Of we sturen gewoon Magnum PI, kan die mooi heen vliegen in zijn epische jaren 70 helikopterquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:12 schreef Perrin het volgende:
Misschien toch Tom Cruise met zijn rugzaknuke.
Ik vind het jammer dat je die aannames doet over mij. Als je “ja” had gezegd, dan had ik dat vanuit mijn perspectief gezien opvallend gevonden en gewoon uit interesse naar je standpunt gevraagd. Niet om je “in de val te lokken”. Het is niet dat ik een verborgen agenda heb ofzoquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:14 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik voelde een kansloze oktober 7 gotcha aankomen en draaide de tafel om met een net zo kansloze opmerking. Puurheid testen ftw. Ik vind het jammer dat je geen antwoord gaf, want die had ik dan gekopieerd. Groetjes.
Voor niks die miljoenen uitgegeven al voor de beveiliging van Trump en Noordwijk op lockdown.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:11 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Iran gaat ervoor zorgen dat hij niet op de NAVO top kan komen. Lekker man
Sturen we gewoon de rekening naar Mar-a-Lago.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor niks die miljoenen uitgegeven al voor de beveiliging van Trump en Noordwijk op lockdown.
Nouja, een scherpschutter die Macron weet neer te knallen, is ook vrij lullig. En Turkije is ook een ongelooflijk relevant land voor de NAVO.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Voor niks die miljoenen uitgegeven al voor de beveiliging van Trump en Noordwijk op lockdown.
We kunnen Macron tegen zijn vrouw beschermen!quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nouja, een scherpschutter die Macron weet neer te knallen, is ook vrij lullig. En Turkije is ook een ongelooflijk relevant land voor de NAVO.
Eigenlijk wil je dat niemand daar wordt aangevallen.
Ik hoop dat ze Airwolf ook afstoffen. Hoor je de muziek al?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of we sturen gewoon Magnum PI, kan die mooi heen vliegen in zijn epische jaren 70 helikopter![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ohja. Dat had je ook nog. Incels die nog nooit een speels 'haha ga weeegg' duwtje van hun vriendin, geliefde hebben gehad.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
We kunnen Macron tegen zijn vrouw beschermen!![]()
![]()
“Vrouw”quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:23 schreef Perox het volgende:
[..]
We kunnen Macron tegen zijn vrouw beschermen!![]()
![]()
Jij kunt geen smilies lezen op je P2000T?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ohja. Dat had je ook nog. Incels die nog nooit een speels 'haha ga weeegg' duwtje van hun vriendin, geliefde hebben gehad.
Was niet gericht aan jou. Maar die ophef daarover was wel treurigquote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:29 schreef Perox het volgende:
[..]
Jij kunt geen smilies lezen op je P2000T?
Hier was ik toevallig vandaag bij. Niet expres, liep er tegenaan bij toeval. Was wel een hele grote demonstratie, midden in het centrum. Verliep allemaal vreedzaamquote:Op zaterdag 21 juni 2025 21:41 schreef HowardRoark het volgende:
Ongelofelijk maar waar, vandaag blijkbaar in Londen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Zouden de raketten al op zijn?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Vliegende grasmaaiers zijn weer onderweg
Misschien dat de raketten later worden afgevuurd aangezien vliegende grasmaaiers er 5-6 uur over doen om Israel te bereiken (Als ze dat al doenquote:
Dit is per definitie niet vreedzaam. Dit zijn anti-westerse elementen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hier was ik toevallig vandaag bij. Niet expres, liep er tegenaan bij toeval. Was wel een hele grote demonstratie, midden in het centrum. Verliep allemaal vreedzaam
Dat gaat een beetje de vraag zijn in de komende weken, is straks Iran door hun raketten en drones heen of zit Israel straks zonder afweer raketten.quote:
Het zou behoorlijk dom zijn. Want je legitimeert natuurlijk het nucleair bombarderen van een land, niet-kernmacht als deze iets doet wat je niet zint. Dan kan ik wel raden wie het volgende slachtoffer wordt (slecht nieuws voor Oekraïne).quote:Op zaterdag 21 juni 2025 22:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nah, ik vermoed dat dit echt niet veel goeds zal brengen. Dat kan echt niet.
Iran heeft zelfs gezegd weer aan tafel te willen als Israël stopt met aanvallen. Dan vind ik deze reactie echt te.
Dat zou wat zijn, als dat gaat gebeuren. Ik denk dat de hele wereld op z’n kop zal staan.
En nee, ik ben niet pro Iran of anti Israël.
Nonsensequote:Op zaterdag 21 juni 2025 23:52 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit is per definitie niet vreedzaam. Dit zijn anti-westerse elementen.
Maar Rusland mag niet wat Israël mag. Dat zijn twee volkomen andere dingen.quote:Op zondag 22 juni 2025 00:02 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Het zou behoorlijk dom zijn. Want je legitimeert natuurlijk het nucleair bombarderen van een land, niet-kernmacht als deze iets doet wat je niet zint. Dan kan ik wel raden wie het volgende slachtoffer wordt (slecht nieuws voor Oekraïne).
Mits de VS niet met nucleaire bunker busters gaat smijten, dat schept anders zoals al gezegd wel een eng precedent voor andere landenquote:Op zondag 22 juni 2025 01:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Eerder weer een nieuwe Arabisch-Israëlische oorlog. Wellicht dit keer met Turkije erbij.
Neuh. De Arabieren vinden het prachtig als Iran wordt aangepakt. Dat regime heeft hen allemaal geterroriseerd en dwarsgezeten. Verder kan Turkije niks toevoegen aan een dergelijke oorlog, behalve vliegtuigen verliezen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Eerder weer een nieuwe Arabisch-Israëlische oorlog. Wellicht dit keer met Turkije erbij.
Even de kernwapens in Incirlik verplaatsen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd, er zijn ook non-nucleaire varianten.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:23 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Mits de VS niet met nucleaire bunker busters gaat smijten, dat schept anders zoals al gezegd wel een eng precedent voor andere landen
Ja, hopelijk kan daarmee de klus geklaard worden zodat ze geen rare ideeën krijgen.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wees niet bevreesd, er zijn ook non-nucleaire varianten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Now is the time for peace? Je bent net een oorlog begonnen gast.quote:
Ja dit gaat nog wel een staartje krijgen.quote:
Nou ja als het echt een succesvolle aanval was dan hebben de Iraniërs alleen nog maar wat stenen en een poepkip natuurlijk.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:55 schreef heywoodu het volgende:
Wel geinig dat Trump dan afsluit met 'nu is het tijd voor vrede!'.
Ja, dat zou mooi zijn, maar zo werkt het niet he.
En kunnen de Israëli's ook een beetje afbouwen. "Mission accomplished" enzo.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja als het echt een succesvolle aanval was dan hebben de Iraniërs alleen nog maar wat stenen en een poepkip natuurlijk.
Je zou bijna denken dat je Trump niet echt moet geloven.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef Mr.Silencer het volgende:
Is het Israel toch versnelt gelukt om de VS dieper hierbij te betrekken.
Zat dat vanmiddag al te denken, die piloten zullen ook wel toe zijn aan een weekje Eilat.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
En kunnen de Israëli's ook een beetje afbouwen.
Die B-2's of wat er vloog naar Guam die waren blijkbaar niet de enige. Stukje misleiding enzo.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef skysherrif het volgende:
HOe is dit nou gegaan, zijn de B2s gewoon direct gevlogen en meteen toegeslaan, waren het b52s wat te fuck is er gebeurd
4D-schaak van Trump.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die B-2's of wat er vloog naar Guam die waren blijkbaar niet de enige. Stukje misleiding enzo.
Dat was allemaal één groot theater.quote:Op zondag 22 juni 2025 01:57 schreef Mr.Silencer het volgende:
Is het Israel toch versnelt gelukt om de VS dieper hierbij te betrekken.
Dit was een uur of wat voor de aanval..quote:
quote:Op zondag 22 juni 2025 02:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De beste man behoort dan ook gewoon tot de vijf procent slimste mensen op deze planeet
Ja, zoals ik ergens eerder vandaag al zei: gewoon hetzelfde als dat met die onderhandelingen....VS doet alsof ze willen onderhandelen, waardoor Israël aan kon vallenquote:Op zondag 22 juni 2025 02:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit was een uur of wat voor de aanval..
[ x ]
Het lijkt erop alsof er van meerdere kanten tegelijk is aangevallen, met slechts die twee B2’s van eerder vanavond die vertrokken uit de USA haal je niet alledrie de sites neer in Iran.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:00 schreef skysherrif het volgende:
HOe is dit nou gegaan, zijn de B2s gewoon direct gevlogen en meteen toegeslaan, waren het b52s wat te fuck is er gebeurd
Sun Tzu's Golden Bridge vanaf het begin al.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, zoals ik ergens eerder vandaag al zei: gewoon hetzelfde als dat met die onderhandelingen....VS doet alsof ze willen onderhandelen, waardoor Israël aan kon vallen
Die zijn de nieuwe nasrah frames nog aan het uitwerken nav pvdagl congresquote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef heywoodu het volgende:
NOS heeft er nog geen zin in (nou ja, er zal niemand scherp zijn vooral), dit lijkt me wel een hoofdletterkop waard
Wij stervelingen zien gewoon live het 5D chess van Don Trump in actiequote:Op zondag 22 juni 2025 02:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sun Tzu's Golden Bridge vanaf het begin al.
Ja, naast plaatsen als Fordow lijken Amerikaanse bases, ambassades etc in het Midden-Oosten me nu wel hoog staan op het lijstje van minst prettige plekken om te slapenquote:
Tulsi heeft al paar dagen geleden gepost dat ze door de media geframed is en totaal verkeerd geciteerd is. Ze zei toen dat Iran inderdaad zeer dicht bij een kernwapen was. Tja.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:12 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had MTG trouwens een uur geleden getweet, en meteen verwijderd na het nieuws.
Echt zin in de meltdown van de maga communisten en benieuwd hoeveel nu gelijk trumps aars gaan likken en doen alsof ze altijd voor deze strike waren.
Looking at you Tulsi.
We gaan het zien. Zo niet dan zijn de moellahs wel uitgespeeld.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:12 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen die milities wat klappen uitdelen anders is het wel heel zielig.
Ja die wist wat op handen was, tot daarvoor is ze gewoon consequent geweest in het nooit willen ingrijpen tegen Rusland en Iran.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Tulsi heeft al paar dagen geleden gepost dat ze door de media geframed is en totaal verkeerd geciteerd is. Ze zei toen dat Iran inderdaad zeer dicht bij een kernwapen was. Tja.
Zal wel erg druk zijn ineens.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:15 schreef koffiekoekjes het volgende:
En site werkt ook niet meer?
https://truthsocial.com/@:realDonaldTrump/
[ afbeelding ]
Trump lult constant onzin, maar het lijkt me niet dat hij zegt "we hebben bommen gegooid" zonder dat dat het geval is, dat zou zelfs voor hem gewoon echt te raar zijn.quote:Op zondag 22 juni 2025 02:13 schreef koffiekoekjes het volgende:
Iran ontkent het trouwens blijkbaar. Volgens Iran is er niks aan de hand. Stukje Muhammad Saeed al-Sahhaf of lult Trump?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |