdA het juk van het christendom bevecht?quote:Op zondag 22 juni 2025 15:05 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
De keuze van de SGP om geen vrouwen op hun lijst te zetten of het verbieden van homogenezing. Ik zet voor de zekerheid deze disclaimer maar even bij: dit zijn geen standpunten die ik persoonlijk onderschrijf, maar in een vrije samenleving vind ik dat dit moet kunnen op basis van een aantal grondrechten.
Isis vlaggen bij een protest van PvdA zullen nooit gewaardeerd worden. Niet omdat het verboden is.quote:Nee, ik bedoel dat figuurlijk - hoewel het ook letterlijk gebeurt. O.a. ISIS vlaggen bij protesten hoewel je dat inmiddels niet meer ziet (omdat het verboden is). Maar figuurlijk ook door bijvoorbeeld de hoofddoek hier in den lande als onderdeel van de emancipatoire strijd vóór vrouwenrechten op te voeren, en daarmee ook de inzet om dit soort religieuze bedekking bij politie en handhaving goedgekeurd te krijgen.
Wat schuurt. Dat je als man opkomt voor rechten van de vrouw? Het is nodig dat je inconsequent daarin bent en als man niet voor de vrouw opkomt? Ik snap niet welk punt je probeert te maken.quote:Zeker, dat kan allemaal natuurlijk. Maar dat doet niets af aan dat het schuurt, omdat er enige mate van inconsequentie mbt de principes voor nodig is. Dat maakt vervolgens het figuurlijke vingertje richting anderen wel minder sterk.
quote:Op zondag 22 juni 2025 15:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En anders gewoon dreigen dat er behalve universiteitsgebouwen ook andere gebouwen in aanmerking komen voor de sloop.
Het was gewoon schandalig hoe er met oud gedienden omgegaan werd. Snap heel goed dat steeds meer mensen zich niet prettig meer voelen bij deze partij en hun lidmaatschap opzeggen.quote:
Enige relativering uit een ander topic:quote:Op zondag 22 juni 2025 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Het was gewoon schandalig hoe er met oud gedienden omgegaan werd. Snap heel goed dat steeds meer mensen zich niet prettig meer voelen bij deze partij en hun lidmaatschap opzeggen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 13:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ook weer een idiote conlusie van je. Dit is een erg uitvergroot stuk, Natalie Righton van VK zeker? Het was voor 99% behoorlijk respectvol, er was één moment van uitfluiten en dat werd direct gecorrigeerd. Waarom we medelijden moeten hebben met Rob Oudkerk en Gerdi Verbeet ontgaat me.
Als zelfs de Volkskrant met zo'n kop komt, is er iets niet helemaal goed gegaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enige relativering uit een ander topic:
[..]
Ja fuck die Verbeet. Weg ermee. Lekker relativerend.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ik wilde bijna iets zeggen over linkse vijanden, maar toen herinnerde ik me het congres van gisterenquote:Op zondag 22 juni 2025 15:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Jij bent zeker een van die slopers. Lekker false flagje voor je linkse vijanden.
Ik was er niet bij, @Slobeend kennelijk wel.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Als zelfs de Volkskrant met zo'n kop komt, is er iets niet helemaal goed gegaan.
Het was gewoon respectloos.
Het was een even lollige grap als jij maakte.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik wilde bijna iets zeggen over linkse vijanden, maar toen herinnerde ik me het congres van gisteren![]()
Wel mooi in elk geval dat je geen Jood hoeft te zijn voor een goede complottheorie.
Ja inderdaad. Walgelijk hoe mensen die tegen motie Piri zijn dat doen. Tegenstand bieden aan het wapens leveren richting een conflict gebied gaat letterlijk over de ruggen van onschuldige slachtoffers. Gelukkig dat alle linkse partijen en 80% van de PvdA leden daar niet aan mee doet.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja fuck die Verbeet. Weg ermee. Lekker relativerend.
De samenleving kachelt hard achteruit met dit soort ideologische verblindheid die lettelijk over lijken gaat.
Lees het verslag van Chris Aalberts:quote:Op zondag 22 juni 2025 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Chris Aalberts jonguh dat is net de mannelijke Natalie Righton. Allemaal van die extreem-rechtse lui met een anti-linkse agenda.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:45 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Lees het verslag van Chris Aalberts:
https://chrisaalberts.nl/(...)vda-niet-toegestaan/
Bijzonder wel...quote:Op zondag 22 juni 2025 16:47 schreef Perrin het volgende:
Chris Aalberts jonguh dat is net de mannelijke Natalie Righton. Allemaal van die extreem-rechtse lui met een anti-linkse agenda.
quote:CONTACT
Vanwege intimidatie vanuit rechts radicale hoek is mijn telefoonnummer op deze plek verwijderd. Ik ben via e-mail (caalbert@xs4all.nl) of Twitter (@ChrisAalberts) het snelst te bereiken. Ik reageer niet op telefoontjes met een afgeschermd nummer. Let op: van bedreiging wordt altijd aangifte gedaan.
https://chrisaalberts.nl/over-mij/
Jeetje, sorry dat ik de post van iemand die er (naar ik meen/waar ik vanuit ga) bij was plaatste ter enige relativering zegquote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef Perrin het volgende:
Weg ermee net als Oudkerk en Verbeet. De partij gezuiverd van onkuise elementen.
Klappen en juichen.
quote:Op zondag 22 juni 2025 16:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja fuck die Verbeet. Weg ermee. Lekker relativerend.
De samenleving kachelt hard achteruit met dit soort ideologische verblindheid die lettelijk over lijken gaat.
Ik ben er wel blij mee. Zo kan ik in oktober in elk geval zien welke types ik dien te vermijden.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:43 schreef Perrin het volgende:
Weg ermee net als Oudkerk en Verbeet. De partij gezuiverd van onkuise elementen.
Klappen en juichen.
Probeer eens een inhoudelijke reactie. Je kunt het!quote:
Kijk eens in de spiegel met je idiote framende oneliners en persoonlijke aanvallen richting andere users de laatste dagen...quote:Op zondag 22 juni 2025 17:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Probeer eens een inhoudelijke reactie. Je kunt het!
quote:Op zondag 22 juni 2025 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jeetje, sorry dat ik de post van iemand die er (naar ik meen/waar ik vanuit ga) bij was plaatste ter enige relativering zeg![]()
Laatste dagen lijkt er van enige nuance richting GL/PvdA geen sprake meer te mogen zijn. De termen als bruinlinks, extremisten en fascisten vliegen hier ineens rond of het niks is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |